קייטי פרי מתפשטת, מצלמת סלפי ונלחמת בנמר בסרטון שאגה

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

זאת לא דרך לשבת ליידי, קייטי(תמונה: YOUTUBE)



אנחנו כל כך אובססיביים לשאגה של קייטי פרי שאנחנו משחקים אותו לפחות שלוש פעמים ביום, ועכשיו יש סרטון חדש ומדהים שיכול להתאים לאובססיה שלנו.



אשת פול או גריידי

בסרטון החדש של שאגה, קייטי משחקת את קטי פרי, שהיתה בהתרסקות מטוס בג'ונגל, וצריכה ללמוד להסתדר אחרי שהחבר שלה/ קורבן התרסקות מטוס נאכל על ידי נמר. זה כמו הפרק הכי סקסי של אבודים אי פעם, רק בלי דוב הקוטב.



קייטי פרי: יש לה את העין של הליגר (תמונה: YOUTUBE)

זה כל כך טוב! קייטי מתחילה לפחד מעכבישים, מתנינים, מהחושך, מהכל, אך בסופו של דבר מצליחה להסתגל לג'ונגל - להתקלח עם פיל שגונב את בגדיה, להתיידד עם קוף ולצלם סלפי עם הקוף ההוא. ובכן, מה עוד אתה הולך לעשות לבד באמצע שום מקום?

היא גם מנצחת את הפחד שלה מהנמר אוכל האדם על ידי שאג בפניו והפכה אותו לחיית המחמד שלה. כמובן שאם ראית את הפרק ההוא של התוכנית של לואי ת'רו לאן הוא הולך לבקר את כל האמריקאים עם גני חיות פרטיים, תדע שחיות מחמד יכולות לעתים קרובות לפנות לבעליהן ולאכול אותן. אז בהצלחה לך, קייטי פרי והנמר שלך.



היזהר, קייטי! (תמונה: YOUTUBE)

קייטי אפילו הופכת את עקב הסטילטו שלה לחנית כדי להרוג, בננות - כל כך פרקטי! היא גם מצליחה למצוא איפשהו ביקיני בהדפס נמר ומצליחה להטעין את הטלפון איכשהו. רגע, למה היא לא קוראת לעזרה? הסרטון הזה מלא במדשאות!



הזמרת אמרה למעריצים (אוקיי, רק אנחנו, צייצה אותה שוב ושוב מתוך 472 החשבונות שלנו) בטוויטר שהחיה האהובה עליה לצלם היא 'סוזי הפיל כי היא לא תפסיק לאכול הכל!' אנחנו מעריצים גדולים של התוכי הרגוע והמקסים הזה, באופן אישי.

מל ב ואדי מרפי

צפה בסרטון כאן והתאהב בקייטי. אנו מבטיחים שלא הגזמנו. טוב, אולי קצת ...

ראה גם: