קייטי סלמון קוראת לתקווה של Love Island לשקול מחדש את ההופעה בעקבות התאבדויות

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

קייטי סלמון מיתגה את מייק כ'איש חביב ומתוק יפה 'במחווה מכל הלב(תמונה: PA / GSPLASH)



כוכבת האהבה איילנד קייטי סלמון ספדה למייק תלסטיס לאחר מותו הפתאומי והטרגי ביום שבת - ותשעה חודשים בלבד לאחר שחברתה לשעבר סופי גראדון נמצאה מתה.



כוכבת הריאליטי בת ה -23 יצאה עם סופי בסדרת הלהיטים של ITV בשנת 2016 ונותרה שבורת לב לאחר שלקחה את חייה בגיל 32 בשנת 2018.



בעקבות הידיעות לפיהן כוכב הכדורגלן שהפך למציאות, מייק לקח את חייו ביום שבת, בן 26 בלבד, קייטי נכנסה לרשתות החברתיות כדי להזהיר מפני לחצים של תהילה מיידית שיכולה להופיע על האי לאב-והזהירה את אלה שמקווים לקחת חלק המופע הקיץ צריך לשקול מחדש את ההשתתפות.

R.I.P ללא מילים… היא כתבה ב- Instagram Stories כשחדשות על מותו של מייק עלו לכותרות ומעריצים המומים.

קייטי סלמון הגישה את תביעתה הנלהבת לאחר ששני מתמודדים לשעבר בלייב איילנד התאבדו (תמונה: אהרון פארפיט / SplashNews.com)



היום אני מרגיש אחרת. אתמול בלילה הייתי קהה, לא בגלל שהכרתי את מייק לעומק אלא בגלל שאף אחד לא מקשיב לנו, אמרה.

דיברו בחדשות. הפלטפורמה שלי. היוטיוב שלי. המסמכים. כולם סובלים מבעיות נפשיות כלשהן ואנחנו בשום אופן לא חשובים יותר מאדם אחר, היא המשיכה.



אבל משום מה בגלל שאנחנו בעיני הציבור נראה שזה נותן לך את כל הביטחון שאתה יכול להגיד ולדבר מה שאתה רוצה עלינו. כולל ניירות, היא המשיכה.

מעריצי המציאות היו המומים ועצובים ממותו של מייק תלסיטיס (תמונה: הרשות הפלסטינית)

קייטי ניגשה לאינסטגרם כדי לפרסם מחווה ארוכה למייק (תמונה: PA / GSPLASH)

זמר X פקטור מת

בריונות ברשת היא אמיתית, לעולם אינך יודע מה עובר על מישהו. זו בדיוק הסיבה שעבדתי על צדקה לבריאות הנפש שלי. ואני לא אפסיק עד שכולם יהיו מודעים לאמת מאחורי בריאות הנפש לא רק לסלבס אלא לכולם, אמרה.

תהיה אדיב, אתה אף פעם לא יודע מה עובר על כמה !!! תתפלל בשבילו. לשלום. להיעדר מכאבים. ולעוף גבוה. כי הוא היה איש חביב ומתוק, וכל כך הרבה תאמין לי. נעלם מוקדם מדי! הוסיף הכוכב.

לאחר מכן, קייטי הפעילה את תוכנית ה- ITV כדי לרמוז שהם צריכים להיות אחראים - והציעה שהמפיקים לא הצליחו לבצע שינויים או להציע תמיכה נוספת למתמודדים מאז התאבדותה של סופי בשנה שעברה.

קייטי פיצצה את מפיקי Love Island על שלא הציעה מספיק תמיכה למתמודדים (תמונה: PA / GSPLASH)

מגאן פוקס - משקל

היא פרסמה הערות מתוקות והתנחמה למשפחתו של מייק (תמונה: PA / GSPLASH)

קייטי נלחמת על טיפול טוב יותר בבריאות הנפש (תמונה: PA / GSPLASH)

אולי ITV עשוי לתת לו מחווה של 2 שניות כמו שהם עשו לסופ. כאשר במציאות אי האי לא היה אותו דבר או המקום בו הוא נמצא כעת ללא 2 חברי השחקנים האלה. עובדה, כתבה.

היכן יש תמיכה? עזרה לאחר שהחיים משתנים במהלך הלילה. שיחת הבדיקה. מדוע יותר לא נעשה כאשר איבדנו אחד? היא שאלה.

מדוע המפיקים לא הסתכלו על זה וחשבו 'וואו הם לא יכולים פשוט לחזור לעולם הרגיל עכשיו.' עזרה. אנשים כבר מזמן קוראים ושואלים. אנא, אנא עשה משהו כדי לתמוך במחלקה החדשה של אי האי לאב השנה, המשיכה - לפני שהמשיכה להזהיר את אלה החושבים לנסות את מזלם בתוכנית לחשוב שוב.

סופי גראדון הופיעה באי האהבה בשנת 2016 אך התאבדה בשנת 2018 (תמונה: ITV)

יותר טוב, שקול זאת. באמת תשקול ללכת להופעות האלה. כולכם חושבים שזה שיאים. כאשר במציאות לאף אחד אין מושג, אמרה.

לכאורה כתגובה למעריצים ששואלים שהיא מאשימה את ITV ואהבה איילנד במותם של מייק, חזרה קייטי על תקוותה לכבד את בריאותם הנפשית של אנשים.

אני לא מסננת את ה- ITV בכלל, כתבה.

אתה לא יכול להטיל את כל האשמה בדבר האחד הזה כמובן. בריאות הנפש יכולה להיות בעיה מגיל צעיר, אבל אתה כפוף לעצמך לשנאה נוספת. [יש] ביקורת ועליות וירידות כשאתה נכנס לדברים האלה. אנשים צריכים להיות מודעים לחלוטין לשינויים לפני שהם נכנסים לתוכניות האלה, היא הוסיפה.

ראה גם: