הונאת קרם הפנים העולמית הגדולה של Dragon's Den

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

הונאת מוצרי יופי מגבירה קורבנות בטענה שזכתה במאורת הדרקונים.



חצוצרות הכותרת המקוונות: £ 4.95 קרם לחות המסיר את סימני ההזדקנות משיג את העסקה הגדולה ביותר בהיסטוריית המאורות של הדרקונים.



הבלוג ממשיך ואומר כי הפרק, בהשתתפות האחיות אנה וסמנתה וויליאמס, היה הפרק הנצפה ביותר בהיסטוריה של The Dragons 'Den.



אותה טענה נשמעת על מספר רב של קרמים לעור.

ככל הנראה Total Total Repair זכתה גם במאורת הדרקונים, האתר שלה קורא לך לשלוח בקבוק ניסיון ללא סיכון.

קונור מקגרגור נגד דסטין פוירייה

קלייר הידרפירם קרם אנטי-גיל מחויב כמנצח נוסף, אתר האינטרנט שלו זורם: הצעה לזמן מוגבל, אתה משלם רק על דמי משלוח!



הוא גמר ליגת אירופה בטלוויזיה

דרמגן iQ טוען שהוא הסוד השמור ביותר של הוליווד-למרות שזה לא יכול להיות כל כך שמור אם, כאמור, הוא גם זכה בפרק הנצפה ביותר של 'דרקון'ס דן'.

הקטע היחיד מכל זה נכון הוא ששתי הנשים בתמונה הן אחיות. אבל הם לא אנה וסמנתה וויליאמס ואין להם שום קשר לקרמים האלה.



שמותיהם האמיתיים הם שלי הייד וקארה האת ', והנה הם (בתמונה למעלה) כשהם ניצחו את הגרסה האמריקאית של מאורת הדרקונים, הנקראת Shark Tank, עם עסק לבגדי ים לנשים. התמונה נחתכה שוב ושוב על ידי הרמאים של קרם העור.

מעולם לא נתנו לאיש להשתמש בתמונות שלנו ואין לנו שום קשר לחברות או למוצרים האלה, אמרו לי. נשמח לגרום להם לעצור - אבל לא בטוח איך. זה כל כך מתסכל.

הפורומים המקוונים משופעים באנשים שאומרים שהם ראו מודעות קופצות למוצרים אלה ברשתות החברתיות, ביקשו לקבל הצעת ניסיון ואז מצאו את עצמם נעקשים בתשלום חודשי בסביבות 80 ליש'ט.

היא ידועה כמלכודת מנוי וזו הונאה עולמית, עם גרסאות שונות של אותו זבל שטוענות כי זכו במאורת הדרקונים או בטנק הכרישים בכל רחבי העולם.

הונאה: אחד מאתרי קרם הפנים

dani dyer love island

מוקד ההונאה נראה בארצות הברית, שם מוצרים מוצרים אלה עם שמות משתנים.

בקנדה קוראים לזה אוביינה - אל תשאירו מאחור את הדחפים באתר. באוסטרליה, זה Pure Natural, הטוען שמכירת סיכון: גבוהה.

בארצות הברית יש בלה רוז RX עם מבצע לזמן מוגבל.

כלב שמירת הצרכנים האמריקאי Better Business Bureau אומר כי קורבנות חשבו שהם משלמים סכום סמלי עבור דגימה אך בסופו של דבר שילמו מאות דולרים עבור קרם עור בעל ערך מועט או ללא ערך.

צרבת במהלך שיער הריון

זה מטיל את האשמה על שני עסקים - ויטל גלובל שיווק ויופי ואמת - אומר שהם עומדים מאחורי עשרות, אולי מאות, הונאות קרם עור. זה נותן להם דירוג 'F', הנמוך ביותר שלו.

אנשים צריכים להבין שיש עסקים רבים המציעים ניסיונות חינם על מנת לצרף צרכנים תמימים לחיובים חודשיים, אמרה נשיאת הלשכה מישל קורי.

זה קריטי שלקוחות פוטנציאליים של עסקים אלה יקראו הכל, במיוחד את חלק התנאים וההגבלות של ההסכמים, כדי לוודא שהם לא יחויבו עבור סחורה שהם לא התכוונו להזמין.

הצרה היא, כפי שמציינת הלשכה, אתרים אלה מרתיעים את הצרכנים מלעשות זאת בדיוק על ידי דוחקים בכם לפעול במהירות, ולעתים אף באמצעות שעון ספירה לאחור המתקתק את השניות שנותרו להשלמת הזמנה.

קרא עוד

ניתוח פלסטי של מישל קיגן
טיפוח העור
כיצד להפוך עור צעיר יותר למראה כלי ניקוי הפנים הטובים ביותר קרמי הנקודה הטובים ביותר להילחם באקנה קרמי הלילה הטובים ביותר

יופי ואמת לא הגיבו לי או ללשכה.

בשנה שעברה, הלשכה אכן קיבלה תשובה מ- Vital Global Marketing, אשר מומסה כעת.

דובר האשים את עסקים קרם העור ברבים מהתלונות ולאחר מכן, בלחי מדהימה, האשים את הקורבנות עצמם, ואמר שצרכנים רבים הם פשוט רמאים מסיביים ובעצם גונבים מאיתנו את המוצר כדי שיוכלו למכור אותו הלאה.

ראה גם: