קבלת משכנתא לשנתיים היא כעת רעיון טיפשי - מה עליך לעשות במקום זאת

משכנתאות

ההורוסקופ שלך למחר

אם רק הייתי חושב על זה מוקדם יותר(תמונה: Getty)



בכל הנוגע למשכנתאות, תיקונים לשנתיים היו היסטוריים המוצר הפופולרי ביותר ביציבה בריבית קבועה מכיוון שהם זולים יותר מעסקאות ארוכות יותר-כלומר תשלומי חודשי משכנתא חודשיים.



מארק האריס מהמתווך, לקוחות SPF פרטיים, אמר: עסקאות לשנתיים עולות אף הן מכיוון שהן נותנות וודאות לתקופה מסוימת מבלי לנעול את הלווה בחיובי הפירעון המוקדם במשך זמן רב מדי.



בהתחשב בכך שאולי הנחת כי השמירה על עסקה לשנתיים היא התשובה, זה עשוי להיות הפתעה לגלות שעסקה באורך כזה היא לא האפשרות הטובה ביותר כרגע.

זו הסיבה לכך.

הבדל קטן מאוד בשיעורים בין תיקון לשנתיים לחמש שנים

נכון לעכשיו, ההבדל בשיעורים בין תיקונים לשנתיים לתיקונים לחמש שנים הוא לא כל כך גדול.



לדוגמה, עד 60%הלוואה לפי ערך (LTV), ברקליס מציעה תיקון לשנתיים בשיעור של 1.33%, ואילו HSBC מציעה תיקון לחמש שנים בשיעור של 1.74%, על פי הברוקר אנדרסון האריס. זהו הבדל של 0.41%בלבד.

וב 80% LTV, HSBC מציעה תיקון לשנתיים ב 1.39%. אותו מלווה מציע גם תיקון לחמש שנים שהוא יקר רק במעט ב -1.94%-הבדל של 0.55% בלבד.



כל העסקאות אלה כרוכות בתשלום של 999 ליש'ט.

קרא עוד

ריביות
מדוע בנק אנגליה משנה את הריבית כיצד להגן על עצמך מפני עליות שיעור קובעי הריבית הסברות על עליית הריבית בבריטניה

אז איך המתמטיקה מסתדרת?

לווה עם משכנתא בסך 200,000 ליש'ט הדורש הלוואה בשיעור LTV בשיעור של 25%, ישלם 784 ליש'ט לחודש על תיקון של שנתיים עם ברקליס בשיעור של 1.33%, על פי אדריאן אנדרסון מהמתווך אנדרסון האריס.

אם היו לוקחים תיקון לחמש שנים במקום זאת-עסקת HSBC ב -1.74%-הם היו משלמים 823 ליש'ט לחודש, אמר אנדרסון. זה רק הבדל של 39 פאונד לחודש לשלוש שנים נוספות של אבטחה והגנה מפני עליות תעריפים.

אבל לא מדובר רק בתעריפים חודשיים - גם אם שום דבר לא ישתנה בכלל בחמש השנים הבאות, עדיין יהיה לך טוב יותר בסך הכל עם חוזה ל -5 שנים. למה? העמלות.

אבל לקיחת משכנתא חדשה לאחר שנתיים, ולאחר מכן שוב לאחר 4 שנים, פירושה תוספת של 1,998 ליש'ט דמי מוצר בלבד לאורך כל התקופה.

תזרוק עמלות מתווך, דמי הערכה, עבודה משפטית וכל דבר אחר ואתה מדבר על עלויות כמעט זהות - רק עם מאמץ נוסף למשכן מחדש ותוספת סיכון שהריביות עלולות לעלות.

דיוויד הוליוורת 'מהמתווך לונדון וקאנטרי הוסיף: בעוד שתיקונים של שנתיים עדיין יציעו את הלווים הנמוכים ביותר [צריך] לשקול את היתרון של נעילה לזמן ארוך יותר בהתחשב עד כמה התיקונים התחרותיים לטווח בינוני עד ארוך כרגע.

'אנו בהחלט רואים יותר לווים בוחרים לתקן במשך חמש שנים כשהם מחליטים להגן על תשלום המשכנתא שלהם לזמן רב יותר בשיעורים תחרותיים מאוד.

קרא עוד

מה שאתה צריך לדעת על משכנתאות
עסקאות המשכנתא החדשות הטובות ביותר המשכנתא להפקדה משפחתית מוסברת כיצד למצוא את ייעוץ המשכנתא הטוב ביותר כיצד להחזיר את המשכנתא

תיקון של חמש שנים יכול להיות אופציה טובה יותר בטווח הארוך

עליך גם לחשוב האם עסקה לטווח ארוך תוכיח אופציה טובה יותר בטווח הארוך יותר.

הוליוורת 'אמר: ביצוע עסקה לשנתיים יכול להיות שהלווים יוצאים מהתקופה בריבית קבועה לסביבה בריבית גבוהה יותר. זה יכול להיות פירושו לשלם ריבית גבוהה יותר לשארית תקופת חמש השנים שאליה אפשר היה לנעול אותן.

רייצ'ל ספרינגל מ- Moneyfacts הסכימה שהזמן מתקתק עד מתי הספקים יכולים לשמור על שיעורי משכנתא נמוכים כל כך.

היא אמרה: אם נתמודד עם שניים-שלוש עליית ריבית בשנה הקרובה, אז לווים שזה עתה ננעלו לתקופה של שנתיים ירגישו קצת מנופחים על ידי אי בחירת תיקון לחמש שנים.

לא תצטרך לשלם מעבר לעתים קרובות עם תיקון של חמש שנים

אם תבחר בתיקון לשנתיים ולא בחוזה לשנתיים, תצטרך גם להחזיר את המשכנתא לאחר שנתיים בלבד-או להתמודד עם תשלום התעריף המשתנה הסטנדרטי הגבוה יותר של המלווה (SVR).

אנדרסון אמר: עשויה להיות עלות עבור העברת מחדש - דמי הסדר נוספים, אולי דמי הערכה, ואולי דמי מתווך - בהתאם לאיזה מוצר הלווה בוחר.

עם תיקון של חמש שנים, לא תתמודד שוב עם העמלות והתהפוכות האלה עד שנת 2023.

הצורך להחליף משכנתא אחת לשנתיים יכול להתחיל להיות יקר - וקצת טרחה, אמר ספרינגל.

עלויות משפטיות ודמי מוצר עלולות בקרוב לעלות - ובמיוחד אם לא הצלחת למצוא עסקה המציעה חיסכון בעלויות מראש.

תיקון לחמש שנים מציע שקט נפשי גדול יותר

יחד עם זאת, עם כל כך הרבה אי וודאות כלכלית מתמשכת, תיקון של חמש שנים עשוי להיראות מושך יותר ויותר, מכיוון שהוא מציע שקט נפשי עוד קצת.

הולינגוורת 'אמר: עם לחץ כלפי מעלה על שיעורי המשכנתא - לא רק כתוצאה מהעלאות ריבית פוטנציאליות, אלא גם מסיומה של תוכנית המימון לטווח המוביל לעלייה בעלויות המימון של המלווים - לא נראה שוב את הסיכוי לתקן ברמות הנוכחיות .

'עם אי וודאות ככל שהמשא ומתן על הברקזיט נמשך-והאינפלציה נשארת מעל היעד וכבר דוחפת את עלויות משק הבית-עסקה לטווח ארוך יותר עשויה להיות רק שמיכה הבטיחות שחלק מהלווים צריכים.

אישאן מלחי מברוקר המשכנתאות המקוון, טראסל, הוסיף: עלות ההלוואות צפויה לעלות ככל שתסוכנויות בנקאיות מסוימות יעלמו והריבית תעלה.

מתי רונאלדו הצטרף ל-man u

'בסביבה כזו, נעילת עסקה תחרותית לחמש שנים תשאיר את ההחזרים שלך יציבים בשנים הקרובות בעוד המדינה תשלים עם עתיד כלכלי לא בטוח יותר ויותר.

פעל מהר כדי להבטיח תיקון זול לחמש שנים

אם אתה חושב על תיקון תחרותי לחמש שנים, עליך לפעול במוקדם ולא במאוחר, מכיוון שהשווקים צופים שיכולות להיות עוד שתי עליות בשיעור הבסיס שיבוא השנה.

הוליוורת 'אמר: זה כבר מתחיל להכנס לשיעורי המשכנתאות ומלווים גדולים - כולל הליפקס וארצית - הגדילו חלק מהריביות הקבועות בשבוע האחרון.

'לא מאוחר מדי ללווים לנצל את התעריפים התחרותיים המוצעים - אבל אם אתה חושב לתקן את התעריפים שלך כדי להוזיל את העלויות ולהגן מפני עליות ריבית עתידיות, עליך לפעול.

קרא עוד

דיור
ייעוץ בנושא מתווך משכנתאות ללא הפקדה? אין בעיה. הבית הראשון בשעה 19 כיצד פועלת בעלות משותפת

האם כדאי לשקול תיקון למשך יותר מחמש שנים?

אם אתה אוהב את הרעיון של שקט נפשי ארוך טווח, אתה עלול להתפתות לעסקה שתתקנה למשכנתא שלך עוד יותר-ואולי עד 10 שנים.

על פי לונדון אנד קאנטרי, אתה יכול לקבל תיקון לעשר שנים ב 2.39% עד 60% LTV עם TSB. עם עד 90% LTV, אתה יכול לקבל תיקון ל -10 שנים ל -3.25% עם Coventry Building Society.

עסקאות TSB כרוכות בתשלום של 995 ליש'ט, ועסקת קובנטרי כרוכה בתשלום של 999 ליש'ט. שניהם מציעים הערכת שווי חינם ועבודה משפטית לאלו שעושים מחדש.

אבל אמנם אפשר לנעול את התעריף שלך לעשור, אך רוב העסקאות של משך הזמן הזה יחייבו אותך - לכן עליך לחשוב היטב כיצד זה ישפיע על הגמישות בעתיד.

הולינגוורת 'הוסיף: אם אתה בטוח שלא יהיה צורך לשנות את התעריף שלך, תיקון של 10 שנים עשוי לתת לך ביטחון ארוך טווח. עם זאת, לווים רבים עדיין יבחרו לגמישות המוגברת שמציע מסגרת זמן צפויה יותר של חמש שנים.

לעשות את זה בשבילך

הנסיבות של כולם שונות, עם המשכנתא המתאימה לך בהתאם להכל, כמה אתה לווה, בן כמה אתה, החיסכון שלך, העבודה שלך, דירוג האשראי שלך, עמדות החיים שלך, הבנק שאתה נמצא איתו ו יותר.

זה הופך את בחירת המוצר הנכון להרבה יותר מלחיצה על שולחן הקנייה הטוב ביותר ובחירת העסקה עם התעריף הנמוך ביותר.

אם אתה בטוח שאתה עובד בעצמך על המספרים, זה בסדר. אם לא, פנייה לברוקר יכולה להפוך את החיים לפשוטים יותר.

אתה יכול למצוא אחד לידך לדבר באופן אישי, ראש אל סוכנות לאומית או אפילו להשתמש בשירות מקוון בלבד Trussle אוֹ הֶרגֵל , תלוי מה לדעתך הטוב ביותר.

שֶׁלָנוּ מדריך מלא לבחירת מתווך המשכנתאות הנכון עבורך ניתן לקרוא כאן .

ראה גם: