סקירת GoPro Hero 7 Black: דוחקת את גבולות מצלמות האקשן

להתמקצע

ההורוסקופ שלך למחר

ה- GoPro Hero 7 Black היא הגרסה העדכנית ביותר של מצלמות אקשן ניידות קטנות במיוחד. הגרסה השחורה היא הרמה הגבוהה ביותר בדור הנוכחי, ומתגאה יותר תכונות ורזולוציות גבוהות וקצב מסגרות יותר מכל הדגמים האחרים וכמה תכונות ייחודיות. כמו כן זמינים אמצע שכבת הגיבור 7 כסף ורמת הכניסה גיבור 7 לבן.



ההדבקה הגרועה ביותר בכינים

לא הכל קשור למראה אבל… הוא נראה דומה מאוד ל- GoPros הקודמים עם העיצוב הקומפקטי אך הסולידי שלו. הגוף השחור האטרקטיבי והמעט גומי של Hero 7 Black נראה ומרגיש טוב מאזנת את קלות האחיזה והאחיזה עם האסתטיקה. המצלמה כוללת ממשק מינימלי של שני כפתורים עם כפתור הקלטה אחד בחלקו העליון וכפתור הפעלה/אופציה בצד, מה שהפך אותו מאוד פשוט וקל לשימוש.



GoPro Hero 7 Black מביא כמה תכונות שימושיות לשולחן



יש שני עדינים קטנים שהוחבאו להסרת סוללות וכרטיסי מיקרו SD, ו- HDMI ו- USB. החלק האחורי של המצלמה כולל מסך מגע תוסס. המסך ברור ומתפקד כמו סמארטפון, מגיב לסחפים כדי להציג הגדרות אחרות או לעבור בין צילומים. המסך גם מכוון מחדש מ לרוחב למצב דיוקן. זה היה ממשק פשוט ואינטואיטיבי אולם לפעמים מצאתי את המסך קצת איטי לפעמים שיכול להיות מתסכל.

המסך היה טוב לבדיקת צילומים מהירים תוך כדי תנועה וסידור יריות, אך הוא אינו מדהים. השחור ייחודי בכך שהוא כולל LCD קטן בחזית המצלמה הכולל את מצב הסוללה, רזולוציית הצילום הנוכחית, קצב המסגרות וכמה זמן הקלטה נשאר, וזה שימושי אך לא חיוני. שינוי מבורך אחד הוא שצבע המצלמה מתאם למעשה לדגם למשל. גיבור 7 שחור הוא בעצם שחור, הכסף הוא כסף והלבן לבן. (ולא כל אפור אחיד)

חזק ויציב

המאפיין הבולט העיקרי של Hero 7 Black המייחד אותו מהדגמים כסוף ולבן, כמו גם דגמים קודמים הוא הייצוב הייחודי Smooth, צורה מתקדמת יותר של ייצוב מובנה. Hyper Smooth אינו זמין בכל המצבים אך Hero 7 Black יכול כעת לייצב צילומי 4K 60 FPS, המהווים עדכון מבורך לאלו המעוניינים בהירות נוספת.



Hyper Smooth הוא שיפור ניכר בייצוב EIS מדגמים קודמים. מייצב זה הוא גרסה הרבה יותר חזקה של הייצוב האלקטרוני המובנה הסטנדרטי המופיע בדגמי הכסף והלבן. המייצב טוען שהוא רוצח גימבל והתביעה, בעוד שהיא נועזת, מדויקת להפתיע. מהריצה לרכיבה על אופניים התמונות היו חלקות בחמאה וללא טלטולים ברוב התרחישים.

רזולוציות ושיעורי מסגרות

נתמכים מגוון קצבי רזולוציות ורזולוציות שונות



ל- Hero 7 Black יש שפע של אפשרויות בכל הקשור לרזולוציות ולשיעורי מסגרות לצילום. הרזולוציה המקסימלית היא 4k חדה ב -60 FPS, אך היא תומכת גם ב -4k ב -30 ו -34 פריימים לשנייה.

רזולוציה: 2.7K

קצב פריימים: 120, 60, 30 ו -24 תמונות בשנייה.

רזולוציה: 1440

קצב פריימים 120, 60, 30 ו -24 פריימים לשנייה.

רזולוציה: 1080p

קצבי פריימים: 240, 120, 60, 30, 24

רזולוציה: 960p ו 720p

קצב פריימים: 240, 120 fps

תכונות

עיוות זמן, הזרם לטלפון שלך ושלט במצלמה באמצעות אפליקציה

Hero 7 Black עמיד כעת למים עד 10 מטרים או 33 רגל ללא בית מתחת למים. בדומה לדגמים מאז Hero 5, מהדורה אחרונה זו כוללת גם שליטה קולית, ועם שיפורי המיקרופון מצאתי את ה- 7 Black הרבה יותר מדויק מהדגמים הקודמים. למרות שזה לא מושלם, הצלחתי להגיד ל- GoPro להקליט, לצלם תמונות סטילס ולהקליט שחלף זמן ללא בעיות.

ה- Hero 7 Black מכיל כעת 3 מיקרופונים ואיכות השמע השתפרה באופן דרסטי מכיוון שהוא הרים הרבה פחות רוח ורעש. המצלמה מצלמת גם תמונות סטילס של 12 מגה פיקסל באיכות מעולה אך גם מצלמת קבצי RAW. השחור משתמש ב- HDR למיזוג חשיפות מרובות כדי להבטיח שלא תחמיץ שום פרט שהופך את Hero 7 Black למצלמה קומפקטית טובה.

המצלמה תומכת בכרטיסי מיקרו SD של עד 256 ג'יגה -בתים, שהם בערך 8 שעות לצילומים ב -4 K במהירות של 30 פריימים לשנייה.

מצב עיוות הזמן מאפשר לך להקליט סרטוני time-lapse מיוצבים תוך כדי תנועה. אלא שמצב זה עדיף לתנועה מאשר חלוף זמן מכיוון שהתנועה הופכת לזרימה ופחות מטלטלת. גיליתי שזה נראה ממש נהדר כשאני על אופניים.

יש מצב 8X Slow mo המאפשר לך לצלם כמה קטעי וידאו עוצרי נשימה בהילוך איטי במיוחד בהשוואה ל- 2X ב- Hero 7 Silver and White.

7 השחור יכול גם להזרים בשידור חי לטלפון שלך ולהפנות לאפליקציות כמו פייסבוק, זה שימושי באמת לבלוגרים ולאנשים בדרכים, אולם השידור החי ברזולוציה של 720p בלבד.

יש לך גם את השליטה במכשיר באמצעות אפליקציית סמארטפונים של GoPro. אמנם היו הרבה בעיות בהתחלה לגרום למצלמה ולסמסונג S7 הישנה שלי לתקשר, אך ברגע שהם עשו זאת נפתחה שפע של אפשרויות כמו עריכה תוך כדי תנועה, שיתוף הצילומים שלי ושינוי הגדרות המצלמה מהסמארטפון שלי.

חיי סוללה

הגיבור 7 משתמש בסוללת ליתיום יון נשלפת של 1220 מיליאמפר / שעה. נגיעה אחת נחמדה היא שזו אותה הסוללה של Hero 6 ו- 5 וזה שימושי במיוחד אם אתה הבעלים של אחת המצלמות האלה. החיסרון הוא שזה לא נותן לנו מיץ נוסף ולעתים קרובות מצאתי את עצמי מאחל שיהיה לי עוד קצת זמן עם ה- Hero 7 Black. הסוללה מחזיקה כשעתיים, לפעמים פחות או יותר בהתאם להגדרות שלך, וזה זמן מכובד בהתחשב במצלמת אקשן, כמו גם בשפע הדברים שהמצלמה עושה.

ביצועי האור הנמוך השתפרו מאז הדגמים הקודמים. אולם כמו כל המצלמות עם חיישן כה קטן, איכות התמונה והייצוב יסבלו עם פחות אור לעבודה.,

ה GoPro Hero 7 Black נמכר כעת במחיר של 379.99 ליש'ט ולמרות שזה נראה בצד התלול אתה באמת מקבל את מה שאתה משלם עבורו. הייצוב, הסוללה הניתנת להסרה, איכות הצליל המשופרת ומצבים נוספים למשחק מוסיפים לחוויית פרימיום.

פְּסַק דִין

בסך הכל ה- GoPro Hero 7 Black היא אחת המצלמות הניידות המתוחכמות ביותר בשוק. GoPro חידדו את המצלמות שלה עם שיפורים רבים ותכונות חדשות. אם אתה חושב ללכת על אחד מ- Hero 7 החדשים, אתה מוכן לרכוש, וסביר שתשתמש בתכונות המרשימות שלו, GoPro Hero 7 Black הוא באמת הטוב שבטוב.

קרא עוד

מתנות חנון לחג המולד 2018
משחקי Xbox One משחקי פלייסטיישן 4 החלף משחקים סְחוֹרָה

ראה גם: