איסלנד משיקה שבבי תנור נטולי סינרים ותזונאי עולם הרזיה עשוי לזהות אותם

סופרמרקט באיסלנד

ההורוסקופ שלך למחר

זה משנה הכל



מזיופים וכלה בפריצות נטולות סינכרון, אין דבר שאנחנו אוהבים יותר ממאכלים ידידותיים להרזיה הטעמים כמו ארוחות ערב אהובות עלינו אך רחוקות מארוחות בריאות.



ואיסלנד עומדת להשיק עוד משחק משנה שלה רפרטואר עולמי להרזיה, כשהסופרמרקט רק הכריז על השבבים החדשים והצפויים שלהם להרזיה עולמית צ'ינקי.



איך הם גורמים להם להיות כל כך בריאים אתם שואלים? שבביו החדשים של איסלנד, העשויים לפי המתכון המפורסם, האהוב על מעריצי הקהילה SW, הם גם הצ'יפס הקפוא הראשון שהגיע לסופרמרקטים בבריטניה שלא מטוגנים לפני ההקפאה.

אלה הצ'יפס המיוחל - והם נראים יפה

במקום לבשל אותם בשמן, שבבי הגרסה הידידותיים ל- SW של איסלנד נצלים על הגריל לפני ההקפאה, ואז אתה יכול פשוט לדחוף אותם לתנור בבית כרגיל למשך 20 דקות.



המתכון אמנם מהווה בחירה מצוינת לקהילת עולם ההרזיה מזה זמן מה, אך גרסת איסלנד פירושה שבריטים יכולים לשמור על גיבוי כדי פשוט לקחת אותם מהמקפיא ללא צורך בהכנה כשהזמן קצר.

רוקדת על הקרח ג'מה קולינס נופל

במחיר ב 2.25 ליש'ט לשקית של 1 ק'ג, למרבה הצער הצ'יפס יהיה זמין לזמן מוגבל בלבד, ויגיע לחנויות לראשונה אי פעם ביום שני הבא, ב -21 בינואר.



הם יהיו זמינים רק לזמן מוגבל לצערי

אידיאלי לארוחות אוכל ביתיות או כחלק מארוחת חורף דשנה, תוכלו להגיש אותן עם סטייק רזה וכמה שעועית ירוקה או אפונה למהירות לארוחת ערב מהירה של 20 דקות. איסלנד אפילו מכינה רוטב פלפלים חדש של Slimming World (1.50 ליש'ט ל -350 גרם) גם אם אתה רוצה את המונטי המלא.

טסקו נצפתה גם כמכירת תפוחי אדמה חתוכים 1.25 ליש'ט לשקית של 500 גרם, מה שעלול להתגלח כמה דקות מזמן ההכנה שלך, למרות שהם יירדו מהר יותר מהגרסה של איסלנד ועדיין תצטרך לתבל אותם בעצמך.

באופן לא מפתיע, ינואר מתגלה כחודש מצוין עבור עולם ההרזיה, עם חדש עוגת גזר ו סופגניה גם מולר לייטס שוחרר זה עתה.

קרא עוד

עוד על סופרמרקטים
טסקו משיקה אזורים טבעוניים בחנויות Cadbury ליצור טוויל כתום שוקולד טווח חג המולד של M&S קרמל מלוח ביילי נמצא כאן

מאמר זה מכיל קישורים שותפים, כלומר אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירת מוצרים או שירותים עליהם אנו כותבים. מאמר זה נכתב באופן עצמאי לחלוטין, ראה פרטים נוספים כאן.

ראה גם: