יום המבורגר הלאומי שמח 2019: המבצעים וההנחות הטובים ביותר על המבורגרים

מבצעים

ההורוסקופ שלך למחר

המבורגר ביירון טעים

אין יום טוב יותר לחפור בהמבורגר מפואר



קטעים נדירים של מקדונלדס מונופול 2019

מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



היום ביום חמישי, 22 באוגוסט, חובבי המבורגרים ברחבי העולם חוגגים את יום ההמבורגר הלאומי - ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם אוכל בחינם?



מסעדות המבורגרים פופולריות במדינה ולמטה חשפו כמה עסקאות והנחות מרשימות מאוד ליום הגדול, כולל המבורגרים בחינם, קנו אחת וקבלו אחת בחינם לכם ולחבר וסתם הנחות גדולות.

בין אם אתה אוהב את שלך פשוט עם פרוסת גבינה טובה או דחוס מלא בכמה שיותר בשר, ריכזנו להלן כמה מההצעות האהובות עלינו לרגל יום האוכל.

חלק מאוהבי ההמבורגרים אולי אפילו יוכלו להשיג שני המון אוכל בחינם, כאשר יום ההמבורגר הלאומי 2019 עולה בקנה אחד גם עם יום התוצאות של GCSE, שם גם מותגים כמו Nando יחלקו אוכל חינם לסטודנטים.



רשתות ההמבורגרים ברחבי בריטניה בוודאי מצפות לאוהדים רעבים בהמוניהם מחר, כשחובבי ההמבורגרים האמריקאים המפנקים Five Guys טוענים כי רק בשנה האחרונה לקוחות אכלו 13,617,000 המבורגרים עצומים - מספיק כדי להאכיל את אוכלוסיית לונדון, מנצ'סטר, ברמינגהאם, ליברפול. , אדינבורו בשילוב.

פשוט תאכל

המבורגר ביירון טעים

האם יש המבורגר טוב יותר מביירון? מקבל את שלך באמצעות Just Eat לצד הנחה גדולה



אם אתה רוצה לחגוג מבלי לעזוב את הספה שלך, אתה עדיין יכול לקבל הנחה של 15 ליש'ט, מכיוון ש- TopCashback מעניקים לכל החברים החדשים לאתר שלהם 15 ליש'ט חינם להוציא ב- Just Eat.

כדי להשיג את שלך, פשוט הירשם ל- TopCashback בחינם, ראש שלהם 15 פאונד פשוט תאכל כאן דף החזר כספי, אז הזמינו את האוכל שלכם מ- Just Eat בדיוק כרגיל, והקפידו להוציא מעל 15 ליש'ט.

לאחר מכן TopCashback יחזיר לך את 15 ליש'ט שלך בתוך שבוע, ולאחר מכן תוכל להעביר אותם חזרה לחשבון הבנק שלך.

בורגר קינג

אפילו בורגר קינג מסתבך (תמונה: Getty Images)

צבע שיער סטייסי דולי

אם כבר הבטחת שהארוחה הבאה תהיה עליך, קח את חבר המזל שלך לבורגר קינג ליום הגדול, שם תוכל להשיג כיום שני צ'יזבורגרים כפולים ושתי צ'יפס קטן במחיר 3.49 ליש'ט - אותו מחיר כמו ארוחה אחת.

כל שעליך לעשות הוא להשיג את אפליקציית בורגר קינג, שם ההצעה פועלת כעת.

השמועות מספרות שקוד ההנחה APP44 מעניק לך את אותו החיסכון במסכי ההגשה העצמית בחנות, על פי ציידי מציאה בפורום עסקאות Hot UK Deals.

מצב הקריירה של פיפא 17 Wonderkids

פרנקי ובני

אינסטגרם

רשת המסעדות האמריקאית נותנת המבורגרים בחינם לחלוטין לכל מי שקונה קולה (3.39 ליש'ט) או באדווייזר (4.49 ליש'ט) החל מהצהריים ביום חמישי ה -22 באוגוסט.

עם זאת, יהיה עליך לוודא שאתה מוריד את השובר המצורף אליו מאתר פרנקי ובני .

קרא עוד

אוכל ושתייה חינם
פיצה חינם עוף חינם לגמרי ב- KFC חינם פשוט לאכול טייק אוויי מזון ופירות לתינוקות חינם באיקאה

ג'ִירָפָה

קבלו 50% הנחה על המבורגרים בג'ירפה ליום ההמבורגר הלאומי פשוט על ידי הצגת צוות הציוץ שלהם על המבצע. דוגמאות.

שעת ההתחלה של אירוויזיון 2019 בבריטניה

מסעדת הקל של אד

מסעדת הקל של אד

קנה אחד קבל אחד בחינם - כל המבורגר שבא לך

מכיוון שזהו יום ההמבורגרים הלאומי, Easy Diner של Ed ירחיב את הצעת ההמבורגר שלהם ביום רביעי ליום נוסף, עם שני המבורגרים במחיר אחד.

זה כולל כל דבר, החל בחם שלהם בנשוויל ועד בורגר סלק 66, עם ההנחה החלה אוטומטית במסעדה.

אם אתה הולך לסופר ...

לאסדה יש ​​את אלה בהצעה

המבורגר של צ'יפ שופ של יאנג'ס מאכלי ים מוצע ב אסדה , עכשיו 1.50 ליש'ט לחבילה במקום 2 ליש'ט הרגילים, למרות שההצעה תהיה זמינה עד ה -18 בספטמבר, כך שעדיין יהיה לך זמן אם לא תחזור הביתה דרך אסדה היום.

ראה גם: