קים מארש התגרשה רשמית מג'יימי לומאס, אז הנה השיאים והשפלות של אהבתם

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

קים מארש וג'יימי לומס

קים מארש וג'יימי לומס לפני שנתיים(תמונה: שרה פאוול)



דקות ספורות לאחר שהגירושין של קים מארש הגיעו היא סיפרה לעולם שיש לה את 'הבוקר הטוב ביותר'-בעלה לשעבר כבר היה בלוס אנג'לס עם דוגמנית בת 23.



אולי סוף הולם למערכת יחסים לוהטת לעתים קרובות עם יותר עליות וירידות ממד הפופולריות של לי ריאן. בני הזוג החלו לצאת בשנת 2008, אך נלחמו באשמות בגידה, בשורות ולצערנו אובדן של ילד.



למרות שהחזירו את הרומנטיקה בשנה שעברה, והתחתנו בספטמבר, החליטה שחקנית קורי קים להגיש בקשה לגירושין, בהתייחס להתנהגותו הבלתי יציבה של ג'יימי.

כאן נסתכל אחורה על מערכת היחסים ביניהם:

קים מארש וג'יימי לומס

קים מארש וג'יימי לומס בשנת 2009 (תמונה: הרשות הפלסטינית)



ברונט קים פגשה את ג'יימי החלה לצאת בפומבי עם ג'יימי לומס בדצמבר 2009 לאחר שהתגרשה מהכוכב לשעבר מ- EastEnder ג'ק ריידר.

כשהם נפרדו הם פרסמו הודעה שאמרה שזה 'ידידות והם נשארים חברים', וכי אף אחד אחר לא היה מעורב - למרות שבמסמכי גירושין קים הודתה בביצוע ניאוף במהלך נישואיה שש שנים לשחקן.



ואז ב -2010 בני הזוג התרגשו כשזמרת העבר לשעבר, קים, נכנסה להריון - אך בגיל 21 שבועות בלבד היא עברה לידה בגלל מצב שפירושו שגופה דחה את התינוק. ארצ'י נפטר דקות ספורות לאחר שנולד.

שמימי היראני נמר שושן hutchence geldof

מערכת היחסים ביניהם התהוותה כאשר איבדו את בנם ארצ'י, אך הם סידרו את בעיותיהם וקיבלו את פני בנם הבכור - בת בשם פולי - במרץ 2011.

& apos; United for UNICEF & apos; ארוחת ערב חגיגית 2010 - מנצ'סטר

בשנת 2010 הזוג התארס (תמונה: הרשות הפלסטינית)

באפריל 2012, קים נותרה סוחטת אחרי שג'יימי צולם במיטה עם אישה נוספת לאחר בילוי לילי בלידס. כעבור שלושה חודשים בלבד נמסר כי הם נפרדו זמנית ובית המשפחה הועמד למכירה.

מפת נתיב הטיסה של הית'רו

לאחר מכן נראה כי בני הזוג תיקנו את חילוקי הדעות שלהם והתחתנו בספטמבר 2012. אך כעבור שנה לאחר השמועות עלו נישואיהם כי קים, בן 37, ניהל רומן של חמישה חודשים עם כוכב השותף של קורי אוליבר מלור, בן 32. האשמה שהיא מכחישה. .

הפרשה לכאורה התרחשה מוקדם יותר השנה בזמן שג'יימי היה באמריקה וחיפש עבודה. לא ברור אם זה ימשיך לאחר שג'יימי קיבל את תפקידו של בעלה הבוגד לשעבר ג'ייק ב'סבון 'איסטנדרס.

FAMEFLYNET - סלבריטאים בפתיחת האימפריה בליברפול

FAMEFLYNET - סלבריטאים בפתיחת האימפריה בליברפול (תמונה: FameFlynet)

באוקטובר קים התקשר למשטרה לאחר שג'יימי עלה על פי החשד לזעם שיכור לאחר שגילה טענות שאשתו בוגדת.

קים חייגה 999 כשהשחקן של איסטנדרס התייחס אליה במהלך התפרצות לילה מאוחרת בביתם. הוא התקשר ליצרני רחוב ההכתרה והטיל את הניידים בשעות הבוקר המוקדמות של שבת ודרש לתת לו את מספר הטלפון של השחקן שעזב את הרחוב באפריל.

הכתיבה הייתה על הקיר וקים הגישה בקשה לגירושין - היא ניתנה היום בדיון ללא שנוי של 60 שניות.

ראה גם: