גלוריה האניפורד, בת 80, שמה מבט צעיר בלקיחת שילוב של 20 כדורים

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

גלוריה האניפורד נרגעת בגן השופע של קנט, לוגמת תה. השמש המאוחרת של אחר הצהריים מטילה צללים על הדשא בו משחקת פולי, המלך הקאוולר הצ'ארלס ספנייל המשמח שלה. מגיש הטלוויזיה והעיתונאי הפופולרי הוא התגלמות המקצועיות.



כשהיא לובשת ז'קט ומכנסיים מזדמנים, היא יצאה להפליא ולפי מראה שערה המטופח, היא בוודאי האדם היחיד בבריטניה שאינו דופק על דלת המספרה שלהם ומתחנן על MOT שיער נחוץ. מה הסוד שלה, אנחנו תוהים?



'חברה כינתה אותי אחת הנשים המאושרות ביותר בבריטניה', היא אומרת בחיוך שגורם לך להרגיש שאתה חברים במשך שנים. 'כששאלתי למה, היא אמרה: כי אתה נשוי לגבר שהעסיק 29 מעצבי שיער ברחוב בונד במשך 37 שנים!'



גלוריה נשואה למספרת הסלבריטאים לשעבר סטיבן וויי, בת 80, שמכרה את העסק שלו לפני למעלה מעשר שנים, אך לא איבדה את הקשר.

'אז היה לי בסדר, למרבה המזל, כי הוא סיפר לי את השיער כמה פעמים. אפילו חתכתי אותו וזה נראה בסדר - טוב, אנחנו עדיין לא גרושים! '

מה המשמעות של 1113
גלוריה מחייכת בתערוכת הפרחים של צ'לסי בשנת 2018

גלוריה בתערוכת הפרחים של צ'לסי בשנת 2018 (תמונה: Getty)



הנעילה הגיעה מוקדם עבור גלוריה וסטיבן, שבועיים לפני כולנו.

'בגלל גילנו נראה הגיוני להתבודד. בנוסף, 2019 לא הייתה שנה טובה מבחינה רפואית עבור סטיבן מכיוון שלא רק שהוא נפל ברחוב ריג'נטים ושבר את עמוד השדרה, היה לו מברשת עם סרטן הערמונית. הכל 100% עכשיו, תודה לאל. '



גלוריה מודה שהיא הייתה כמו 'חיה בכלוב' בהתחלה, וזו הייתה אתגר שהחליף אורח חיים תזזיתי לאחד שבו כל יום נראה אותו דבר.

'אבל ככל שחלפו השבועות, הסתדרנו לשגרה חדשה והתמודדנו היטב. עבדתי הרבה מהבית, מה שאומר ללמוד איך להשתמש בסקייפ וזום ', היא אומרת ומוזגת לעצמה כוס נוספת.

גלוריה האניפורד נוטלת ויטמינים מאז גיל 17 (תמונה: Getty)

'אני לא יכול לחיות בלי תה. תה היה חובה בבית שלנו ואמא שלי תמיד אמרה, אתה צריך למלא את הקומקום כל הזמן כי אתה אף פעם לא יודע מי עלול להיכנס. אני עדיין עושה את זה. אם אני מותש או מרגיש חולה, אני תמיד רוצה תה ולא משקה אלכוהולי. אני קונה טיפים של PG ולוקח אותם במזוודה לכל מקום שאני הולך אליו. '

אחרי יותר משבעה עשורים בעולם העיתונאות והבידור, גלוריה עדיין קבועה על המסכים שלנו. נכון לעכשיו, ניתן לראות אותה בסדרה החדשה של Rip Off Britain. בין הנושאים שהוקדשו לסדרה האחת עשרה ניתן למצוא הונאות.

גלוריה מודה שמעולם לא הופתעה מהמעשים הנוראים שביצעו הרמאים - אפילו במהלך הסגר - גורמים להרס בחייהם של אנשים.

גלוריה ובעלה סטיבן ווי, המספרה לשעבר, צולמו בשנה שעברה

גלוריה ובעלה סטיבן ווי, המספרה לשעבר, צולמו בשנה שעברה (תמונה: דייב בנט/Getty תמונות לאמא)

זמן בעיטה של ​​man utd v liverpool

'הם כל כך חכמים, תמיד מקדימים את המשטרה. עם זאת אני המום מסכומי הכסף הכרוכים בכך ומהקלות שבה אנשים נשאבים לא באשמתם. '

גם גלוריה לא ברחה מהנוכלים. 'הונאו אותי מ -120 אלף ליש'ט בשנת 2016. סנטנדר בקרויידון מסר את חשבוני לארבעה זרים גמורים, אחד מהם היה אישה שטוענת שאני אני.

הקומדיה היחידה מכל זה הייתה כשמישהו פרסם בפייסבוק שהייתי צריך לדאוג יותר למראה הדומה מהכסף! למרבה המזל, בנק הרמאים הפך לחשוד כאשר נעשו ניסיונות למשוך את הסכום. הם התקשרו לבנק שלי וקיבלתי את כספי בחזרה '.

גלוריה נהנית מאוד לעבוד עם מגישיה המשותפים ומקוראי החדשות לשעבר של Rip Off בריטניה אנג'לה ריפון, בת 75 וג'וליה סומרוויל, בת 72.

אנדראה מקלין, דניס וולץ ', גלוריה (שנייה מימין) וסאירה חאן על נשים רופפות בתחילת השנה

אנדראה מקלין, דניס וולץ ', גלוריה (שנייה מימין) וסאירה חאן על נשים רופפות בתחילת השנה (תמונה: S Meddle/ITV/REX)

'זה מעולה. כולנו בגיל מסוים, בין הנשים המבוגרות ביותר שעובדות בקביעות בטלוויזיה - יש בינינו מעל 200 שנות ניסיון חיים! אני חושב שסיבה אחת שהסדרה כל כך פופולרית היא כי הצלחנו לבנות אמינות ואמינות. שלושתנו היינו סביב הבלוק והצופים מרגישים בטוחים בידיים שלנו. '

וכשהיא לא מציגה את Rip Off בריטניה, היא מקובלת בקבוצת נשים רופפות של ITV.

'מה שעובד טוב זה קבוצת נשים בכל הגילאים ובכל תחומי העניין. אני אוהב את זה, במיוחד הוויכוחים ורוחב הנושאים שנדונו. שימו לב, אם אמי הייתה יודעת שאני מדברת מדי פעם על סקס בטלוויזיה בשידור חי, היא הייתה מסתובבת בקברה! '

לגלוריה יש הרבה אנרגיה ומאמינה שלקיחת ויטמינים רגילים עוזרת. 'אני מודה שאני פריט ויטמין,' היא מתבדחת.

'ברצינות, התחלתי לקחת אותם כשהייתי בן 17 ויש לי מעל 20 ביום. אני חושב שהעניין שלי נובע מקריאת מגזינים קולנועיים הוליווד מבוגרים כשהייתי צעיר יותר. נראה היה כי ויטמינים ושמירה על פעילות היו הסיבות לכך שכוכבים רבים נראו כל כך טובים לגילם.

& ככל שהתבגרתי, למדתי יותר באמצעות ייעוץ רפואי לגבי ערך הויטמינים ואילו מהם הטובים ביותר בשבילי. אני מנסה לאכול נכון ולמרות שאני לא מתאמן כמו שצריך, אני אוהב להיות יזום ולדאוג לעצמי. '

הילד ללא מוח

זה כולל שליטה ברמות הסוכר מאז אובחן כטרום סוכרת בשנת 2013. 'בדיקת דם גילתה שרמת הסוכר בדם שלי הייתה גבוהה מדי-הסימן העיקרי של טרום סוכרת. הביקור שלי בבית החולים היה תוצאה של ניתוק מפרקתי לאחר ארוחת יום ראשון. ניקיתי את הפצע אבל לקח יותר זמן להחלים ובסופו של דבר נדבקתי '.

כעת, היא שולטת ברמותיה באמצעות דיאטה ושומרת על עצמה בריאה ככל האפשר.

גלוריה אספה את ה- OBE שלה במהלך טקס השקעות בארמון בקינגהאם בשנת 2017

גלוריה אספה את ה- OBE שלה במהלך טקס השקעות בארמון בקינגהאם בשנת 2017 (תמונה: Getty Images)

כשהעיתוי נכון, גלוריה לא יכולה לחכות לברוח אל החור המשפחתי שלה בדרום צרפת.

בית צמוד קרקע משנות החמישים משנות החמישים, שוכן בגבעות המשקיפות על סן פול דה ואנס וניס שמעבר, ומצייר את גלוריה, סטיבן ובניו מייקל ופול. (בתה של גלוריה, מגיש פיטר הכחול, קרון קיטינג נפטרה בשנת 2004).

איקאה משטח זכוכית מאלם הופסק

'אנו מבקרים לעתים קרובות ככל האפשר, זהו אזור יפהפה. מדהים לחשוב שתוך 15 דקות מניס תוכל להיות למעלה בגבעות וליהנות מרכס נפלא זה של עיירות וכפרים מימי הביניים, עם הרחובות המרוצפים המרוצפים שלהם. '

היא גם ביתם של המסעדה האהובה על גלוריה. 'לה קולומב ד'אור' הוא אחד המלונות הטובים בעולם ושם יצרו כל הציירים המפורסמים את יצירות המופת שלהם. זה יפה ובמחיר סביר - למרות שהם יכלו לגבות את מה שהם רוצים ואנשים עדיין היו הולכים. זה המקום שבו חגגתי הרבה ימי הולדת וימי נישואין ואף פעם לא מצליח להיות פינוק '.

למרות התשוקה שלה לריביירה הצרפתית, היא מעולם לא הרימה מקלות והחליפה את קנט בפרובנס במשרה מלאה. 'לא, אני אוהבת לעבוד יותר מדי וזה כאן בבריטניה', אומרת גלוריה, שהמילה פרישה חסרה לה את אוצר המילים שלה.

הזדקנות היא מילה נוספת שלעיתים רחוקות עוברת על שפתיה. 'אני לא אוהב את המילה. ברור שאני יודע שאני מזדקן אבל לא מרגיש את הגיל שלי.

גלוריה (במרכז) עם המנחות שלה Rip Off בריטניה אנג'לה ריפון (משמאל) וג'וליה סומרוויל (מימין)

גלוריה (במרכז) עם המנחות שלה Rip Off בריטניה אנג'לה ריפון (משמאל) וג'וליה סומרוויל (מימין) (תמונה: BBC)

& אין; אין סוד קסם, אני פשוט עושה כמיטב יכולתי. אני אף פעם לא חושב על עצמי כעל זוהר או משהו, אני מנסה להפיק את המרב ממה שיש לי ואף פעם לא הולך לשום מקום בלי איפור. זה לא בגלל הטלוויזיה, זה בגלל אמא שלי.

& לא; לא היה לנו הרבה כסף וחיינו בשתיים למעלה, שתיים למטה, אבל היא אף פעם לא תעבור מעבר לדלת בלי להתלבש ולהתאפר. אז פשוט גדלתי אותו דבר - אני לא מסתובב. '

בניה שואלים לעתים קרובות מדוע היא עובדת כל כך קשה במקום לשבת בשמש הצרפתית. 'האמת הפשוטה היא שאני אוהב לעבוד - זה משהו שעשיתי מאז שהייתי בן שבע. אפילו עכשיו, אני פוגש אנשים חדשים ולומד כל יום משהו אחר - זה טוב לקופסת המוח הישנה!

'שימו לב, דבר אחד שלמדתי במהלך הנעילה הוא שאני לא הולך לנהוג בעצמי כל כך קשה בעתיד. נהניתי לבלות יותר זמן בבית עם סטיבן וגיליתי שקצב קצת יותר איטי תורם לסוג החיים שאני רוצה בעתיד. '

גלוריה עם בעלה הראשון דון קיטינג ובתם קארון כתינוקת

גלוריה עם בעלה הראשון דון קיטינג ובתם קארון כתינוקת (תמונה: איסוף לא ידוע)

איך אתה מבלה את יום ראשון שלך?

לשכב או לקום עם הכריכה?

למעלה עם הכרישים. אני נהנה לקום מוקדם ולא יכול לישון מאוחר. לאחר שנים של עלייה מוקדמת לעבודה, הרגלתי. הדבר הראשון שאני עושה הוא להכין כוס תה ולתת לכלבי פולי לצאת לגינה. אם זה בוקר נחמד, אני אשתה לעתים קרובות את התה שלי בחוץ בעוד פולי, שהיא התינוקת הקטנה שלי, מתרוצצת.

ארוחת בוקר בריאה או טיגון?
אני נהנה ממטגן אולסטר, הכולל בייקון, ביצה, נקניקיות, שעועית - היצירות. גם סטיבן אוהב את זה - אימנתי אותו היטב! אנחנו חולקים את הבישול ואם זה בוקר מקסים, נאכל בחוץ.

צלי יום ראשון בבית או בפאב?
למרות שיש הרבה פאבים מקסימים בקרבת מקום, אנו נהנים מהצלייה שלנו בבית. למרות שלא ירשתי את כישורי אמי באפייה, אני יכול לבשל צלי טוב.

רק Leaderboard שבוע 9

מהו יום ראשון אופייני עבורך?
אני כמעט ולא עובד בימי ראשון ולכן זהו יום נינוח שמבוסס על מפגש עם משפחתי לארוחת צהריים. הבית שלי בסבנואקס היה בעבר המרכז לכל דבר כשהילדים היו קטנים אבל מאז הם גדלו ויש להם חיים משלהם.

קרא עוד

כתבי עת של יום ראשון
האחיות Nolan & apos; מתקשות & apos; חוץ מקולין חולים גזענים חוטפים באכזריות חובש שחור רוצח לוחות ריצוף תקף את אמא בת שמונה מדוע דיאן מורגן ציפתה מגבר שיכה אותה

אז הרבה מהחברות שלנו יכולות להיות בביתם. עד שבישלנו ארוחת צהריים, ישבנו והתעדכנו בחדשות של כולם, הזמן חלף והגיע הזמן לחזור הביתה.

ערב על הספה או מוקדם לישון?
אין לי זמן מוגדר למיטה, זה תלוי מה יש בטלוויזיה. אבל אם אני מופיע ב- Loose Women ביום שני, אני בהחלט אהיה במיטה עד עשר.

עיתוני טלוויזיה או יום ראשון?
ניירות. יהיו לי כחמישה עיתונים ביום, אבל אני נהנה במיוחד לקרוא אותם בימי ראשון, בין היתר כי יש הרבה מה לקרוא. אני אוהב גם טלוויזיה, במיוחד סרטים תיעודיים ודרמות היסטוריות. הייתי מעריץ גדול של דאונטון אביי. אנו צופים גם בסרטים רבים בנטפליקס ובאמזון.

- הסדרה החדשה של Rip Off Britain נמצאת בימי חול, 10:00, BBC1, עד יום שישי, 17 ביולי

ראה גם: