איך אמה הרוויחה 2,000 ליש'ט במכירת נעלי אשפה ב- eBay - וגם אתה יכול

Ebay

ההורוסקופ שלך למחר

הנעליים המשומשות שלך יכולות להיות שוות הרבה למישהו אחר



חושבים לעשות פתיחת קיץ, כדי לפנות מקום לכל הכפכפים והסנדלים שאתם הולכים לקנות?



אל תזרוק את הנעליים שמתפרקות שקצת מתבייש לראות אותך, כי לא תאמין למחירים שאנשים ישלמו עבורם.



כתב ויתור: זה עומד לפצל אתכם, או שאתם תחשבו 'וואו, אני עובר זוג נעליים זולות בחודש, ואני הולך להרוויח הון', או שאתה תרגיש עצבני.

אמה, שמנהלת את בלוג הכסף אלדי להרודס , היא מקצוענית למכירת נעליים, ועשתה מעל 2,000 ליש'ט. היא אמרה לנו: נתקלתי במישהו שמוכר את נעליו הישנות והמסריחות eBay בשנת 2011 וידעתי שאני חייב לנסות!

כמות ממוצעת של שותפים מיניים

אני מפרט את הנעליים הישנות שלי שלא מועילות לחנות צדקה ולא רק שהרווחתי 2,000 פאונד במזומן, קנו לי מתנות בשווי של כמעט 500 ליש'ט על ידי לקוחות מרוצים.



לא רק נשים יכולות להרוויח פרוטה יפה במכירת נעליים ישנות, גברים יכולים להרוויח בסביבות 10 - 30 ליש'ט במכירת נעלי ספורט ישנים, אם כי אומנם יש פחות עניין, אלא גם פחות תחרות.

אז כמה אפשר להרוויח?

חסר תועלת עבורך, יקר ערך לאחרים



אמה הרוויחה 2,000 ליש'ט עם קצת מסירות, כשזוג דירות רגילות מפרימרק נמכר ב -70 ליש'ט. היא גם גילתה שהקונים רוצים גם לקנות לה דברים מרשימת המשאלות שלה באמזון, כשהיא ניתנת למשחקים, נעליים ותקליטורי DVD של 400 ליש'ט.

מה המשמעות של 777

יש הרבה מכירות מ- 10- £ 35 £+ונמכרות מדי יום. זה משחק מספרים.

אם אתה רוצה לראות בכמה אנשים מוכרים את הנעליים הישנות שלהם ב- eBay, יש טריק מגניב. חפש משהו בסגנון נעליים לאשפה , ואז בצד שמאל, תחת הכותרת הצג בלבד, סמן את הכרטיסים הנמכרים. זה יביא את כל הנעליים שנמכרו, והמחיר שבו הן נמכרו.

ספין-אוף בני האנרכיה

טיפים למכירת נעליים

  • הגדר את המחיר נמוך - 99p היא נקודת התחלה טובה, מכיוון שנעליים עם מחירי התחלה גבוהים יותר לא נמכרות כל כך טוב או בכלל. אתה רוצה מלחמת הצעות על הידיים שלך.

  • מילות מפתח הן הכל - אנשים מחפשים מילות מפתח ספציפיות כמו אשפה, השמדה, שחוקים היטב ומשומש. אם אתה גבר, השתמש במילים בקנה מידה ובחור. תתרחק מסריח או כל דבר שגורם ל- eBay לחשוב שאתה מוכר חומר פטיש.

  • הקמת חשבון eBay חדש - במיוחד אם אתה חובב סופי שבוע הרישום החינמיים שעולים, מכיוון שאם הנעליים שלך נמשכות בגלל תאימות (מה שיכול לקרות עם פריט מסוג זה), לא תהיה זכאי לרשום בחינם.

  • כלול כמה שיותר תמונות - הקפד להכיר חוקי המכירה של eBay - אין רגליים יחפות למשל, אבל הוסיפו כמה שיותר תמונות (ניתן להוסיף 12 בחינם).
  • לך בינלאומי - אל תגביל את עצמך לקונים בבריטניה בלבד. אמה סיפרה לנו כי כ -80% מהנעליים שמכרה פורסמו בינלאומיים, כאשר אמריקה היא המועדפת, וצרפת עוקבת אחריה.
  • תהיה ידידותי - לקוחות חוזרים טובים לעסקים.

האם זה לגיטימי?

אישה בעקבים גבוהים

התמונה הזאת בסדר, אלפים לא (תמונה: Getty)

ל- eBay יש כללים נוקשים בכל הנוגע למכירת נעליים משומשות eBay .

הכללים כוללים שאינך מתייחס לריח הפריט או לכל כתם שיש בו, אינך יכול להפנות למוכר (אין כינויים אישיים כגון אני, אני, אתה וכו ') והכי חשוב, אין תמונות של מעל הברך - גם אם הוא מנתק חלק גדול מהפריט להצעה (הכולל אותך, מגפיים גבוהים בירך!)

מי קונה אותם?

(תמונה: Getty)

אז מי קונה את הנעליים הישנות (ולפעמים המגעילות) האלה?

קתרין ריאן שיער קצר

ובכן, קשה לדעת בוודאות, אך מכיוון שאתה משתמש במילות מפתח מסוימות, יהיה זה הוגן לומר כי הסיכויים הם שאנשים שקונים את הנעליים יהיו בעלי פטיש לרגל (אם כי לא בהכרח כל הזמן).

הקפד להישאר בטוח ולא לגרום לך להרגיש לא נוח בכל עת. כל מה שאתה עושה הוא מכירת נעליים ב- eBay - לא יותר.

'היו לי כמה בקשות מעניינות מאוד אבל תמיד הצלחתי להרחיק את עצמי ולחשוב על המזומנים הקרים והקשים, אמרה אמה.

אל תאפשר למוכרים לאסוף ממך את הנעליים, וודא שאתה שומר את ההודעות שלך בין מערכת ההודעות של eBay - אל תחלק את כתובת הדוא'ל שלך.

אם תהיה לך רשימת משאלות של אמזון, הסר את שם המשפחה שלך וודא שהפריטים אינם רק ממוכרי שוק (אמזון כבר יודעת את כתובתך, מוכרי שוק ירצו לדעת).

זכור, אם אתה מרגיש לא בנוח בכל עת, תוכל תמיד לדווח על התנהגותו של קונה eBay .

סוזן שו ג'ייסון קינג

קרא עוד

טיפים למוכרים באיביי
איך למכור באיביי הונאות קונה באיביי עסקאות וקודי שובר של eBay 3 סודות של מציעים חכמים במיוחד

ראה גם: