היילי סטיינפלד מאשימה את ניאל הורן בבגידה בשיר החדש 'כיוון לא נכון'

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

היילי סטיינפלד החלה את השנה החדשה בהורדת מסלול חדש בשם & apos; כיוון לא נכון & apos; שהמעריצים מאמינים שזה לגבי האקס שלה ניאל הורן.



הסינגל החדש, שיצא בדף היוטיוב שלה בערב השנה החדשה, אינו מזכיר את שמו של הורן, אך הוא מעיד על כך שהילדה בת ה -25 בוגדת בה.



הרצועה מכל הלב מתחילה במילים: '& apos; I don & apos; t hate you, & apos; והוסיפה שהיא לא הייתה יכולה אם היא רוצה, אבל, & אני פשוט שונאת את כל הכאב שעשית לי. & apos;



'וכי אני מאשים את עצמי שנתתי לך/האם ידעת שכבר ידעתי?' היא ממשיכה.

בת ה -23 הורידה מסלול לספר הכל על מערכת היחסים הקודמת שלה עם ניאל הורן, שם היא רומזת בכבדות שהוא בגד בה. (תמונה: Getty Images ל- MTV)

ה & apos; אהבה עצמי & apos; הזמרת מתייחסת גם לאגו העצום של האקס שלה, שלכאורה גבה מחיר מהמערכת היחסים ביניהם כשהיא מצהירה על קצות האצבעות שלי, אבל עדיין לא הצלחתי להגיע לאגו שלך, מניח שהשתגעתי לתת לך את הגוף שלי, המוח שלי. & apos;



'כולם חושבים שאתה מישהו אחר, אפילו שכנעת את עצמך' היא ממשיכה.

על פי הדיווחים, השניים נפרדו בדצמבר 2018 לאחר שהתחברו לראשונה מוקדם יותר באותה שנה, למרות שאף אחד מהם לא אישר את הקשר בפומבי.



על פי הדיווחים, סטיינפלד וחוראן נפרדו בדצמבר 2018, למרות שאף אחד מהם לא אישר אי פעם שהם היו במערכת יחסים. (תמונה: דייב הוגאן/Getty Images ל- BMI)

הורן גם הודה כי הפרידה סיפקה השראה לאלבום החדש שלו, בראיון שנערך לאחרונה.

בכוכב האקס פקטור לשעבר, בהופעת The Tonight Show, חשף: 'בדיוק עברתי פרידה, מה שעוזר כשזה מגיע לכתיבת שירים, אני מניח. זה עוזר לפרוק את הרגשות״.

'מעבר לשברון לב עזר בכתיבת הבלדות, אפילו כמה מהשירים המשמחים, השירים העצובים שמתלבשים לפעמים לשירים שמחים' המשיך.

היילי סטיינפלד וניאל הורן בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית 2017 בתיאטרון מיקרוסופט ב -19 בנובמבר 2017 בלוס אנג'לס, קליפורניה. (תמונה: FilmMagic עבור dcp)

קרא עוד

הבחירות של עורך Showbiz
קייט הדומעת אומרת שילדים איבדו את אבא & apos; ג'ף משתף פרדי במראה דומה דפ סיים את נישואי ענבר בגלל קקי קייט גארוואווי מאשרת את חזרת GMB

כיוון לא נכון הוא הסינגל הראשון של הזמרת ושחקנית המועמדת לאוסקר מאז החיים שלאחר המוות, שהוציאה לסדרת הטלוויזיה שלה באפל דיקונסון .

EP הבכורה של שטיינפלד HAIZ ירד בשנת 2018, ואחריו הסינגלים Starving ו- Let Me Go.

היא עדיין לא הודיעה על תוכניות לאלבום נוסף, אבל השיר החדש בהחלט מצביע על כך שהיא תוציא מוזיקה נוספת בשנת 2020.

היילי לא נקשרה לאף אחד מאז פרידה לפי הדיווחים עם ניאל, למרות שמועות של הורן יוצאות עם סלינה גומז.

ראה גם: