חדר ההלבשה של מאן יוטד רוצה להיפטר מכריסטיאנו רונאלדו מתעקש על ג'יימי קרגר

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

ג'יימי קרגר מאמין ב מנצ'סטר יונייטד חדר הלבשה ומנהל חדש אריק טן האג מקווים זאת בסתר כריסטיאנו רונלדו מוצא דרך לקבל את רצונו לעזוב .



ה ליברפול אגדה הזהיר את השדים האדומים מפני ההשפעה השלילית של רונאלדו באולד טראפורד הרבה לפני שלו בקשה להעברת פצצה , ועכשיו חושב שהעזיבה שלו בקיץ הזה יכולה להיות תחפושת ברכה. קרגר טען: ' תמיד חשבתי שהוא חתימה מוזרה. תמיד הרגשתי שהמצב הזה יגיע, גם אם רונאלדו יצליח'.



'הוא חתם על חוזה לשנתיים ועוד שנה, מה שלא האמנתי, והוא לעולם לא ישחק כינור שני לאף אחד אבל כשחקנים בשלב מסוים בקריירה שלך כולנו יודעים שאתה לא אותו שחקן , והקריירה שלו נמשכה יותר כי הוא מקצוען כל כך נהדר.



מדבר על החפיפה , בשותפות עם סקיי הימור , הוא הוסיף: 'אבל העובדה שהוא עכשיו בן 37, 38 העונה, הוא לא אותו שחקן. הוא עדיין כובש שערים נהדר אבל הוא לא אותו שחקן.

מבער להמסת שעווה b&m

'אף מועדון אחר באירופה כרגע לא רוצה אותו, יכול להיות שאני טועה. אבל לא נראה שיונייטד יכולה להוציא אותו, אז כרגע מועדון אחר לא רוצה אותו. ואני חושב שאם הייתם שואלים את טן האג , אני לא חושב שהוא רוצה אותו. ואני לא ממש בטוח שחדר ההלבשה במנצ'סטר יונייטד ירצה את כריסטיאנו רונאלדו עכשיו'.

גארי נוויל , שהיה הקפטן של רונאלדו לאורך כל התקופה הראשונה במנצ'סטר, רוצה לראות את המצב - שממשיך לבלוע את אולד טראפורד ולפגוע בעונה החדשה - נפתר במהירות. קפטן השדים האדומים לשעבר גם חושב שההיררכיה של יונייטד וטן האג לא צריכים לעמוד בחמישייה כדור הזהב דרכו של המנצח.



'תן לי להיות ממש ברור, ההישגים של רונאלדו בכדורגל חורגים מכל מה שכל אחד יכול לאחל לו ולדמיין', פתח נוויל.

מלאך מספר 616 משמעות
  רונאלדו עדיין רוצה לעזוב את Man Utd
רונאלדו עדיין רוצה לעזוב את Man Utd

להתערב! האם מצבו של מאן יוטד יהיה טוב יותר בלי רונאלדו? הצטרפו לדיון בקטע התגובות .



'הוא ייכנס לשחקנים המובילים בכל הזמנים ותמיד יהיה, ומה שקורה בקיץ הזה במנצ'סטר יונייטד יישכח בעוד 20 שנה. אבל לא נעים לי לראות, כקפטן לשעבר של מנצ'סטר יונייטד, לשעבר שחקן בכיר מנצ'סטר יונייטד, וחושב שברגע זה בזמן השחקן הכוכב בחדר ההלבשה משחק.

'זה קרה לפעמים במהלך השנים האחרונות איפה שהיה לך [פול] פוגבה הסוכן של - לא בהכרח פוגבה כל הזמן אלא הסוכן שלו - תמיד משתעשע עם המועדון. אתה לא יכול להחזיק את השחקן הכוכב שלך במועדון שמנהל את החנות. אתה לא יכול לקבל את זה. ולכן כאשר אדון אלכס פרגוסון , בעבר, העבירו שחקנים אליו היה כי צריך היה להעביר את השחקן הזה.

'אני מכיר את אוהדי מנצ'סטר יונייטד, אבל אם רונאלדו רוצה לעזוב, מנצ'סטר יונייטד - לדעתי - צריכה להקל על זה'.

כדי לגשת לתוכן בלעדי שלא נראה מהוויכוח על אוהדי חפיפה, בקר בהתחלה של Sky Bet של מרכז העונה .

אברטון נגד ערוץ ליברפול

ראה גם: