סקירת Injustice 2: גיבורי-על מגמישים את השרירים שלהם במצב שחקן יחיד מדהים

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

מקרל באטמן הקדוש! אי צדק 2 לא רק מעלה את הרף כשזה מגיע למשחק לחימה מרובה משתתפים אלא גם משיג משהו שרבים היה חסר לו בשנים האחרונות - גם מצב שחקן יחיד משעשע להפליא.



המפתח NetherRealm נמצא בפיתוח מאז ההפעלה מחדש מורטל קומבט לפני שש שנים, ונראה שההצעה האחרונה שלו מחזקת את דריסת הרגל שלו בז'אנר.



המשחק כל כך טוב שאתה יכול לבטל בנוחות את הבקר השני כמו גם את החברים שלך ועדיין לקבל ממנו תמורה לכספך.



אי צדק 2

סופרמן עומד על שלו

הפרק הראשון 'אלים בינינו' מתרחש ביקום חלופי. הג'וקר מרמה את סופרמן להרוג את לויס ליין, וכתוצאה מכך איש הפלדה הופך לרודן חסר רחמים שמקים משטר אוטוריטרי.

ניצולי בעירה אנושית ספונטנית

באטמן וצוות של גיבורים (כמו גם כמה נבלים) מתקומם נגד הקריפטוניה המשוגע, ובסופו של דבר נועלים אותו בתא כלא מיוחד של שמש אדום ששומר עליו חסר כוח.



Injustice 2 מתרחש חמש שנים לאחר האירועים הללו, כשהצלב הכפות עדיין מנסה להחזיר את העולם למשהו שדומה לנורמליות כאשר צץ איום גדול בהרבה.

משם לא עובר זמן רב עד שכמה פרצופים מפורסמים מאוד מתרוצצים זה מול זה בשדה הקרב.



יש שילוב טוב של דמויות גם לא ברורות וגם מוכרות מלכתחילה - כולל Swamp Thing וקפטן Cold בעוד שהמועדפים הרגילים - Batman, Wonder Woman, Green Lantern וכו' - כולם מופיעים שוב בהרכב הנרחב.

ג'ון מאייר ג'ניפר אניסטון
אי צדק 2

Supergirl מביאה את החום במצב שחקן יחיד

כל אחד מהם גם מקבל סגנון לחימה ייחודי ומהלך סיום שמשתנה מבאטמן שיש לו אוסף של גאדג'טים לעשות עבורו את העבודה המלוכלכת ועד וונדר וומן שקוראת לחובב אקראי מהאלים.

בנוגע ל משחקיות , את Injustice 2 אפשר להרים ולשחק כמעט על ידי כל אחד, עם שלושה כפתורי התקפה עיקריים המכסים את כל היסודות, בעוד שחיימרים מבוססים יותר יכולים להגדיל את הקצב עם שילובים קטלניים וקרבות מקוונים.

האם עלים צעירים בהחלט יבואו רוקדים
טעינת וידאוהסרטון אינו זמיןלחץ כדי לשחק הקש כדי לשחק הסרטון יופעל אוטומטית בקרוב8לְבַטֵלשחק עכשיו

שחקנים יכולים גם לקיים אינטראקציה עם הסביבה שלהם על ידי איסוף מכוניות ופחים כדי להסב נזק אמיתי נגד היריב שלך - מושלם עבור אלה שחסרים את המיומנות להרוס את השילובים.

מה שמייחד את Injustice 2 מרוב משחקי המכות האחרים הוא היכולת להפיל אחד את השני מהזירה, וכתוצאה מכך סצנת חיתוך מצחיקה בצורה מצחיקה שגורמת להם לרסק דרך בניינים או להיפגע על ידי נבלי-על נראים.

אי צדק 2

גרוד ואקווהמן מתמודדים ב-Injustice 2

למרבה הצער, כדי להבין איך לעשות את כל זה אתה צריך לסבול הדרכה ארוכה בטירוף שפשוט מעודדת אותך לחבוט בכפתורים ופוגעת ברצון שלך לחיות כשאתה לומד לבעוט, לקפוץ ולחבוט בו.

NetherRealm הוסיפה גם תכונה חדשה בשם Gear System - מערכת שלל שמאפשרת לך להתאים אישית את הדמויות שלך עם ציוד ותלבושות שונים.

בונוס נהדר למי שאוהב לצבוט את הלוחמים שלהם ולשנות את הסגנון שלהם, אבל לי זה ממש לא היה שווה את זה כי פשוט לא היה אכפת לי כל כך אם לבאטמן תהיה חליפה אחרת של לא.

באטמן בעוול 2

באטמן מהורהר

מספרי מלאך 1212 משמעות

קו העלילה טוב כמו שהוא כנראה הולך להיות אי פעם, גם אם הוא קצת מגושם במקומות ולא מצליח להסביר מדוע רק שני אנשים נלחמים אי פעם בבת אחת.

עם זאת, הקטעים בין הקרבות מרגישים כמו חוויה קולנועית אמיתית ובאמת מוסיפים למשחק במקום לשמש כמטרד לדלג עליהם.

ברור שהושקע מאמץ רב באנימציה ועם מספר ותיקי משחק קול מרחבי זיכיון DC כגון קווין קונרוי ופיל למאר על הסיפון, אי אפשר שלא להתרשם.

בְּקִצוּר נִמרָץ, אי צדק 2 הוא משחק לחימה מעוצב להפליא עם איזון נהדר בין משחק וסיפור, תוך שמירה על ההתלקחות התחרותית הנפלאה של צפייה באטמן וסופרמן הולכים זה עם זה.

פוּרמָט : PlayStation 4 (נבדק) ו-Xbox One

מחיר : 54.99 פאונד

ניתוח דומה לאנג'לינה ג'ולי
ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: