בתוך החברות החזקה של 20 שנים של אלד ג'ונס וראסל ווטסון

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

מה אתה מקבל כשאתה חוצה את הטנור של העם עם איש השלג? מוזיקה הממיסה את הלב של כמה אוצרות לאומיים ... בום בום!



הזמרים הקלאסיים והזוג הקומדי האהוב על האומה, אלד ג'ונס וראסל ווטסון, חזרו לאחר שעברו את אריה בסיבוב הופעות בבריטניה לקידום אלבומם השני Back in Harmony.



In Harmony של שנה שעברה הפך לאלבום הקלאסי הנמכר ביותר של השנה ומבטיח להיות המתנה שממשיכה לתת.



או כמו שאומר הקול ראסל: עד שאנחנו מגיעים לשיא מספר 10, Not Another Harmony Bloody.

אנחנו מכירים כבר 20 שנה - פעם כוואטסאפ היה פעם משהו שבאגס באני היה אומר, הוא מוסיף במבטא מנצ'סטר המתמשך שלו.

אלד ג'ונס וראסל ווטסון



נפגשנו ברויאל אלברט הול בשנת 1999. במשך השנים, אני מרגיש שרכשתי בן זוג. אמון בתעשיית המוזיקה הוא נדיר, לפעמים זה עסק מפגר.

באופן לא מפתיע עבור גבר שהיו לו שני גידולים במוח, שגרת האיש המצחיק של ראסל מגולמנת במלנכוליה. אבל הוא מצא את רוח משפחתו באלד.



הוא נאמן ועובד קשה. אני יכול לדבר איתו על דברים שלא יכולתי לדבר עליהם עם משפחתי. לראשונה מזה 20 שנה כאמן הקלטות, יש לי מישהו שאני יכול לסמוך עליו.

בדיחות של קרקר חג המולד 2019

ראסל ווטסון עם בנותיו חנה ורבקה, לאחר ניתוח מוצלח בגידול במוח (תמונה: אנדרו סטנינג/דיילי מירור)

בריטון אלד מרגיש את האהבה ... ואת החום כשהוא מוריד את העניבה שלו בבית הקפה באולפני הטלוויזיה של BBC במערב לונדון - בעוד ראסל מגחך: הוא זורק הרבה קשריו לקהל!

מגיש הטלוויזיה והרדיו, שעמד בראש המצעדים כבחור מקהלה עם Walking In The Air, מתלהב לא פחות מהברומנס.

הוא אומר: תמיד אנחנו מסתדרים טוב מאוד. אנחנו מאוד דומים בכך שאנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ואנחנו לא ממש בעניין של כל השואביזי.

אלד ג'ונס

ואלד מגלה שאתה מקבל יותר ממה שהתמקחת עם ראסל: הוא חיקוי מבריק ומשתמש בקול שלו רק חמש שניות ביום - בשאר הזמן הוא לילי סאבאג ', או סיד ממועדון הגברים העובד או מייקל מקינטייר!

במעבר למבטא סקאזי, מודה ראסל: הקולות פשוט יוצאים לי מהפה!

אלד מתנפח בזעם מזויף, אומר: כשהוא עושה אותי על הבמה, אני תמיד נשמע כמו כמה, הוא משתתק לעשות רעש מפטפט גבוה ... דמות של טים נחמד אבל דים.

סיובהאן מקנאלי עם ראסל ווטסון ואלד ג'ונס (תמונה: )

הגבר הישר אלד מתנהג בעליזות כסכל ללעג העדין של ראסל, אבל הכבוד שיש להם זה לזה הוא אמיתי.

טייסון זעם נגד דיונטאי ויילדר טיים בריטניה

כשהם לא מסיימים משפטים אחד של השני, הם מפתלים זה את זה, כמו כאשר ראסל מתלוצץ שאל אלד את איש השלג במקלחת, ואלד מתחרפן שראסל מאזין לאלבום שלו The Voice במכוניתו.

זה לא נכון, מגחך ראסל. הטעם המוזיקלי שלי מוכתב על ידי אשתי ובנותיי!

האיש סלפורד, שהיה פעם חותך בורג, מזכה את אשתו השנייה לואיז, בת 33, ואת הבנות רבקה, בת 25 וחנה, בת 18, בכך שנתנה לו סיבה לחיות.

לוקאס ג'ונס, אלד ג'ונס, אמיליה ג'ונס וקלייר פוסט (תמונה: REX/Shutterstock)

הייתה דרך ארוכה אחורה מאז עבר שני ניתוחים לגידולים יותרת המוח וטיפול בהקרנות בשנת 2007.

כעת הוא גר בווילסמלו, צ'שייר, התחתן עם לואיז בחלק האהוב עליו בספרד בשנת 2015. עד בעבר מרבלה, ליד רונדה, הוא אומר. לפני שאלעד מפריע, עמק רונדה? וראסל צוחק.

כוכבת הילדים מבנגור מתגוררת בבארנס, דרום מערב לונדון, עם אשתו קלייר פוסט, ובת השחקנית אמיליה, בת 17, ובנו בן ה -14 לוקאס. הזוג יודע יותר זה על זה מרוב הזוגות מאז שיצא לסיור. למרות שזה לא היה רוקנרול, הם הצליחו לשקוע כמה בקבוקי מבעבע - בעיקר על חשבון אלעד.

אלד ג'ונס וראסל ווטסון (תמונה: דיילי פוסט וויילס)

קניתי שלושה בקבוקי שמפניה במלון בדבלין. הם עולים הון, כפי שגיליתי למחרת בבוקר, הוא מנצח.

ואין לילות פרועים זורקים תליים מחלונות המלון, שכן ראסל מציין את הקושי להוריד מסך פלזמה בגודל 52 אינץ 'מהקיר.

זה אם החלונות אפילו נפתחים, מוסיף אלד.

קופסת המשקפיים המשפחתית מאלון

בזמן שטנור העם דואג לקולו בסיור, אלד נהנה מחצי ליטר ומההתמחויות המקומיות. אלעד יאכל הכל, אומר ראסל, ומעדיף לשעשע את צוות המזנון עם בדיחות. הם שאלו אותי, 'האם אתה צמחוני?'. לא, אמרתי להם, אני בן קשת.

ראסל ווטסון ולואיז האריס (תמונה: רוואן גריפית'ס/דייר מירור)

לשני המפגשים יש רק ימי הולדת, ראסל מלאו 53 לנובמבר, בעוד אלד היה בן 49 חודש לאחר מכן. וזה משמח כששום דבר לא אומר חג המולד כמו איש השלג. הוא זוהר: הו אני אוהב את כל העניין, אבל ראסל בכלל לא אוהב את חג המולד!

כאן אני ואלעד נבדלים באופן מסיבי, מושך בכתפיו של ראסל. אני תמיד מרגיש מהורהר - במיוחד ביום חג המולד כי יש כל כך הרבה ציפייה להיות מאושר. הלוואי שהגראן שלי עדיין היה כאן, אתה יודע.

ואז אלד נכנס, אני מצפה כשהנכדים יהיו כאן.

אלד ג'ונס (תמונה: BBC)

ראסל נראה מאושר יותר, גם אני. בקצה השני של השולחן הבת שלו בקי מהבהבת בלי להביט בי בוהה. אלעד אומר: אופס. Awks! והבנים נסדקים.

ניגודים מושכים והם יוצאים לדרך כשהם מפרטים את ההבדלים ביניהם. אתה נוסע מהר מדי, אומר אלד. אתה לא נוהג בכלל, יורה לאחור על ראסל. מר הרובע של אלעד, ואני מר רבע עבר, הוא מוסיף ומתייחס לשמירת הזמן שלהם.

למרות שכאשר אלד מודה, הוא זה שכמעט החמיץ הופעה כששיחקו בפרום בפארק מול 60,000 איש. הלכתי הלוך ושוב בהייד פארק עם נהג מונית שמעולם לא היה בלונדון, הוא נזכר, וחמותי מאווררות מאחור. הגעתי לשם כשמייקל בול הלך, 'ברוכים הבאים לבמה ...'

אלד ג'ונס (תמונה: REX/Shutterstock)

ראסל מגלגל את עיניו ואומר: הייתי חכם כול על הבמה והוא עמד לידי במשאבות, ג'ינס וז'קט קז'ואל. עשרים דקות אחר כך התחלנו לחשוב - האם זה קרה? ההופעה החשובה ביותר אי פעם!

שני הגברים הם שיני טלוויזיה לבנות מבריקות וספורטיביות, אך אלעד אומר שהוא חזה את ברכו כששיחק כדורגל חמישה צדדים עם ג'ייסון דונובן, ואומר שהוא לא יכול לעשות 50 שכיבות סמיכה בבת אחת. לא, יותר כמו בשנה אחת, צוחק על בן זוגו.

בעוד ראסל אומר על הבריאות שלו: זו הסיבה שעשיתי טלוויזיה היא בעיה בשבילי.

(תמונה: קן מקיי/ITV/REX/שוטרסטוק)

'אם אוספים אותי בשעה 6.45 בבוקר, אני צריך להתעורר ב -5 בבוקר כדי להתחיל לקחת את התרופות. אני לוקח הידרוקורטיזון כדי להניע את הגוף.

גרג וואלאס עם שיער

מישהו שאל אם אני עושה סלבריטי, אבל לשכב בג'ונגל ולהזריק סטרואידים כנראה לא יהיה ...

... צפייה בזמן השיא! מציע אלעד.

אלעד מסביר שהם יסתדרו בנפרד: אנחנו עושים אלבומי סולו ואני עושה סיור בקתדרלה.

קרא עוד

הבחירות של עורך Showbiz
קייט הדומעת אומרת שילדים איבדו את אבא & apos; ג'ף משתף פרדי במראה דומה דפ סיים את נישואי ענבר בגלל קקי קייט גארוואווי מאשרת את חזרת GMB

בעוד ראסל מוסיף, זהו סיור יום השנה ה -20 שלי. לפני עשר שנים אמרו לי 'לא תוכל לעבוד כמו שצריך בגלל התרופות'. התשובה שלי הייתה, 'F *** that'.

מה שגורם למנחה שירי השבח שלו לצחוק ולהוסיף: אני יכול לדמיין אותנו עושים סיבוב הופעות שוב.

אה כן, אין ספק לגבי זה, אומר ראסל, שמוסיף בתוקף, נהנינו כל כך להיות ביחד.

*Back In Harmony יוצא ל- BMG.

ראה גם: