GiffGaff מציע שובר Google Play בסך 150 ליש'ט ברכישת טלפון מסדרת Samsung Galaxy S21

מבצעים לטלפונים ניידים

ההורוסקופ שלך למחר

קנה שובר Google Play בסך 150 ליש'ט כאשר אתה קונה כל סדרת טלפונים של Samsung Galaxy S21

קנה שובר Google Play בסך 150 ליש'ט כאשר אתה קונה כל סדרת טלפונים של Samsung Galaxy S21



מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



ל giffgaff חברים המעוניינים לשדרג את הסמארטפון שלהם, מעולם לא היה זמן טוב יותר מאשר עכשיו - במיוחד אם אתה גיימר.



ספקית הטלפונים הניידים מציעה ללקוחות הרוכשים טלפון מסדרת Samsung Galaxy S21 את הזכות לתבוע שובר של Google Play בשווי 150 ליש'ט.

העסקה, שנמשכת החל מה -24 במרץ, תסתיים ב -30 באפריל - כך שקונים בעלי ידע עדיין יש מספיק זמן להרוויח מציאה. אך יש להגיש תביעות עבור החינם בתוך 30 יום מרגע הרכישה כדי להיות זכאי.

הטלפונים המופיעים בעסקה כוללים את Samsung Galaxy S21 5G, Samsung Galaxy S21 + 5G ו- Samsung Galaxy Ultra 5G , שהושקו כולן מוקדם יותר השנה.



כל הטלפונים מגיעים ללא נעילה עם כרטיס SIM מוכן לשימוש, כמו גם תיק טוב של giffgaff הנע בין 10 ל -25 ליש'ט.

אוהבים לגלות מוצרים חדשים ואת המבצעים האחרונים? הירשם לניוזלטר כסף כסף לקבלת עדכונים על כל השקות המוצר והעסקאות הקניות האחרונות.



המשמעות של 17

טלפונים הכלולים בעסקה:

סמסונג גלקסי S21 5G

סמסונג גלקסי S21 5G

סמסונג גלקסי S21 5G

סמסונג גלקסי S21 5G והעיצוב המסוגנן החדש שלו נוצרו כדי לעזור לך ללכוד את הרגעים הרגילים של החיים ולהפוך אותם יוצאי דופן. עם היכולת להקליט ב- 8K, הסרטונים שלך ייצאו באיכות צלולה ומצלמת 64MP תעזור לך ללכוד את כל זיכרונות הנעילה שלך.

התצוגה היפהפייה של 6.2 הרץ של 120 הרץ גורמת לגלילה להרגיש מהירה וחלקה יותר, תוך הקלה על העיניים לצפייה בתוכניות האהובות עליך תוך כדי תנועה.

ניתן להשיג בגווני פאנטום, לבן פנטום, ורוד פנטום או סגול פנטום.

סמסונג גלקסי S21+ 5G

סמסונג גלקסי S21+ 5G

סמסונג גלקסי S21+ 5G

עם התצוגה הגדולה בגודל 6.7 אינץ ', ה- Galaxy S21+ בהחלט ימשוך אינסוף גלילות וגיימרים. עם סוללת 4800 מיליאמפר / שעה, הסמארטפון מציע את הסוללה השנייה בגודלה בסדרת גלקסי S21, וכמו אחיה גם היא משתמשת בתצוגת AMOLED בהירה ומהירה אקסינוס 2100 .

חיי הסוללה הארוכים הופכים אותו למושלם לעבודה מהבית וישאיר אתכם מחוברים כל היום.

ניתן להשיג בגווני פאנטום או בשחור פנטום.

סמסונג גלקסי אולטרה 5G

סמסונג גלקסי אולטרה 5G

סמסונג גלקסי אולטרה 5G

סמסונג גלקסי S21 אולטרה הגדול מבין שלושת הטלפונים החדשים, הוא בחירה פנטסטית, ללא ספק זום המצלמה הטוב ביותר במגרש.

בנוסף לתמונות ושיחות וידאו נוצצות וצלולות, הוא מופעל גם על 5G, כך שתוכל ליהנות ממהירות הורדה מדהימות, או לשחק משחקים ללא חשש מהשהיה.

קיים בצבעים Phantom Violet או Phantom Black.

כל טלפון זמין מ- giffgaff במחיר של תשלום היום או בתוכנית תשלום חודשית עם תשלומים מקדמיים החל מ -25 ליש'ט, עם משך חוזה גמיש של שישה, 12, 24 או 36 חודשים. אתה יכול להחליף טלפונים ישנים עם ערך מינימלי של 50 ליש'ט, מושלם למי שמחפש למחזר את המכשיר הקיים שלו בעת רכישת מכשיר חדש. ניתן למצוא מקוון תנאי שימוש מקוונים פה .

סמסונג

לקוחות יכולים לדרוש זוג חינם של Galaxy Buds+ בשווי 129 ליש'ט

זה לא כל הגיפגאפים שמציעים. לקוחות יכולים גם לדרוש זוג חינם של Galaxy Buds+ בשווי 129 ליש'ט כאשר אתה רוכש סמסונג גלקסי A42 5G או סמסונג A52 5G חדש לגמרי. ה ניצני גלקסי סמסונג+ הם מתהדרים באיכות שמע מעולה עם תווים גבוהים וחדים ובס עמוק מספק, והם אפילו מצוידים ברמקול דו כיווני.

האוזניות האוזניות הללו מעניקות לכם צליל עשיר, מלא והרמוני יותר - מושלם לצלול שיחות זום לעבודה, האזנה למוסיקה האהובה עליכם או הזרמת תכנית נטפליקס ממכרת.

איך להפסיק את קדחת השחת

ראה גם: