לידל מכריזה על 1,000 משרות חדשות עם חמש חנויות חדשות כחלק מהתרחבות מאסיבית בבריטניה

סופרמרקטים לידל

ההורוסקופ שלך למחר

מבט כללי על סופרמרקט לידל

לרשת המזון הזולה יש כבר מעל 690 חנויות בפריסה ארצית(תמונה: ג'ף ג'יי מיטשל/גטי אימג'ס)



סופרמרקט התקציב לידל הכריז על תוכניות ליצור עד 1,000 משרות חדשות באמצעות פתיחת מרכז ההפצה הבריטי הגדול ביותר אי פעם.



ביום שני אישרו הבוסים שמחסן חדש - של כמיליון רגל מרובע - בדרך ללוטון, בדפורדשייר, לחנויות שירות ברחבי לונדון רבתי.



מרכז ההפצה - הרביעי שנפתח בלונדון - יהיה הגדול ביותר של לידל בבריטניה בגודל כפול ממחסניו האחרים - ויסלול את הדרך לעוד מאות משרות בעיר הנוסעים.

הוא עוקב אחר פתחי המחסנים התומכים בבלוודר, נורת'פליט ואנפילד, ועוד 16 מחוץ למכשיר ה- M25.

לידל אמר כי המרכז החדש ינהל את האספקה ​​וההפצה של מזון ומוצרים שאינם מזון לחנויות לידל במספר ה- M25 ובסביבתו, תוך שהוא תומך בהמשך הצמיחה של הסופרמרקט בלונדון רבתי '.



גם חנויות חדשות

עוד חמש חנויות חדשות יוצאות לדרך עם סניפים בשפרדס בוש, וולטהמסטו סנטרל, דרום רויסליפ, הורנצ'רץ 'ורוסהיל שייפתחו במהלך החודשיים הקרובים.

אינגו פישר, בליידל, אמרה: ככל שמשקי בית בלונדון נוספים בוחרים לקנות בלידל אנו מחויבים להמשך ההשקעה בפעילות והתשתית שלנו כדי לתמוך בצמיחתנו.



עם חמש חנויות חדשות שנפתחות רק בחודשיים הקרובים, ותכניות הרחבה ופיתוח נוספות של חנויות לאזור לונדון רבתי במהלך השנה הפיננסית החדשה ומעבר לה, מחסן חדש זה חיוני לתמיכה בתוכניות ההרחבה השאפתניות שלנו ב- M25 ובסביבתה. . '

המחסן הוא חלק מפרויקט ההרחבה של 1.45 מיליארד ליש'ט שיביא 5,000 בתים, שלושה בתי ספר יסודיים ושטחי מסחר וקמעונאים נוספים בגודל 1 מ'ר לבריטניה עד דצמבר 2018.

זה קורה לאחר שענקית המרכולים פתחה בשנה שעברה שני מרכזי הפצה באקסטר ובוונסבורי - במערב מידלנדס.

דיוויד סקינר, מאביבה משקיעים, אמר: אנו שמחים לאבטח את לידל כמשכיר בעלים באתר קרקע אסטרטגי חשוב זה.

לתוכנית ההסכמה הרחבה יש הסכמה ליותר מ -5,000 בתים, ולאחר הפתיחה האחרונה של צומת הכביש המהיר M1, אנו מתכוונים להתחיל בפיתוח בתחילת 2019.

Lidl נפתח לראשונה בבריטניה בשנת 1994 ומאז התרחב למעל 690 חנויות בפריסה ארצית.

לאכול טוב בפחות

מזון בריא זול יותר מזבל ג'אנק פוד - כך עולה ממחקר של המכון לענייני כלכלה שבדק את הארוחות המוכנות הזולות ביותר, פיצות, המבורגרים ודגנים והשווה אותן עם פירות וירקות טיפוסיים.

למעשה, הם מצאו שאתה יכול לקבל את חמשת המנות שלך של פירות וירקות במחיר של פחות מ- 30 p.

אבל אם אתה מחפש לבצע את השינוי, כיצד תוכל לצמצם עלויות ועדיין לאכול טוב - ולא לבלות את חייך במטבח כתוצאה מכך?

אלו הם 7 הטיפים המובילים שלנו:

  1. קָפוּא - ברוב המקרים מזון קפוא מכיל פחות או יותר את אותם חומרים מזינים בדיוק כמו טרי - אבל בפחות כסף. יותר מזה, ניתן להשתמש בירקות חתוכים קפואים לפי הצורך בלי לחשוש שהוא ייעלם. ואתה יכול להקפיא הרבה יותר ממה שאתה חושב.

  2. מְשׁוּמָר - למזון משומר יש כמעט את כל היתרונות של מזון קפוא, אך אין צורך לשמור אותו במקפיא. אבל היזהר מהטעם לפני שאתה קונה בגדול.

  3. תִפזוֹרֶת - אם יש לך מקום, מזון ברכישה בתפזורת שלא יורדת יכול לחסוך כסף רציני. חשבו על קמח, אורז, עדשים, פסטה, דייסה ועוד.

    ריאן קלארק קתרין קלי
  4. מְכוֹעָר צורתו של ירק אינה משפיעה בשום אופן על טעמו או על ערכו התזונתי. אבל אנשים נוטים פחות לקנות אותו לא פחות. החדשות הטובות הן ASDA ו- מוריסיונים שניהם מוכרים קופסאות טבע של 'מכוערות & אפוס'; אוכל בפחות.

  5. תוכנית - אם אתה לא מתכנן את הארוחות, אז הרבה יותר קל לחזור לאכילה לא בריאה. זה גם אומר שאתה קונה את מה שאתה צריך, ולא מבזבז כסף על מזון טרי שעשוי להיעלם. ואל תשכח לכלול גם ארוחות צהריים.

  6. טעם - תבלינים, עשבי תיבול, צ'ילי, שום ועוד הם זולים, ויכולים להפוך אפילו קערת עדשים למשהו שגורם לפה שלכם לדמם. ל- NHS יש רשימה טובה של ארוחות בריאות וקלות , או לקבל קצת השראה מג'ק מונרו .

  7. זמן ומקום - אתה יכול לקבל עסקאות נהדרות בעת רכישת מזונות מקוונים, בעוד שמזונות טריים שנמצאים בעונה מקומית הם לרוב זולים יותר. וזכור, פריטים מוזלים הנמצאים בתאריך המכירה שלהם יכולים לעתים קרובות להקפיא בבית - כך שאין להתעלם ממציאות מדבקות צהובות.

ראה גם: