גורלה של ליילה של אמרדייל נחשף לאחר מנת יתר זוועה ופריחה לבית החולים

חדשות טלוויזיה

ההורוסקופ שלך למחר

אמרדייל'ס גורלה של ליילה קבאנה נחשף לאחר שהובהלה לבית החולים בעקבות מנת יתר של סמים.



תושב הכפר נלקח למיון לאחר שנטל יותר מדי קוקאין, עם בעלה ד'ר ליאם קבאנה חוזר הביתה ומצא אותה ממוטטת על הרצפה ושקית אבקה לבנה על השולחן.



הרופאים אישרו כי היא עברה התקף לב, והזהירו כי עלול להיות לה נזק מתמשך. עם זאת, היו כמה חדשות טובות, שכן אנשי מקצוע בתחום הבריאות התעקשו שיש סימנים 'מעודדים'.



'הסימנים של ליילה מעודדים יותר. היא לחץ דם יותר טוב. אני מקווה שנוכל להסיר את הצינור בקרוב, אבל אנחנו צריכים לעשות תחילה ניסוי גמילה כדי לבדוק שהגוף שלה חזק מספיק כדי להתמודד', הם אמרו.

 ליילה הובהלה לבית החולים לאחר שקיבלה מנת יתר
ליילה הובהלה לבית החולים לאחר שקיבלה מנת יתר ( תמונה: ITV)

ויקטוריה סוגדן הייתה עם בנו של בן זוגה דיוויד מטקאלף ג'ייקוב - שהוא גם בנה של ליילה - וחקרה את הרופא על מה צפוי במהלך הימים הקרובים, בשאלה: 'אבל היא עברה את הגרוע ביותר?'

'אני חושש שלא נוכל להעריך שום נזק נוירולוגי עד שהיא תהיה בהכרה', הזהיר הרופא, אבל עד מהרה נראה היה שהדברים קיבלו תפנית חיובית מכיוון שליילה מתעוררת ומצליחה יותר.



הרופא הבטיח לויקטוריה שליילה משתפרת, אבל היא עדיין לא יצאה מהיער, והוסיף: 'היא מתחילה להסתובב, אבל היא מאוד עצבנית אז אל תצפה ממנה שתהיה הגיונית. אני חושב שזה הכי טוב שלב זה כדי לשמור על חיובי.

 היא סבלה מהתקף לב
היא סבלה מהתקף לב ( תמונה: ITV)

בסוף הפרק, ג'ייקוב נכנס לחדר בית החולים לבקר את אמו, כועס על מה שעשתה.



'אני מצטערת,' היא אומרת כמעט מיד, התיישבה במיטה, 'לעולם לא אסלח לעצמי על כל מה שעברתי עליך. הייתי אומרת שזה היה פשוט כיף, אבל זה יהיה עוד שקר. ניסה לברוח. הייתי רוצה להאשים את מינה, אבל כל זה היה עליי'.

במקום אחר, בעלה של ליילה, ד'ר ליאם קבאנה, התקשר לקין דינגל כדי להסביר מה קרה, מכיוון שקין החליט לעזור לנקום קצת בסוחר הסמים קאלום על שהכניס את ליילה לבלאגן הזה.

 ד'ר ליאם קבאנה, בעלה, נאבק
ד'ר ליאם קבאנה, בעלה, נאבק ( תמונה: ITV)

סוזי - שהתעקשה שהיא אשמה בחלקה במה שקרה - הייתה נחושה שתעזור לקין לסדר את קאלום ולהיפטר ממנו אחת ולתמיד, בזמן שליילה קיוותה שליאם יבוא לבקר אותה בבית החולים.

היא נותרה מאוכזבת כשליאם - שעדיין נאבק עם החדשות המרעישות - החליט לא להופיע, ובמקום זאת הרגיש שעדיף שהוא יישאר בבית בזמן שוויקטוריה וג'ייקוב שמרו על משמרת ליד המיטה.

*אמרדייל משודרת בימי חול ב-19:30 ב-ITV.

ראה גם: