'אני לא חושב שנוכל להיות חברים': קולין נולאן מגלה שבר משפחתי עדיין קיים לאחר מותו של ברני

סיפורי חיים אמיתיים

ההורוסקופ שלך למחר

התכנסות: הלווייתה של השחקנית והזמרת ברני נולאן(תמונה: ג'וליאן המילטון/דיילי מירור)



נכתב הרבה על הפגישה המחודשת של הנולנים וכיצד מותו של ברני הפגיש אותנו שוב.



אירוויזיון 2019 בפעם האחרונה בבריטניה

אני שונא להיות זה שיקלקל את האגדה המסוימת הזאת אבל זה לא לגמרי נכון וכדודה הייסורים של ה'דיילי מירור ', אני מסרב לשקר - האמת העצובה היא לפעמים קשרים משפחתיים שנפרצו מרירות פשוט לא ניתן לתקן.



כשברני היה חולה, דניס ושני עשינו כמיטב יכולתנו כדי להגיע להפסקת שקט. אבל ברגע שברני מת, נראה שההפוגה הסתיימה.

קיוויתי שנוכל להמשיך הלאה, אך זמן קצר לאחר מכן היא כתבה באתר האינטרנט שלה כי היא מפקפקת בכך שאי פעם נוכל להיות חברים ולצערנו, זו האמת.

היחסים התחילו להיות קפואים ביני לבין אנה ודניס בשנת 2006, כשהייתי נוסע הלוך ושוב ללונדון לעשות נשים רופפות. אן הציעה לעזור לריי לדאוג לבתנו סיארה ובסופו של דבר יש להם שורה.



ריי סייע לבנותיה של אן להיכנס לעסקי התוכנית, אך כשהחליטו לוותר על שאיפותיהן ולתפוס תשע עד חמש עבודות, הוא לא הצליח להסתיר את אכזבתו.

בלילה שלאחר מכן קיבלתי הודעה מדניס ששואלת אם אני רוצה ללכת לילדות עם אחיותיי. כשאמרתי שככל הנראה עדיף לתת לאבק להתייצב תחילה, היא התחילה לשלוח לי טקסטים זועמים. העניינים נהיו מגעילים במהירות והייתי בהלם באמת כמה מהר משהו כל כך קטן יכול להסלים למשפחות מלאות במלחמה.



צ'ארלי רוז נזנין גאפר

אבל רק כאשר הציעו לנו את סיבוב הקאמבק של נולאן בשנת 2009, הדברים הגיעו לנקודה של אל חזור.

יוניברסל התעקשו שהם רצו רק ארבע אחיות על הבמה לאחר שבדקו מי היה בהרכב בתקופה המוצלחת ביותר של הלהקה. זה אומר שאן לא נכללה.

בשנת 2009 היא לא עבדה ב- showbiz זמן רב ולכן למרות שהתאכזבנו ממנה קיווינו שהיא תבין. אני וברני ניסו להתלבט עם יוניברסל והתחננו בפני הבוסים שם לבטל את החלטתם אך ההצעה הייתה לארבעתנו בלבד.

הפיצול נמשך עד יומו של ברני, כשכולנו ניחמנו אחד את השני אבל הלוויה שלה סוף סוף ריי, אן ואני המצאנו כמו שצריך.

עמדתי עם ריי בבר התיאטרון הזעיר כשאנה נכנסה. לא היה אפשר להימנע מכך - היא נאלצה לדחוף את ריי כדי לעבור ופתאום כל שנות העוינות והטינה נשטפו.

שלום לך, הוא אמר וחיבק אותה. היא חיבקה אותו בחזרה ופרצה בבכי. לא עבר זמן רב, שלושתנו הלכנו.

כשנכנסנו לתיאטרון הגדול של בלקפול, שם נערך השירות, זיהיתי את דניס בחזית ליד אן. לא דיברנו כשברני מת והיא בכתה בשקט, ידיה מונחות על פניה.

ניגשתי, חיבקתי אותה בזרועותיי והתחבקנו. זה נראה כמו הדבר הטבעי לעשות.

אך למרות אותו רגע גולמי של צער מאוחד, מעולם לא ביססנו מחדש את מערכת היחסים שלנו באמת.

אני מאמין שדניס ממשיכה לכעוס על ההצלחה שעבדתי קשה כדי להשיג מחוץ להרכב ואני לא בטוח איך נוכל להתגבר על זה. לעולם לא יכולתי להזמין אותה לביתי בצ'שייר כי אני יודע שהיא לא תשמח בשבילי. נמאס לי להרגיש אשם על מה שהרווחתי בשביל שהמשפחה שלי תיהנה.

אנשים אומרים שהחיים קצרים מדי מכדי לבלות בהם עם אנשים שאתה אוהב. זהו - ברני לימד אותנו זאת. אבל זה גם קצר מדי כדי להקדיש את חייך כדי לגרום לך להרגיש עצוב או אשם על ידי מישהו שכביכול אוהב אותך. אני לא מתכוון לעשות את זה יותר ואני מרגיש שהפרק סגור סוף סוף.

פצעים ישנים: קולין נולאן (תמונה: קרוליין ווטרסטון/סאנדרי מירור)

בנימה מאושרת יותר, אני והתנשקנו והחלטנו. שבוע לאחר ההדחה של ברני היא הגיעה לבית בפעם הראשונה. היה מקסים לראות אותה יושבת במטבח שלי ושותה תה וזה הרגיש טבעי לגמרי. חזרנו להיות אחיות ללא שום קושי.

שמשחק דינגל אמונה

נשאלנו לגבי סיור שוב וסיום הסיור שנאלצנו לבטל מכיוון שברני חלתה. הם אומרים שהם יכולים לגרום לזה לעבוד כך שהיא תופיע באמצעות הולוגרמות ותהיה איתנו שוב. המחשבה לראות את אחותי, לשיר שוב בקולה המפואר, היא דבר שגורם לי להרגיש המום כמעט מדי לדמיין, אך עדיין מרגיש מוקדם מדי.

אולי בעתיד זה עשוי להרגיש נכון, אך תמיד תהיה הסכנה שמסע הופעות נוסף יעורר את כל השורות הישנות האם אן צריכה להיות מעורבת. עכשיו השלמתי איתה אני שונא ליפול שוב כך שזה לא משהו שאנחנו מוכנים לדון בו.

הם אומרים שכעס הוא חלק מתהליך האבל ומאז מותו של ברני הרגשתי כעס. שוב ושוב המשכתי להשוות בין הניתוח של ברני לזה של לינדה. כאשר אובחנה לינדה עברה כריתת שד מלאה, ואחריה כימותרפיה. לא נשאר כלום.

עם ברני, היא קיבלה תחילה כימותרפיה ולאחר מכן כריתת השד. כאשר הסרטן שלה חזר אף אחד מאיתנו לא יכול להבין מה קרה.

יש חלק עצום בי שעדיין רוצה הסבר מהרופאים האלה. ברני עבר מלהיות בהפוגה מלאה לפתע לקבל את זה שוב גרוע מאי פעם. איך יכול להיות שהם טועים כל כך ולמה הטיפול שלה היה כל כך שונה מזה של אחותנו ששרדה?

בתוך הכעס נזכרתי שברני אמר לי לבכות כשהיא נעלמה - אבל להמשיך בחיי. חודשיים אחרי שאיבדנו אותה קיבלתי הצעה שלא יכולתי לדחות, ושאלתי אם אני מעוניין לחזור לנשים רופפות.

ITV ביקשה ממני וקיי אדמס באותו הזמן. תמיד חשבתי שקיי היא מגישה מבריקה ותמיד היינו חברים נהדרים. הרעיון לחזור איתה היה בלתי אפשרי.

סטייסי דולי בלי תחתונים

אבל הסיבה הגדולה ביותר מאחורי חזרתי הייתה ברני. שמעתי את קולה אומר לי לחזור לעבודה.

היה לה מוסר עבודה כל כך מדהים. היא הופיעה בצורה שטוחה גם כשהיא ידעה שהיא גוססת. יכולתי לשמוע אותה אומרת, 'החיים מדממים ממשיכים. תחזור לשם ותעשה מה שאתה עושה. '

מותו של ברני שינה את הדרך בה אני חושב על כל כך הרבה דברים. בעיקר זה הראה לי את החשיבות של אהבה ומשפחה.

היו יותר מדי קרעים במשפחת נולאן, יותר מדי שנים מבוזבזות ומלאות שתיקות והתקררויות.

אין חרטות: קוליין

כל כך קשה להתאבל. לאן שאני הולך, אנשים עדיין אומרים כמה הם מצטערים על ברני ושואלים אותי שאלות עליה.

בעלה של ברני סטיב מתקשה. לינדה ואחינו בריאן - שאיבדו את אשתו לינזי רק שנתיים לאחר נישואיהם - הם אולי היחידים שבאמת יודעים מה הוא מרגיש. ליבי מדמם בשבילו, הוא כל כך אהב את אחותי - הם באמת נועדו להיות יחד לנצח.

הוא tsb חלק מ-lloyds

כשאני באמת צריך לראות ולהרגיש את ברני בקרבתי אני צופה ב- DVD של סיבוב ההופעות I'm In the Mood Again מ -2009.

יש את ברני, החוגרת את שיריה, מביאה את כולנו להתבייש בשירה המדהימה שלה. אני כל כך שמח שזה צולם בסרט כי היא תבהוק לנצח בדיוק כפי שהייתה ואני יכול לראות אותה בכל פעם שאני צריך את זה. זה אף פעם לא יכול להיות אותו דבר כמו שיש אותה כאן אבל אלוהים זה עוזר.

אובדן ברני השפיע על כולנו בדרכים שונות מאוד. למדנו כל כך הרבה ומתגעגעים אליה כל רגע בכל יום. בשבילי, מותה היה אישור מטלטל, עוצר לב, שהחיים הם למען החיים והמשפחות הן לאהבה. ועל כך, ברני היפה שלי, תמיד אהיה אסיר תודה.

  • מעובד על ידי גרייס מקאסקיל. No Regrets מאת קוליין נולאן (פינגווין, מייקל ג'וזף) מתפרסם ביום חמישי, במחיר של 16.99 ליש'ט.

ראה גם: