כוכב המדיה החברתית חסבולה קורא לעוף לחיות מחמד על שם אגדת ה-UFC קונור מקגרגור

טוֹב

ההורוסקופ שלך למחר

חסבולה כינה את העוף שלו 'קונור מקגרגור' בחפירה אצל יריבו לשעבר של חברו חביב נורמגומדוב.



הכוכב הרוסי זכה לתהילה ברשתות החברתיות מאז מסיבת עיתונאים מדומה עם אויבו המר עבדו רוז'יק הפכה לוויראלית. לחסבולה יש גמדות והוא נקשר לקרב UFC משלו נגד רוז'יק, עם נשיאת הקידום, דנה ווייט, אפילו התייחסה לעימות הפוטנציאלי.



הוא מיודד עם האלוף הבלתי מנוצח לשעבר נורמגומדוב שפרש מהספורט ב-2020 לאחר קריירה נהדרת, שהגיעה לשיאה כאשר ניצח את האויב לטווח ארוך מקגרגור. והאסבולה עבר ללעוג לאירית בסרטון מדיה חברתית שמראה את עוף המחמד החדש שלו, שבו הוא מספר: 'זה התרנגולת שלי, ששמה קונור מקגרגור . הנה היופי שלי'.



נורמגומדוב הפנה את אותו עלבון למקגרגור במהלך היריבות ביניהם, כשהכינוי נחשב להצקה מגעיל במיוחד ב רוּסִיָה . חברו לצוות של מקגרגור, ארטם לובוב, הסביר אז: 'אם אתה קורא למישהו תרנגולת ברוסיה, זה אדם שנאנס בכלא - בכלא גברים. זה מה זה תרנגולת ברוסיה. וחביב יודע את זה, וכולם יודעים את זה. זה עלבון מאוד מאוד חמור'.

חסבולה הוכתר לעתים קרובות כ'מיני חביב' מאז החלה עלייתו לתהילה, והוא נראה השתתף בקרבותיו של בן חסותו של נורמגומדוב, איסלאם מחצ'וב, בשנים האחרונות. הזוג ללא ספק יהיה נוכח באתגר התואר הענק של מחצ'וב נגד צ'רלס אוליביירה.

נורמגומדוב הוא מעריץ גדול של חסבולה ומאמין שהוא מסוגל להרוויח 'מיליארדים' בעתיד בשל תפקידו כאיש מדיה חברתית. סיפר ​​בן ה-33 : 'הוא צריך לנסוע לארה'ב, כל כוכבי הספורט הגדולים מכירים אותו שם, הוא מאוד פופולרי.



 התחושה הוויראלית חסבולה מיודדת עם חביב נורמגומדוב
התחושה הוויראלית חסבולה מיודדת עם חביב נורמגומדוב ( תמונה: Zuffa LLC)

'אולי לעשות כמה דברים טובים צדקה [ביחד], הם יכולים להפוך לשגרירים של קרנות צדקה... אבל אני לא רוצה לראות את המאבק הזה. יש לנו מספיק קרבות ברחבי העולם. שלום עדיף על מלחמה'. נורמגומדוב היה חלק מאחת היריבויות הגדולות ביותר בתולדות ספורט הקרב עם מקגרגור, שבסופו של דבר הוסדר בקרב UFC ענק ב-2018.

'הוא צריך לעבור לכמה שנים לארה'ב ולהיות מיליארדר. מינימום הוא יכול להפוך למיליונר. בכנות, אני לא רוצה לעשות את הקרב הזה [עם עבדו רוז'יק]. אני לא תומך ברעיון הזה. אני לא חושב שזה רעיון טוב. שניהם שמות גדולים, הם יכולים ליצור כמה דברים טובים אם הם הופכים לחברים. אם הייתה לי ברירה, אני הולך להפוך אותם לחברים.



ראה גם: