כיצד אוכל למכור את הטלפון במחיר הטוב ביותר? שחרור האייפון 7 ו -7 פלוס אמור להגביר את הביקוש למיחזור סלולרי

אייפון 7

ההורוסקופ שלך למחר

אייפון 6s פלוס 1

מכשירי האייפון 7 והאחים 7 פלוס יוצאים למכירה מוקדמת היום בבריטניה(תמונה: טום פרסונס)



כשהאייפון 7 ו -7 פלוס החדשים מגיעים בעלות של 599 ליש'ט ו -799 ליש'ט בהתאמה, קונים שאפתנים יחפשו להחליף את המכשיר הנוכחי שלהם תמורת כסף נוסף כדי לסייע במימון המכשיר החדש והמבריק שלהם.



אפל חשפה את 7 המכשירים החדשים בוועידת השקה בסן פרנסיסקו ב -7 בספטמבר, ביום שישי EE, O2, Vodafone ו- Three פרסמו את המכשירים להזמנה מראש, לקראת יציאת הרחוב הראשי שלה ב -16 בספטמבר 2016.



אם אתה מעוניין להשקיע באייפון 7 או 7 פלוס, ישנן דרכים למכור ולסחור במכשיר הנוכחי שלך במזומן. אנו בוחנים את האפשרויות שלך להלן.

קרא עוד

מבצעים של אפל אייפון 7 וייעוץ קנייה
איך להוריד 300 ליש'ט מהטלפון שלך כיצד לקבל החזר כספי על האייפון החדש שלך התעריפים והתוכניות הטובות ביותר לאייפון 7 מבצעים לאייפון 5se, 6, 6 פלוס

היכן למכור את הטלפון שלך במחיר הטוב ביותר

eBay

קמעונאים אוהבים שוק מקוון eBay.co.uk הם פופולריים למכירת טלפונים ישנים, בנוסף למכירה בזמן הנכון ואתה לא תשלם דמי רישום. יש לך שתי אפשרויות.



  • & apos; קנה את זה עכשיו & apos ;: הגדר מחיר או מדד משלך, תוכל גם להוסיף & apos; ההצעות הטובות ביותר & apos; לרישום. זה מאפשר למציעים להעלות לך מחירים.
  • מכירה פומבית : אין מקסימום על הסכום שאתה יכול להרוויח. לקבלת הערכה, הקלד את המכשיר ואת המצב בשורת החיפוש כדי לצפות במכשירים דומים ובמחירים שלהם.

טיפים מובילים למכירת טכנולוגיה ב- eBay.co.uk

בעוד אוהדי אפל חוגגים את השקת בריטניה של האייפון 7 ו -7 פלוס, שוק מקוון eBay.co.uk שיתף כמה טיפים מובילים למכירת הטכנולוגיה הישנה שלך, בכדי להרשות לעצמי שדרוג לדגם העדכני ביותר.



1. בצע את המחקר שלך

גרג ג'יימס אלי גולדינג

אחת הדרכים הקלות ביותר לדחות את הלקוח היא תמחור יתר, לכן בררו מראש מה שווי הפריטים שלכם ב- eBay, וודאו כי אתם מתמחרים את הסחורה שלכם בהתאם.

2. מילות מפתח ורלוונטיות

הקפד לכלול את שם המותג בכותרת - מכיוון שזה יעזור למשוך את תשומת ליבו של הקונה. כותרת הרישום שלך צריכה להיות ברורה ורלוונטית ותמיד מאויתת נכון. תיאור טוב חשוב גם לסייע לקונים לברר את כל מה שהם צריכים לגבי המוצר ולהרגיע אותם לפני הרכישה.

3. צלם תמונות טובות

כדורגל אני מנחה פוטר

ל תמונה טובה מדברת אלף מילים. מומלץ לכלול מספר תמונות מזוויות שונות של המוצר שלך. רקעים לבנים נקיים הם בחירה בטוחה והקפד להציג כל תווית ואריזה.

4. כנות ותקשורת

היו כנים. בהירות מלאה לגבי סימנים ושריטות מההתחלה פירושה לקוח מרוצה. ענה על שאלות הקונים במהירות ובמקצועיות ככל שתוכל. קו תקשורת טוב יעזור לקונים לסמוך עליך ולקנות בביטחון.

5. משלוח

מומלץ להציע את הפריט שלך עם משלוח חינם. פריטים אלקטרוניים רבים קטנים מספיק כדי להישלח בזול, כך שזו דרך מצוינת להפוך את הקנייה ממך להרבה יותר אטרקטיבית. זה יכול לעזור גם לקונים שמסננים את החיפושים שלהם לראות רק פריטים עם משלוח חינם.

6. עודד משוב

צרכן משוב חיוני מכיוון שהוא מאפשר לאנשים אחרים לדעת שאתה מוכר בעל מוניטין ומעודד אחרים לקנות טכנולוגיה, כולל שיפוץ. עודד תמיד לקוח מרוצה לשתף משוב על השירות שלך.

מה עם אמזון?

אם אתה מוכר דגם עדכני שעדיין מבוקש, כמו ה- 5se או 6, תוכל להרוויח הרבה כסף באמצעות שוק אמזון - כיוון שיש עדיין תחרות בחוץ, והטלפון עדיין נמכר (לעתים קרובות יותר) ברחוב הראשי.

5 אתרי המיחזור הטובים ביותר וכמה הם ישלמו לך

אפשרות נוספת היא למכור את המכשיר במזומן באמצעות אתר מיחזור. ראה את 5 הקמעונאים המובילים בנושא להלן:

  1. ממחזרים טלפוניים - עבור iPhone 5se שעובד במלואו (16GB, ללא נעילה) תקבל 112 ליש'ט, או 232 ליש'ט עבור iPhone 6 (16GB, ללא נעילה).

  2. מכור את הנייד שלי - עבור iPhone 5se שעובד במלואו (16 ג'יגה -בתים, נעולה) תקבל 220 ליש'ט, או 195 ליש'ט לאייפון 6 (16 ג'יגה -בתים, לא נעול).

  3. זבל מוזיקה - עבור iPhone 5se שעובד במלואו (16GB, ללא נעילה) תקבל 167 £, או 256 £ עבור iPhone 6 (16GB, לא נעול).

  4. O2 מיחזור - עבור iPhone 5se שעובד במלואו (16GB, ללא נעילה) תקבל 190 £, או 210 £ עבור iPhone 6 (16GB, לא נעול).

  5. Mazuma Mobile - עבור iPhone 5se שעובד במלואו (16GB, ללא נעילה) תקבל 200 ליש'ט, או 230 ליש'ט עבור iPhone 6 (16GB, ללא נעילה).

    אני סלבריטאי שהודח

ככל שתמכור מוקדם יותר המחיר יהיה טוב יותר

השקת אפל

אתה יכול לקבל עד 180 פאונד עבור ה- iPhone 5S (תמונה: רויטרס)

ביקשנו מהמומחים ב- Sellmymobile.com לקבל עצות לגבי מתי למכור במחיר הטוב ביותר.

בכל פעם שמכריזים על אייפון חדש, ערך המכירה החוזרת של דגמים ישנים מתחיל לרדת די מהר. יומיים לפני הכרזת מכשירי האייפון 6 ו -6 פלוס לשנת 2015, הסכום הגבוה ביותר שהיית מקבל למיחזור מכשירי האייפון 5S עמד על 455 ליש'ט ו -357 ליש'ט עבור ה- 5C '.

שבוע לאחר שהטלפונים הגיעו לרחוב הראשי, הם גילו שמחירי הטרייד אין ירדו ל -382 ליש'ט ו -299 ליש'ט בהתאמה. אז בקיצור, כמה שיותר מוקדם יותר טוב.

מהו המחיר הממוצע בו נסחרים מכשירים?

בימים שלאחר המהדורה הגדולה כמו האייפון 7, אתרי מיחזור כמו Sellmymobile.com נוטים לראות עלייה באנשים הסוחרים במכשירים הישנים שלהם כדי לשים את הכסף לכיוון מכשיר חדש. ככל שהזרם גבוה יותר, המחירים נוטים לרדת.

אבל, הם טוענים: 'לפעמים המחירים יכולים אפילו לעלות - במיוחד מכיוון שהביקוש לטלפונים כמו אייפון 6 כפי שהוא עדיין נחשב למכשיר מבוקש'.

עמדה

התקן

יום הולדת של מולי מיי אוהב את האי

הצעת הטרייד אין הגבוהה ביותר

הצעת הטרייד אין הנמוכה ביותר

1 אפל אייפון 5S 16GB 180 פאונד 60 פאונד
2 אפל אייפון 5 16GB 107.55 ליש'ט 40 פאונד
3 אפל אייפון 6 64GB 302 פאונד 135 ליש'ט
4 אפל אייפון 4S 16GB 67.65 ליש'ט 24 פאונד
5 אפל אייפון 5S 32GB 192 פאונד 60.73 ליש'ט
6 אפל אייפון 6 16GB 265 פאונד 135 ליש'ט
7 סמסונג גלקסי S4 i9505 85 ליש'ט 49 פאונד
8 אפל אייפון 5C 16GB 120 פאונד 41.40 ליש'ט
9 סמסונג גלקסי S5 158 פאונד 80 פאונד
10 אפל אייפון 5C 8GB 110 פאונד 56 פאונד

כיצד למחזר את הטלפון שלך בבטחה

למחזר טלפונים ניידים

נגב את הטלפון בצורה נכונה כדי למנוע את חשיפת הנתונים שלך לרמאים (תמונה: Getty)

  • לפני שאתה שולח את הטלפון שלך משם, מחק אותו מכל הנתונים והתמונות. זה מבטיח שהנתונים שלהם לא יגיעו לידיים הלא נכונות ויפלו קורבן לפעולות הונאה.

  • צלם אותו כך שיהיה לך תיעוד של מצבו לפני שליחתו למחזר. טלפונים במצב רע יירכשו בפחות מאלה במצב מושלם, לכן חשוב שיהיה לך תיעוד מדויק של מצב הטלפון שלך לפני השליחה.

  • אם הטלפון שלך מכוסה במסך, עליך גם להיות מודע לכך שהוא לא יקבל את הערך המרבי האפשרי. קבל כמה הצעות מחיר על תיקון, מכיוון שהוא עשוי להיות שווה את התיקון שלך ולאחר מכן נמכר תמורת יותר.

קרא עוד

אפל אייפון 7
תאריך יציאה, מפרט ומחיר לאייפון 7 עד כמה האייפון 7 עמיד למים? סקירה של אייפון 7 תאריך יציאה ומחיר של אייפון 7 אדום

ראה גם: