איך לצפות בחמישים גוונים משוחררים ללא כלום ביום האהבה הזה

50 גוונים של אפור

ההורוסקופ שלך למחר

סרט 50 הגוונים האחרונים האחרון יוצא כעת לבתי הקולנוע ברחבי בריטניה.



למרות ביקורות מעורבות מצד המבקרים, כמה זוגות או חברים סינגלטון שחוגגים את יום האהבה (הלא הוא 'יום הגלנטין') עשויים לרצות לעשות זאת בלילה מהנה ולהסתובב בכרטיסי קולנוע בחינם כדי לראות את הדרמה הארוטית.



אֵיך? TopCashback.co.uk מציעים לכל החברים החדשים בונוס בסך 10 פאונד לכיסוי עלות כרטיס הקולנוע בכדי לראות את הפרק העדכני ביותר של זיכיון הוליווד המצליח, בכיכובם של ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון.



man utd נגד ערוץ ליברפול

ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון חוזרים לסיבוב האחרון של חמישים גוונים

הסרט, שביים ג'יימס פולי, הוא עיבוד לרומן השלישי בטרילוגיה הארוטית של המחבר EL James.

מעריצי סדרת הפורנו הרכה המצליחה יכולים לצפות לתמהיל הרגיל של הנאה וכאב (תמונה: אוניברסלית)



הורידו את העלויות ב -14 בפברואר על ידי דרישה להצעת החינם, שתקפה בכרטיסים מכל רשתות הקולנוע הגדולות עד ה -18 בפברואר, על ידי רכישת כרטיסים כרגיל ולאחר מכן הגשת הקבלה באינטרנט באמצעות TopCashback.co.uk כדי לקבל את המזומן בסך 10 ליש'ט.

קרא עוד



יום האהבה 2019
חג האהבה שמח בדיחות שירים חופשות העיר הרומנטיות הטובות ביותר

אם עדיין אין לך חשבון, זה לגמרי בחינם להירשם ולרוב מתבצע מעקב בהחזר כספי בתוך שבעה ימים ולאחר מכן נזקף לחשבון של חבר בתוך 30 יום. לקוחות יכולים לבדוק את התנאים וההגבלות המלאים של ההצעה על ידי ביקור TopCashback.co.uk .

מעריצי בריטניה צפויים לנהור לקולנוע כדי לצלם את סרט הגמר (תמונה: יוטיוב/יוניברסל תמונות אוסטרליה)

אדמירל נוהג במכוניות אחרות

סרטו הראשון של חמישים גוונים, שכותרתו 'חמישים גוונים של אפור', הוקרן בבכורה בפברואר 2015, בבימויו של האמן הבריטי סם טיילור ג'ונסון והכניס יותר מ -436 מיליון ליש'ט בקופות העולמיות למרות העברת ביקורת.

סרט המשך לשנת 2017 שכותרתו Fifty Shades Darker הרוויח מעל 290 מיליון ליש'ט בקופות - כאשר Fifty Shades Freed אמור להיות הפרק האחרון בסדרת דרמת השעבוד.

כיצד פועלים אתרי קאשבק?

  • במקום לקנות ישירות דרך חנות מקוונת, אתה ניגש אל הקמעונאי דרך אתר cashback ולאחר מכן יקבל תשלום (על ידי המותג) עבור & apos; הפניה & apos; אתה אליהם.

  • העסקה שלך תימשך כרגיל והפריט שלך עדיין יגיע ישירות מהקמעונאי, אך אתר cashback ישלם לך קיצוץ מתשלום זה כתגמול על השימוש בשירותיו, וכתמריץ לעודד אותך לחזור.

  • סכום זה יכול להיות בין 1% ל -100 ליש'ט מסך ההוצאה שלך.

  • ההחזר הכספי שלך יישלח אליך בחזרה דרך חשבון המזומן בסביבות 7-10 ימי עבודה לאחר מכן.

  • עם זאת, עם שירותים מורכבים יותר כמו נסיעות ומוצרים פיננסיים, ניתן להאריך תקופה זו לשישה חודשים.

ראה גם: