חמשת הטיפים של רופא הפוריות להיכנס להריון - מניהול מתח ועד מה לאכול

בְּרִיאוּת

ההורוסקופ שלך למחר

פוריות בעיות יכולות להיות מקור עיקרי לתסכול וחרדה, כשבערך אחד מכל שבעה זוגות בבריטניה חווה בעיות בכל הקשור להריון.



אחד הגורמים הגדולים ביותר לכך יכול להיות הגיל. מחצית מכלל הנשים מעכבות ללדת עד אחרי 30 לכן, כשאיכות הביצית והזרע יורדת עם הזמן, ביצוע כמה שינויים קטנים באורח החיים שלך יכול להיות חשוב להגביר את הסיכויים שלך להיכנס להריון.



בעוד שעבור אנשים מסוימים, הריון יכול לקרות סתם כך, עבור אנשים רבים שינוי בתזונה או בדפוסי המין שלהם יכולים לעשות את כל ההבדל. בשיחה עם NEWSAM, של שני פלוס פוריות ד'ר מייקל אייזנברג הציג את חמשת השינויים העיקריים באורח החיים שזוגות יכולים לנסות אם הם מתקשים להיכנס להריון.



סטפן גייטלי סיבת המוות

רוצה לקבל את חדשות הבריאות האחרונות ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך? הירשם לניוזלטר NEWSAM Health

תעשה סקס כל יומיים

קיום יחסי מין לצורך הולדה במקום בילוי יכול להוריד במהירות את כל הכיף מההתעסקות. אם אתם שומרים על לוח פוריות ומקיימים יחסי מין רק בתאריכים הפוריים ביותר שלכם, ייתכן שאתם מקשים על ההריון,

ד'ר מייקל אייזנברג הסביר: ' לימודים להראות שלזוגות שמקיימים יחסי מין כל יומיים יש סיכוי גבוה יותר להרות מאשר לאלה שמקיימים יחסי מין בתדירות נמוכה יותר.



'נסה להימנע מהפיכת פעילות מינית למחויבות. עם זאת, חשוב לא פחות לנסות ולהפוך אותה למהנה, במקום מטלה'.

אתה מה שאתה אוכל

  פיש אנד צ'יפס
דיאטות עתירות שומן הוכחו על ידי מחקרים עוקבים כמעכבים את הסיכויים שלך להיכנס להריון ( תמונה: Getty Images/iStockphoto)

הימנעות ממזון מהיר היא רעיון טוב אם אתה מנסה ללדת.



נוכחותם של שומני טרנס 'רעים' במזונות אלו הייתה קשור ל עם ספירת זרע נמוכה יותר ותפקוד לקוי של אשכים אצל גברים, בעוד שדיאטות מסוג זה בנשים יכולות להיעדר חומרים מזינים חיוניים לחיזוק הפוריות.

ד'ר אייזנברג הסביר: 'מחקר זה מראה שצריכת שומן טראנס הייתה קשורה לרמות נמוכות יותר של פוריות. מחקרים אחרים מצאו שתזונה עשירה באומגה 3, חלבון מירקות, דגנים מלאים, פחמימות דל גליקמיות, מוצרי חלב וברזל היא קשור לסיכוי גבוה יותר להיכנס להריון.

'צריכת תזונה בריאה עם הרבה פירות וירקות, פחמימות מורכבות, חלבון ושומנים בריאים היא הדרך הטובה ביותר להכין את הגוף שלך להריון'.

עזרו ליותר זרע להגיע לביצית

  זרע מגיע לביצית
רק זרע אחד צריך להגיע לביצית כדי שההתעברות תתבצע, אבל יש כמה כלים שתוכל להשתמש בהם כדי להגביר אותם בדרכם ( תמונה: Getty Images/iStockphoto)

לשים את הרגליים באוויר כאילו אתה עושה תנוחת יוגה קיצונית יכול לא רק להרוג את מצב הרוח הפוסט-קויטאלי, אלא זו עשויה להיות גם דרך מיושנת לעזור לזרע להגיע לביצית.

היו כמה מצטרפים חדשים לתחום הפוריות, כאשר עזרי התעברות שמטרתם להנחות את הזרע במסעם הולכים וגדלים בפופולריות.

ד'ר אייזנברג מטעם twoplus Fertility אמר: 'כאשר זרע נפלט הוא נכנס במהירות לרירית צוואר הרחם המסייעת לו לעבור דרך מערכת הרבייה. מיליוני זרע צריכים להיכנס לצוואר הרחם, כך שמאות זרעונים יכולים להכין את הדרך ל'זרע הניצול'. להפרות את הביצית.

'עם זאת, ללא התערבות, פחות מאחוז אחד מהזרע מגיע לביצית.

'יש מכשירים זמינים לשימוש בבית כמו twoplus מדריך זרע אשר בשימוש במהלך יחסי מין יכול להפנות זרע אל צוואר הרחם והוא נועד לשמור את הזרע בפנים כדי למקסם את הסיכויים להתעברות טבעית'.

צפו בסיכה

כאשר אתה מנסה להביא תינוק באופן קבוע, זה אולי נראה נורמלי להגיע לחומר סיכה כדי להקל על ההליכים, אבל חומרי סיכה נפוצים רבים עלולים לפגוע בסיכויי הפוריות שלך.

ד'ר אייזנברג הסביר: 'כמה חומרי סיכה לנרתיק על בסיס מים עשויים להפחית את תנועות הזרע בגלל ההרכב הכימי.

'מומחים ממליצים להשתמש בשמן מינרלי, שמן קנולה או בחומרי סיכה מבוססי הידרוקסיאתיל תאית בעת הצורך.'

אל תלחץ

  תקריב של זוג צעיר ויפה ללא חולצה מתחבק בזמן שאישה מסתכלת מעבר לכתף של החבר שלה
הורמוני לחץ יכולים להגביל את סיכויי הפוריות שלך, אז נסה לשמור על קור רוח אם זה לא קורה מיד ( תמונה: Getty)

כשאתה באמת רוצה להביא ילד לעולם, אבל זה פשוט לא מסתדר לך, זה יכול להיות ממש קל להיכנס ללחץ. עם זאת, הלחץ הזה לא רק לא מועיל אלא הוא גם מוריד את הפוריות שלך.

ד'ר אייזנברג הסביר: 'הניסיון להיכנס להריון יכול להיות מלחיץ וזה יכול בתורו להקשות על ההריון.

'סטרס יכול להשפיע על החלק במוח שלך שנקרא ההיפותלמוס שמווסת את ההורמונים ואת המחזור החודשי שלך. לחץ עלול לגרום לך לביוץ מאוחר מהרגיל, או עלול לגרום לכך שאינך מבייצת כלל'.

אל תתנו לזה להלחיץ ​​אתכם עוד יותר, ד'ר אייזנברג אומר שזו יכולה להיות הזדמנות טובה לעשות שינוי חיובי.

הוא אמר: 'נסה יוגה או מדיטציה להרפיה והכי חשוב דבר עם בן הזוג שלך - אתם נמצאים בזה ביחד ויכולים להציע תמיכה חיונית אחד לשני במסע שלך להרות.'

ניסיתי הכל וזה לא עובד - מה עלי לעשות?

  זוג מודאג קורא מכתב יושב על ספה בסלון בבית
בעיות פוריות נפוצות בקרב גברים כמו נשים, כאשר בעיות בשחלות ובאשכים הן המקור העיקרי לבעיות עבור אנשים הנאבקים להיכנס להריון ( תמונה: Getty Images/iStockphoto)

אם אתה מנסה להרות יותר משנה, זה יכול להיות סימן לבעיות פוריות. למרות שזה יכול להיות מדאיג, שיחה עם איש מקצוע רפואי יכול לעזור לך למצוא מסלול הֵרָיוֹן .

ד'ר מייקל אייזנברג הסביר מה יכול להשתבש: 'אם ניסית להיכנס להריון במשך זמן רב ללא הצלחה, למרות שעשית הכל נכון, אז יכולות להיות בעיות פיזיולוגיות במשחק.

'יש נשים שאינן מבייצות עקב מצבים כמו תסמונת שחלות פוליציסטיות, ירידה ברזרבה שחלתית, בעיות הורמונליות, גיל המעבר מוקדם, חסימת חצוצרה, אנדומטריוזיס או הפרעות פיזיות ברחם.

'אי פוריות של גבר יכולה לנבוע ממחסור בזרע, הפרעות בזרע או בעיות בתנועת זרע. בעיות באשכים עקב פציעה, סרטן, ניתוח, חסימה או זיהום יכולות גם להשפיע על איכות הזרע.

'חלק מהגברים עלולים גם לחוות בעיות שפיכה או שהם לא מייצרים מספיק הורמונים כדי ליצור זרע'.

אם אתה מודאג לגבי הפוריות שלך, פנה בשלב הראשון לרופא המשפחה שלך שיוכל לבצע כמה חקירות ראשוניות לפני שתפנה אותך למומחה.

רוצה לקבל את חדשות הבריאות האחרונות ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך? הירשם לניוזלטר NEWSAM Health

ראה גם: