חדשות המעבר של מאן סיטי: היורש של דה ברוינה שזוהה כסאגת סילבה לוקח טוויסט נוסף

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

מנצ'סטר סיטי היה חלון העברות עמוס כמו פפ גווארדיולה שינה את הנבחרת שלו וחתם ארלינג האלנד וקלווין פיליפס ומכירת ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס ואולכסנדר זינצ'נקו.



סיטי ספגה נסיגה נדירה בשוק ההעברות כשהחמיצה את מארק קוקורלה ליריבה צ'לסי כאשר הם סירבו לשלם את המחיר המבוקש של ברייטון 60 מיליון ליש'ט, והציעו 30 מיליון ליש'ט במקום. הם השלימו את רוב ההחתמות הגדולות שלהם והפוקוס כעת הוא על מי שעשוי לעזוב את האתיהאד.



ברצלונה עדיין כמהה אחרי קשר סיטי ברנרד סילבה עם זאת, ול-NEWSAM Sport יש עדכון לגבי הקשר וסיכם את שאר חדשות ההעברות, השמועות והרכילות של המועדון.



ברנרדו עזב את התביעה בוטלה

ביום שלישי בבוקר הופיעו דיווחים לפיהם ברנרדו עדיין רוצה לפרוש מנצ'סטר סיטי ל ברצלונה . גווארדיולה סירב בתוקף למכור את ברנרדו לבארסה והענקיות הקטלוניות ייאבקו על מנת לממן את העסקה מבלי לפרוק את פרנקי דה יונג בעל כורחו. מנצ'סטר יונייטד . ברור שברצלונה לא ויתרה על כל תקווה להנחית את כוכב פורטוגל והעיתונאי הספרדי אלווארו מונטרו אמר ל-Sky Sports: 'בתוך המועדון יש כמה קולות שאומרים שזה אפשרי; מבחינה כלכלית זה אפשרי, והם עונים 'כן' '. מנקודת המבט שלי, זה כמעט חובה לראות שחקן כמו פרנקי דה יונג עוזב כדי שברנרדו סילבה יוכל להגיע, אבל הם אומרים שזו לא בעיה. זה בטוח מצב מסובך'. למרות השמועות, מובן שעמדתה של סיטי לא השתנתה; הם מחפשים לשמור על הקשר שלהם בקיץ הקרוב.

תגיד את דעתך! האם סיטי צריכה לתת לברננדו סילבה ללכת? ספר לנו בקטע ההערות

  טוענים שפפ גווארדיולה לא רוצה שברנרדו סילבה יעזוב את מנצ'סטר סיטי
טוענים שפפ גווארדיולה לא רוצה שברנרדו סילבה יעזוב את מנצ'סטר סיטי ( תמונה: Getty Images)

המחליף של דה בריין

אוהדי כדורגל טוענים שמנצ'סטר סיטי יכולה להנחית את לוקאס פאקטה מליון תמורת 68 מיליון ליש'ט של קווין דה בריין החלפה לטווח ארוך. דה ברוינה בן 31 והדו'ח טוען שלפאקטה בן ה-24 יש את האישורים האידיאליים להשתלט על חובות המשחק של סיטי. כוכב ברזיל כבש 34 שערים ורשם 21 בישולים ב-186 הופעות בקריירה בפלמנגו, מילאן וליון. הוא זמין תמורת 68 מיליון ליש'ט והדוח טוען שיש לו את האיכות לרשת את דה בריינה לטווח ארוך באתיהאד.



עניין וראטי

חדשות הערב של מנצ'סטר לשאת דו'ח מספרד שלפיו סיטי יכולה לחתום פריז סן ז'רמן פליימייקר מרקו וראטי . מדווחים כי סיטי עשויה לעבור עבור וראטי אם ברצלונה תצליח לחלק את ברנרדו מחוץ לאתיהאד. לטענתו, סיטי זיהתה את הקשר, שזכה ביורו 2020 עם איטליה בשנה שעברה, כמחליף פוטנציאלי. וראטי הוא שחקן מוכשר ומנוסה ושיהיה לו את היכולת להשתלב ישירות בסיטי אם יחתימו אותו.



ראה גם: