בריטניה הקטנה 'תגרור דמויות שנויות במחלוקת לסדרות חדשות'

חדשות טלוויזיה

ההורוסקופ שלך למחר

בריטניה הקטנה תראה שונה בהרבה כשתחזור למסכים מכיוון שרבות מהדמויות הקלאסיות מושמדות בשל אופיין השנוי במחלוקת.



נאמר כי מאט לוקאס, בן 46 ודוד ווליאמס, בן 48, מנהלים שיחות להחיות את תוכנית הסקיצות הקומית המצליחה שלה לסדרה חדשה לגמרי.



עם זאת, חלק מהדמויות לא הזדקנו היטב מאז הופעת הבכורה של התוכנית ב- BBC Three כבר בשנת 2003 ועכשיו הן מתמודדות עם גירוד לתחייה.



בין המתמודדים עם הקצוץ ניתן למצוא את מאמנת ההרזיה של 'לוחמי השמן' מרג'ורי דאוס, חברת מכון הנשים הגזענית מגי בלאקמור והדמות התאילנדית טינג טונג - שאותה גילם מאט.

מרג'ורי דואס היא אחת הדמויות של בריטניה הקטנה שצריכה להשיג את הגרזן (תמונה: BBC)

עלינו לשבת ולברר את מי אנחנו מחזירים ואת מי אנחנו לא, אמר מאט בראיון ל'סאן 'על רקע שמועות שנטפליקס תציע לו ולדיוויד 3 מיליון ליש'ט כדי ליצור סדרה חדשה של בריטניה הקטנה.



אני חושב שהסיבה שההצגה הייתה מוצלחת היא כי היא שיקפה איך כולנו חזרנו כשהגענו, אם לא היינו מקבלים את זה נכון זה לא היה כל כך פופולרי, טען מאט.

הוא גארי עוזב את קורי

אני חושב שכדי להצליח היום יהיה עליך לשקף את מצבנו של כולנו כעת, הוסיף.



דיוויד ווליאמס בתפקיד מגי בלאקמור (תמונה: BBC)

בריטניה הקטנה זכתה לביקורת בעת שודרה במקור - בתלונות שחלק מהדמויות היו סטריאוטיפיות וכי קבוצות מיעוט היו מיוצגות בצורה לא נכונה בתוכנית.

מאט אישר כי בריטניה הקטנה תחזור בתפקיד כלשהו תוך הופעתה בתוכנית אחת החודש בתחילת החודש - וחשף שהוא ודוד מנסים להחליט על הדרך הטובה ביותר להחייאת הסדרה זוכת הפרסים.

הוא אמר: 'אנחנו שולחים הודעה אחד לשני ברוב הימים ושולחים זה לזה את הממים המטופשים שכולם שולחים. אנחנו מסתדרים טוב וחושבים מה אנחנו יכולים לעשות עם בריטניה הקטנה.

דיוויד וואליאמס ומאט לוקאס פועלים להחיות את בריטניה הקטנה (תמונה: The )

'אנחנו לא יודעים מה זה יהיה. יכול להיות שזה פודקאסט? סדרה בטלוויזיה? מופע במה? כמו כן, הוא עסוק מאוד בלהכין את בריטניה ובכתיבת ספריו. '

'הזמנתי עוד עבודה שתדע על אלכס', הוסיף מאט שהתייחס להופעתם ב- Bake Off.

הוא המשיך: 'אנחנו רק צריכים למצוא את הזמן. בהחלט נעשה זאת. אנחנו פשוט לא יודעים איך. '

קרא עוד

הבחירות של עורך Showbiz
קייט הדומעת אומרת שילדים איבדו את אבא & apos; ג'ף משתף פרדי במראה דומה דפ סיים את נישואי ענבר בגלל קקי קייט גארוואווי מאשרת את חזרת GMB

בינתיים, הקומיקאי גייס למעלה מ -600 אלף ליש'ט עבור ה- NHS על ידי שחרור שיר בשם Thank You Baked Potato - שעמד בראש מצעד ההורדות השבוע.

שיר תפוחי האדמה האפוי & apos; הוא ביצוע מתוקן של לחן שהופיע במקור ב- Shooting Stars, וירד סערה עם מעריצים.

משמעות מספר מלאך 717

מאט עלה לראשונה לביצוע החדש של השיר ברשת בחודש שעבר, בעודו ישב ליד הפסנתר שלו ושר את השיר שלו שמעודד אנשים לשטוף ידיים באופן קבוע ולפעול לפי כללי הנעילה בבריטניה.

ראה גם: