איסלנד הוכתרה כמנצחת בכרטיס הנאמנות הטוב ביותר בסופרמרקט - אבל זה עשוי להיות יותר מבהיר ממה שהוא שווה

אִיסלַנד

ההורוסקופ שלך למחר

כרטיס הנאמנות של איסלנד: מחליף משחקים?(תמונה: איסלנד)



כבר לא רק קמעונאית מזון קפוא בתקציב, נראה כי איסלנד עולה בעולם, שכן כרטיס הבונוס שנקרא בסופרמרקט נקרא זה עתה בשם כרטיס הנאמנות הטוב ביותר לקנייני מזון.



מומחית האוצר יסמין בירטלס העניקה לאיסלנד את ההוקרה, לאחר השוואה מעמיקה של כל כרטיסי החיסכון וההטבות של הקמעונאים הגדולים.



אִיסלַנד השיקה זה עתה את 'שמור לחג המולד' השנתי שלה & apos; בונוס נוסף, שהכל מתחיל היום, וייתן לך £ 5 בחינם כאשר תוציא 50 £. בינתיים ב אסדה תקבל רק 6 ליש'ט על כל 144 ליש'ט, וב- מוריסון, 3 ליש'ט על כל 97 ליש'ט.

עם זאת, 5 ליש'ט בחינם עבור כל 50 ליש'ט זמינים לשבועיים בלבד, כחלק מהבונוס הנוסף של 'איסלנד לחג המולד' של איסלנד, ולאחר מכן תצטרך להוציא 100 ליש'ט בחנות עבור אותו אשראי חמש. למרות שזה מבחינה טכנית עדיין טוב יותר מהמתחרים שלה.

יש פי שניים מהנקודות לשבועיים בלבד (תמונה: איסלנד)



במהלך שבועיים הקרובים (עד ה -29 באוקטובר), הסופרמרקט ייתן לך £ 1 נוסף על כל £ 10 שהם מעלים לכרטיס, בנוסף ל- £ 1 שהם מקבלים כרגע עבור כל £ 20 שהועלה.

הכסף מתווסף לכרטיסך תוך 48 שעות, וניתן להוציא אותו בכל שלב עד ה -2 בנובמבר 2022. ואז כנראה שבכל זאת איבדת אותו.



אבל כרטיס הנאמנות של איסלנד קצת שונה מזה של טסקו וסיינסברי (תמונה: איסלנד)

עם זאת, ההבדל הגדול בין כרטיס הנאמנות של איסלנד לבין סופרמרקטים אחרים הוא שבמקום להחליק אותו על הקופה כמו שאתה עושה עם סנסברי צוף ו כרטיס המועדון של טסקו, באיסלנד, עליך להעלות אליה מזומן כדי לשלם עבור הקניות שלך. אז הקפד לא לשכוח להביא אותו.

קרא עוד

איך לחסוך כסף בסופרמרקט
מבצעי מזון בסופרמרקט עסקאות היין הטובות ביותר בסופרמרקט תוכניות הנאמנות הטובות ביותר בסופרמרקט איך למצוא עסקה טובה

כרטיס החיסכון לחג המולד של אסדה מציעה תוכנית דומה לזו, ומציעה 6 ליש'ט חינם לכל מי שמגביה את הכרטיס שלו עם אשראי של 144 ליש'ט או יותר. ואתה יכול לקבל כמה שאתה רוצה.

ראה גם: