ההתחלה ה'מדהימה' של מת'יו פוטס בקריירה שלו באנגליה היא 'הוכחה למשחק המחוז'

קרִיקֶט

ההורוסקופ שלך למחר

מתיו פוטס נהנה מהתחלה חלומית שלו אַנְגלִיָה קריירה, לקח 18 וויקים בממוצע של 26.72 בארבעה מבחנים נגד ניו זילנד ו הוֹדוּ .



השחקן בן ה-23 היה בחירה קצת מפתיעה, אבל קיבל את ההזדמנות שלו בגלל משבר פציעה בקרב שחקני הכדורת המהירים של אנגליה וכמה הופעות מדהימות עבור דרהם בתוך ה אליפות המחוז .



פוטס קטף 35 שערים ב-18.57 לפני שערך את הופעת הבכורה שלו והמשיך בכושרו המצוין על הבמה הבינלאומית. ו אלכס ליס , שהוא חברו לקבוצה של פוטס עם דרהם ואנגליה, מאמין שהצלחתו של התופר היא 'עדות למשחק המחוז'.



'זה היה מדהים,' אמר ליס NEWSAM ספורט כשהוא השתתף בסשן רשת תקשורתי עם שותפי דורהאם קריקט, Vertu Motors.

'כשאתה רואה בחורים מצליחים מאוד ונבחרים מהגב של הקבוצות המקומיות שלהם, זה ללא ספק עדות למשחק המחוז. אני חושב שבצד השני של זה, השערים היו טובים יותר השנה.

'הוא נאלץ לעבוד על שערים וללמוד איך לכדור על משטחי חבטות הגונים וזה למעשה שם אותו במקום טוב לקריקט המבחן. כשאתה בהתקפה של שלושה שחקנים בקריקט המבחן מצופה ממך להטמיע את האוברות שלך. .



 ליס שיבח את פוטס' "amazing" start to life as an international cricketer
ליס שיבח את ההתחלה ה'מדהימה' של פוטס לחיים כשחקן קריקט בינלאומי ( תמונה: ורטו מוטורס)

'אני לא אומר [זה היה אותו דבר] בכל מקום ובכל משחק, אבל בשנים קודמות עברו לפעמים זה היה מאוד מועיל לתפר ואם רק תציג את התפר אתה תקבל שערים. ואילו השנה הוא היה חייב ללמוד את מלאכתו.

'הוא נכנס לקריקט בינלאומי בכושר טוב, משיג שערים על שערים די ידידותיים לחבטות, אבל הוא גם כבש את הכדורים שלו והוא למד איך לעשות את זה שהיה מדהים לראות.



'והוא מישהו שכשחקן צעיר יכול להיות בסביבה במשך 10-15 השנים הבאות. בשביל קריקט אנגלי אנחנו צריכים בחורים כמוהו, אנחנו צריכים תחרות בתוך משחק המחוז והמשחק הבינלאומי כדי להפוך את הקריקט האנגלי לחזק'.

ראה גם: