אלכס היילס מערם לחץ על פתיחת האש של אנגליה ג'ייסון רוי עם הערת ריקול

קרִיקֶט

ההורוסקופ שלך למחר

אלכס היילס תיאר את תקוותיו לפרוץ ל- אַנְגלִיָה צד לקראת הקרוב גביע העולם T20 , מערימת לחץ נוסף על מתקשה ג'ייסון רוי .



רוי היה בכושר גרוע עד כה הקיץ, לאחר שקלע רק 76 ריצות מ-98 כדורים בשישה T20I, ומאמן הכדור הלבן של אנגליה מתיו מוט רמז שמקומו בצד מאוים . היילס לא שיחק באנגליה מאז 2019 לאחר שנכשל במבחן סמים שני ונפל ערב מונדיאל 50.



בזמנו, קפטן ג'ון מורגן תקף את היילס על כך שהראה 'התעלמות מוחלטת' מערכי הקבוצה ויצר 'חוסר אמון בין אלכס והצוות'. עם זאת, עם משטר חדש שאחראי כעת, היילס מקווה להרוויח ריקול.



השמנת הטובה ביותר לכאב קר בבריטניה

כשנשאל על שאיפותיו באנגליה לאחר שנגח 43 מ-27 כדורים כאשר טרנט רוקטס ניצחו את Northern Superchargers ב המאה , פירט היילס את תעודותיו. הוא אמר ל BBC : 'שלוש השנים האחרונות היו כנראה הטובות ביותר ששיחקתי אי פעם בקריקט T20 ובמיוחד השנה אני מרגיש במקום ממש טוב.

'עם גביע העולם שמתקרב באוסטרליה, במקום שבו כבשתי הרבה מאוד ריצות בשנים האחרונות, אני מרגיש שיש לי הרבה מה להציע [אנגליה] בפורמט הזה בוודאות'.

ו ג'יימס אנדרסון מאמין שהאלס בהחלט 'יהיה מעורב' לגביע העולם, אם כי זה עשוי להיות קשה כי לאנגליה יש מחסור באפשרויות לפתוח בקריקט כדור לבן.



דירוגי ea sports fifa 16
 יכול להיות מקום פנוי בראש הסדר, עם ג'ייסון רוי בלחץ אחרי קיץ רזה
יכול להיות מקום פנוי בראש הסדר, עם ג'ייסון רוי בלחץ אחרי קיץ רזה ( תמונה: סטו פורסטר / Getty Images)

'כמובן שהם יסתכלו עליו,' אמר אנדרסון. 'הוא מישהו שבשלוש השנים האחרונות שיחק בצורה מבריקה בפורמט T20. יש קפטן חדש, מאמן חדש והם יסתכלו עליו.

באיזה גיל ילדים מתחילים בית ספר

'אבל גם אם זה ג'ייסון רוי שנמצא בלחץ, עדיין יש הרבה בחורים שהיו להם הזדמנויות ועשו טוב. אתה מסתכל על פיל סולט שנכנס ועשה עבודה מבריקה בראש הסדר.



'יש לך את ג'וני ביירסטו שחוטט את הסדר בקריקט T20 שעשוי לפתוח. יש שם כל כך הרבה אפשרויות שיש לאנגליה, אבל אני בטוח שהוא יהיה בתמהיל'.

ראה גם: