האלק האיראני נגד טיטאן הקזחי חוקי, אורכי סיבוב ושופטים לקרב אגרוף

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

האלק האיראני וטיטאן הקזחי יבלו שמונה דקות בניסיון להפיל אחד את השני ב-P7 ארנה בדובאי, כאשר הם סוף סוף ייכנסו לזירה יחד.



צמד המשקל הסופר-כבד יתחרה על פני ארבעה סיבובים של שתי דקות בקרב תערוכות שעומד בראש לילה של אגרוף צווארון לבן מקידום המכירות הבריטי Wicked 'n' Bad. שניהם התאמנו במשך חודשים כדי להתכונן לקרב, לאחר שבהתחלה הסכימו להתמודד אחד מול השני בסוג כלשהו של קרב כבר לפני נובמבר 2020.



השופטים יחליטו על המנצח במקרה הבלתי סביר ששני הגברים המאסיביים יגיעו בסופו של דבר למרחק של ארבעה סיבובים, והזוג יתחרה על פי חוקי האגרוף הסטנדרטיים בתערוכה. הם צפויים ללבוש כפפות 12oz וללא כיסוי ראש לקרב, כמו כל השאר בכרטיס.



אין הגבלת משקל לקרב, וצפוי שיהיה פער עצום בין הגדלים של שני הלוחמים. אומרים שהאלק האיראני הוא 6'2', בעוד טיטאן הקזחי הוא רק 5'8', וגם הפרש המשקל יהיה עצום.

מוקדם יותר השבוע, המשקלים העל-כבדים הגיעו לדובאי והיו להם מבט סוער למטה, שהתפתח במהירות לאלימות שראתה את שני הגברים מעוכבים על ידי האבטחה. האלק האיראני, ששמו האמיתי הוא סג'אד גריבי, עשה את הדחיפה הראשונה לפני שנפגע על ידי טיטאן הקזחי, ששמו האמיתי הוא דג'מנוב אלמת בכיטוביץ'.

המעריצים החלו לדאוג לג'אריבי, כאשר לאחר שנראה לא בכושר במהלך הצילומים מאחורי הקלעים של ההתמודדות, הוא פרסם כמה צילומי אימון מוזרים. אפשר היה לראות אותו מתאמן עם חמזה מורדיאן וחובט ברפידים, אבל נראה איטי ונוקשה כמו מתחיל גולמי.



עם זאת, הוא פרסם קטעים המראים את התנגדות המחץ שלו, כשהוא לוקח זריקות כבדות מהמאמן שלו, שהוא אלוף מספר פעמים בסגנון הקיקבוקסינג המושכל. הוא נראה מסוגל לסבול את המכות, מאוחר יותר אמר למעריצים שהאגרופים היו 'קטלניים'.

האם אתה מאמין שהאלק האיראני יביס את טיטאן הקזחי בהופעת הבכורה שלו באגרוף? תודיע לנו בקטע ההערות לְהַלָן!



'תחת האגרופים הקטלניים של קפטן הנבחרת המושיע ואלוף שבע מדליות עולם וחמש מדליות אסיה שרדתי בקיקבוקסינג וסיווט', כתב ב אינסטגרם . 'מעולם לא חוויתי מכות כה חזקות לפני כן'.

בינתיים, טיטאן הקזחי נראה קצת יותר מרשים בצילומי האימונים שלו, לאחר שבעבר טען שיש לו רקע של אומנויות לחימה. הוא שיתף סרטונים המראים אותו מתאמן באימון פתוח וחובט בדמה, שניהם נראו מוכשרים.

הוא התעקש שהוא רוצה להודיע ​​למעריצים מי הוא, אחרי שרבים לעגו לו בגלל המדיה החברתית הקטנה שלו. Gharibi מפורסם הרבה יותר, עם כמעט מיליון עוקבים באינסטגרם, עד ל-33,100 בערך שלו.

ראה גם: