'אני פגוע ומושפל אחרי שהחברה זרקה אותי לבן הזוג הטוב ביותר מאחורי הגב'

סקס ומערכות יחסים

ההורוסקופ שלך למחר

איש מודאג רעב ורעב מסלט

מרגיש לבד וכמו ספל (צילום מלאי)(תמונה: Getty)



קולין היקרה, ראיתי את החברה שלי כמעט שלוש שנים, אבל היא סיימה את הדברים לאחרונה ואני מתקשה. ראיתי אותנו מבלים את חיינו ביחד והתכוונתי לבקש ממנה להתחתן איתי, כך שמעולם לא ראיתי את זה מגיע.



כל הזמן שאלתי אותה למה, אבל היא תמיד הייתה מעורפלת - הרגשות שלה השתנו, היא לא חשבה שאנחנו מתאימים והקלישאה הישנה הזאת, זה לא אתה, זה אני.



אז נאבקתי במשך שנים רבות להבין מדוע נזרקתי ואז גיליתי שהיא התחילה לראות את אחד מחברי הטובים ביותר, בחור שהכרתי מאז התיכון.

עכשיו הכל ברור ומרגיש כמו ספל שלם, ותוהה כמה זמן היא אהבה אותו ואפילו אם הם התראו עוד כשהיינו ביחד.

בן הזוג הזה לא היה בקשר כדי להגיד כלום, וזה גם כואב. מה אני אמור לעשות - צור איתם קשר ושאל? אני כועסת, פגועה ומושפלת, ולא יודעת לאן ללכת מכאן.



מה ההשקפה שלך? אמרו את דעתכם בקטע ההערות

אומרת קולין

תפסיק לענות את עצמך במחשבה שמשהו קרה ביניהם בזמן שאתה עדיין ביחד. אולי זה קרה, אולי זה לא קרה ואולי לעולם לא תדע את האמת. אבל היא סיימה את מערכת היחסים שלך והדבר החשוב לעשות עכשיו הוא להתמקד בעצמך ובעתיד שלך.



תראה, אני יודע שזה יותר קל מאשר לעשות וזה ייקח קצת זמן להתגבר על שברון הלב, אבל זה ייקח הרבה יותר זמן אם תתעכב על המתרחש בין האקסית שלך לבין בן זוגך.

עקוב אחר כל החדשות האחרונות על ידי הרשמה לאחד הניוזלטרים של NEWSAM

קולין נולאן היא דודה מייסרת תושבת המראה

קולין נולאן היא דודה מייסרת תושבת המראה

צפו בלוציפר עונה 2

באשר לחבר שלך, אני חושב שזו צורה גרועה שהוא לא יצר איתך קשר כדי לספר לך שהם יוצאים ולהציע הסבר - הוא כמובן יודע שתתעצבן ותחוש אשמה.

אבל אני לא חושב שזה יעזור לך ליצור קשר עם אף אחד מהם ולעשות עימות. אם כבר, הם צריכים ליצור איתך קשר, במיוחד אם יש לך אותה קבוצת חברים ואתה עלול להיתקל זה בזה בעתיד במסיבות או באירועים אחרים.

אני יודע שאתה שבור לב, אבל תתגבר על זה ותפגוש מישהו אחר שמתאים לך.

ראה גם: