אלכס טלס מעביר הודעת פרידה ל-Man Utd המרמזת על תוכנית העברה ארוכת טווח

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

אלכס טלס סירב לסגור לחלוטין את הספר על שלו מנצ'סטר יונייטד הקריירה, למרות שהשלים השאלה לעונה לסביליה.



המגן הברזילאי, שנחתם בשעות האחרונות של חלון קיץ כאוטי לפני שנתיים, יצטרף לתלבושת הליגה למשך כל הקמפיין הקרוב. טלס, שהוכנס כתחרות בת קיימא ללוק שואו, ראה רק את המניה שלו צונחת.



לא הצליח לעקור את שו כמגן השמאלי הפותח, האיש לשעבר של פורטו הפך במהירות לחבר פריפריאלי בנבחרת יונייטד. ולמרות שפציעה של שו ראתה את ההזדמנויות שלו גדלות בעונה שעברה, הוא מעולם לא באמת ביסס את עצמו בתור ליגת העל מַתנֵעַ.



אריק טן האג הבטיח לתת לכל הסגל דף נקי עם הגעתו בתחילת העונה, אבל מהר מאוד העריך את טלס לא ברמה הרצויה. החתמתו של טיירל מלאסיה מפיינורד עשתה את הנקודה הזו בצורה נחרצת עוד יותר, כשהשחקן בן ה-29 ירד לבחירה השלישית.

בניסיון לשחק דקות קבועות יותר לקראת גביע העולם בחורף, סביליה סיפקה מסלול יציאה ותהיה לו כעת לעונת 2022/23. תחת ז'ולן לופטגוי, הספרדים סיימו במקום הרביעי בלה ליגה ובניגוד למועדון האם שלו - ישתתפו ב ליגת האלופות השנה.

סביליה תכסה את השכר של טלס במלואו, ואולי לא תהיה לה אפשרות במסגרת העסקה להפוך את המהלך לצמיתות בשנת 2023. במקום זאת, ככל הנראה הוא יחזור לאולד טראפורד בקיץ הבא, שם הוא יקווה להרשים את Ten Hag שוב.



נראה שזו בהחלט התוכנית של השחקן בשלב זה, מה שמבטיח לתומכים שהזמן שלו עם השדים האדומים לא נגמר לגמרי. 'לכולם ביונייטד: עמיתים, צוות, אוהדים. אני אתמוך ואעודד אותך כל העונה. תודה על הרגעים עד כה', הוא פרסם ברשתות החברתיות.

 אלכס טלס רמז שהוא מתכוון לחזור ל-Man Utd בתום תקופתו עם סביליה
אלכס טלס רמז שהוא מתכוון לחזור ל-Man Utd בתום תקופתו עם סביליה

ולמעריציו החדשים, הוא הוסיף: 'אנחנו הולכים! אני מתכבד בהזדמנות זו. אני מגיע עם הרבה רצון להוסיף ולקבל את התוצאות הטובות ביותר עבור סביליה. אני לא יכול לחכות להופעת בכורה ולהיות מסוגל לעזור לחבריי לקבוצה'.



טלס אמור להיות מסוגל לקבל עידוד גם מחברו לקבוצת יונייטד, אנתוני מרסיאל. הצרפתי ביצע את אותו המהלך בחלון ינואר, אך לאחר שלא הצליח להשיג מחליף קבוע, הוא חזר להרכב במנצ'סטר וקיבל הזדמנות שנייה.

מרסיאל היה גורם פתיחה בחלק גדול מהקדם העונה הראשונה של טן האג, ונראה היה אמור להוביל את הקו בפתיחת הפרמיירליג מול ברייטון . התרחיש הזה הוטל כעת בספק עם זאת עם חדשות שהפורוורד ספג פציעה בשלב ההצטיידות.

זה בתורו יכול לתת הזדמנות עבור כריסטיאנו רונלדו להתחיל - למרות ששיחק רק 45 דקות בכל קדם העונה. החלוץ החשוף לא עשה מעט כדי להצביע על כך שהוא מוכן לצאת מהמגרש, אבל מיעוט אפשרויות עשויות להשאיר את המנג'ר החדש ללא ברירה.

ראה גם: