קבלו זוג כרטיסי קולנוע בחינם בסוף השבוע הקרוב לשימוש ב- Cineworld, Odeon, Vue ועוד

יוצא

ההורוסקופ שלך למחר

ידיים מי החמיץ את היכולת לצפות בסרטים האחרונים על המסך הגדול?



שירותי סטרימינג ותקליטורי DVD היו מצוינים בנעילה, אך הם אינם יכולים להתאים את התחושה של התיישבות במושב קולנוע עם אמבט פופקורן כשהאורות נכבים והקרדיטים מתחילים להתגלגל. וזה אפילו טוב יותר אם אתה לא צריך לשלם עבור המושבים שלך.



בסוף השבוע הזה כרטיס ההגרלה הלאומי שלכם פותח דברים מהנים בקרבתכם. שחקני מפעל הפיס לאומי יכולים להזמין זוג כרטיסי קולנוע בחינם לסרט לפי בחירתכם (בכפוף לתנאים וההגבלות) במהלך סוף השבוע של קולנוע הפיס הלאומי. ההצעה, בשיתוף עם BFI (מכון הקולנוע הבריטי), מאפשרת לך להזמין באמצעות כל כרטיס מכל משחק הגרלה לאומי שנרכש באינטרנט או בחנות החל מה -1 בינואר 2019.



כרטיסים - אותם תוכלו להזמין פה מיום שלישי ה -15 ביוני - יהיה תקף בבתי הקולנוע הנבחרים של Cineworld, Odeon, Vue ובתי הקפה העצמאים ברחבי בריטניה, מה שיעניק לך מבחר עצום של מקומות.

הזמן כרטיסים בחינם עכשיו ב NationalLotteryUnlocked.com !

ההצעה תקפה בשבת וראשון הקרוב, כך שתוכל לקחת חבר או בן משפחה לטיול במחיר כדי לראות את הלהיט האחרון של אמה סטון קרואלה, או קפיצת בריט חדשה לגמרי אחרי אהבה, בכיכובה של ג'ואנה סקנלן.

כדי לממש את הכרטיסים, כל מה שאתה צריך הוא כרטיס ההגרלה הלאומי שלך (לוטו, יורו מיליונים, סט לחיים), כרטיס מיידי למשחק או כרטיס גירוד שנרכש באינטרנט או בחנות החל מה -1 בינואר 2019. יש להזמין כרטיסים מראש וניתן להזמין נטען ב NationalLotteryUnlocked.com .



סוף שבוע קולנוע הפיס הלאומי הוא תודה רבה לשחקנים שמגייסים 30 מיליון ליש'ט למטרות טובות מדי שבוע*.

הודות לשחקני מפעל הפיס הלאומי, פרויקטים מבריקים המתפרסים על האמנות, הקהילה, הקולנוע, המורשת והספורט עשו, וממשיכים לעשות, הבדל עצום לקהילות המקומיות ברחבי בריטניה.



סייעת גם במימון סרטים בריטים שזכו באוסקר ובאפטה כולל רוקס ונאום המלך, יחד עם להיטים אהובים מאוד כמו בילי אליוט והמלך האחרון של סקוטלנד.

אולי אינך יודע זאת, אך תמכת גם בדור הבא של כישרונות הקולנוע, סייעת לצעירים לתעשייה והגנה על עתידו של הקולנוע הבריטי על ידי מתן הזדמנויות גדולות יותר לדור מגוון של אנשים מוכשרים לעבוד בצורה דינאמית ודינמית. תעשיית הקולנוע המשגשגת.

אז הנה לכם השחקנים. שיהיה לכם סוף שבוע מציאה, עם קצת כסף נוסף להצטיידות בפופקורן!

'זו הצעה מדהימה', אומרת ג'ואנה סקנלן, כוכבת After Love

בזמן שכולנו צפינו בסרטים בטאבלטים ובטלוויזיות שלנו בשנה האחרונה, כוכבת The Thick of It ג'ואנה סקנלן מאמינה שאין כמו המסך הגדול.

ומכיוון שבתי הקולנוע נפתחים כעת מחדש, השחקנית המועמדת לבפטה לא יכולה לחכות ליהנות מהקסם של הסרטים בעצמה.

ללכת לקולנוע זו חוויה מקסימה, היא אומרת. זו דרך פנטסטית לטבול את עצמך בעולם אחר.

התשוקה שלה למסך הגדול היא הסיבה שהיא תומכת בסוף שבוע הקולנוע הלאומי של מפעל הפיס. זו הצעה מדהימה, היא אומרת.

בסוף השבוע 19-20 ביוני, שחקני מפעל הפיס לאומי יכולים להשתמש בכל כרטיס שנרכש באינטרנט או בקמעונאות החל מה -1 בינואר 2019 כדי להזמין זוג כרטיסי קולנוע בחינם.

סרט אחד שתוכל לראות הוא After Love, המספר את סיפורה של מרי (בגילומה של ג'ואנה) שמגלה שלבעלה המנוח היו חיים סודיים.

ג'ואנה אומרת שמימון מפעל הפיס הלאומי לקולנוע בריטי הוא קריטי. הוא תומך ביותר מ -600 סרטים, שזכו ב -15 פרסי אוסקר ומעל 100 באפטות. ללא המימון הסרט שלי לא היה קורה.

ג'ואנה - שתפקידה הבא הוא מא לארקין בגרסה המחודשת של ה- ITV של ניצני הדירלינג של מאי - אהבה ללכת לקולנוע מאז שהיתה ילדה קטנה.

אמי מספרת שכאשר לקחה אותי לראות את צלילי המוסיקה כשהייתי בת שש, זזתי מהכיסא והתיישבתי על מדרגה במעבר כדי שאוכל לראות אותו כמו שצריך, היא נזכרת. אני עדיין הייתי עושה את זה היום אם היה מותר לי!

* בהתבסס על נתונים מאפריל 2020-מרץ 2021.

השתמש בכל כרטיס הגרלה לאומי קמעונאי או מקוון, כרטיס גירוד או כרטיס משחק מיידי שנרכש החל מה -1 בינואר 2019 עבור זוג כרטיסי קולנוע בחינם למימוש רק ב -19 או 20 ביוני 2021. יש צורך בהרשמה מקוונת. כרטיסי קולנוע כפופים לזמינות. בתי קולנוע נבחרים בלבד. התנאים וההגבלות המלאים חלים. השחקנים חייבים להיות בני 18 ומעלה.

ראה גם: