לואי טומלינסון: משפחתו הסודית של כוכב וואן דיירקשן מקווה לרפא קרע

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

אביו של לואי טומלינסון טרוי אוסטין(תמונה: יום ראשון מראה)



כוכב וואן דיירקשן לואי טומלינסון יש משפחה מנוכרת שמייאשת להיות חלק מחייו.



אביו של חובב הלב ואחותו למחצה בכו כשראו את לואי מופיע על הבמה בפעם הראשונה השבוע ... לאחר שרכשו כרטיסים משלהם לקונצרט שלו.



טרוי אוסטין דיבר לראשונה על גאוותו על עלייתו של בנו לתהילה והצלחתו עם להקת הבנים המובילה במצעד.

לדבריו, אחותו של לואי ג'ורג'יה, בת 14, הייתה מעריצה אדירה של וואן דיירקשן והשתלטה עליה כשצפתה באח שלה בהופעה שנמכרה ביום רביעי.

טרוי, בן 44, איבד קשר עם בנו כשנפרד מאמו של לואיס ג'והאנה, בת 40, כאשר לואיס היה בן שנתיים.



הוא ראה אותו לאחרונה לפני שנתיים כשלואי יצר קשר וסיפר לו שהוא מופיע ב- X Factor.

בתו של טרוי ג'ורג'יה סוגדת ללואי ולהקה ולמרות היותה אחותו למחצה, היא פגשה את לואי, בן 21, שלוש פעמים בלבד.



טרוי אמר: לראות את לואיס על הבמה ההיא היה מדהים. הוא בלהקה הגדולה בעולם ואני האב הגאה ביותר בעולם. אני רק מקווה שהוא יודע את זה.

עובד הבנייה טרוי לקח את ג'ורג'יה לשלב הסיור בנוטינגהאם. הוא אמר שהוא לא יכול להסיר את העיניים מבנו לתוכנית של שעתיים וחשב שג'ורג'יה הולכת לצרוח את עצמה צרודה.

תינוק נזרק לנהר

הם קיוו לחזור מאחורי הקלעים לאחר מפגש מחודש אך אמרו להם שהלהקה חייבת למהר.

טרוי אמר: חבל שלא יכולנו לראות את לואיס ולספר לו כמה הוא מבריק. אבל אני יודע שהוא ושאר הבחורים עסוקים באמת. ג'ורג'יה נשברה-אחרי הכל היא אחותו למחצה.

לא הייתי שם רוב חייו, אז אני מבין שאני לא אחד מסדרי העדיפויות העיקריים שלו.

הוא יודע שהיינו בהמון ועכשיו אני רוצה להגיד לו מה זה אומר בשבילי לראות אותו שם למעלה. בכיתי דליים.

דסטין פוירייה נגד קונור מקגרגור

חשבתי שהקונצרטים הטובים ביותר שהייתי בהם היו U2 ו- The Waterboys, אבל לא עוד.

התמונות הבלעדיות שלנו מראות את לואי נשטף כתינוק ומחייך במלואו בן שנתיים - כשהיה עדיין חלק מחייו של טרוי.

האחות למחצה: ג'ורג'יה מנוגדת לאחיה (תמונה: יום ראשון מראה)

הוא נראה גם עם ג'ורג'יה כשהזוג התאחד לאחר שלואי יצר קשר עם אביו. אני ואמא שלו שהתפצלנו כשהיה כל כך צעיר לא הייתה אשמת אף אחד ... אני יודע שהיה לו קשה.

לראות מה הוא עשה בחייו עושה אותי כל כך מאושרת. אני יודע שאנשים יחשבו שאני מעוניין רק להיות חלק מחייו שוב כי הוא עשיר ומפורסם. אבל זה לא קשור לזה.

אני אבא שלו. אנחנו בשר ודם ושום דבר לא יכול לשנות זאת. אני כל כך גאה בו שיכולתי להתפרץ.

כמובן, אשמח לראות אותו שוב ולנהל איתו מערכת יחסים ראויה. מה אבא לא היה? אבל זה תלוי בו. אני רוצה שהוא יידע שאני חושב שהוא פנטסטי - ושגאורגיה היא המעריצה הכי גדולה שלו.

טרוי אמר כי ג'ורג'יה הופעלה לטוויטר על ידי מעריצי זועם One Direction שאומרים שהיא מעוניינת רק בלואי כי הוא בלהקה. היא נערה מתבגרת ואחיה בלהקה האהובה עליה. כמובן שהיא רוצה לספר לעולם ורוצה להיות חלק מחייו.

היא צרחה ובכתה כמו כל הבנות ביום רביעי ... היה עצוב לחשוב שאף אחד שיושב סביבנו לא יודע שהיא אחותו של לואיס. היא מטרידה אותו. כל מה שהיא רוצה זה להיות אחות ראויה לו.

ג'ורג'יה הכירה את לואיס כשהיתה בת שבע והוא היה בן 14. ג'והאנה ולואי חזרו לדונקאסטר מבורנמות ', שם התגוררו עם אביו החורג של לואיס מארק טומלינסון במשך תשע שנים.

טרוי אמר: לא ראיתי אותו כל הזמן הזה אבל ניהלנו צ'אטים בטלפון. כאשר עבר לבורנמות 'המרחק הקשה על שמירת הקשר. אני לא אוהב להודות בזה, אבל אני מניח שהתרחקנו. אולי הייתי צריך להשקיע יותר מאמצים לשמור על קשר, אבל אני מניח שהחיים לא תמיד מסתדרים כפי שהיית רוצה.

לראות את לואיס שוב, ולהציג אותו בפני ג'ורג'יה, היה רגע רגשי עבור המשפחה.

שניהם ידעו שיש להם אח למחצה אבל עדיין היה די חשוב לראות אותם נפגשים. שניהם היו ביישנים. לואיס היה נער בעל מודעות עצמית ולכן היה קצת מביך לגביו.

למרות שהתגוררו שוב באותה העיר, טרויה ולואי לא שמרו על קשר.

טרוי אמר: אני אמשיך להתעדכן במה שהוא עושה מאמא וסבא שלו. אבל לכולנו היו חיים חדשים.

לפני שנתיים הופיע לואיס באקס פקטור ונוצר וואן דיירקשן.

כמה ימים לפני כן, אמא שלו צלצלה בכחול ואמרה לי שלואיס רוצה לראות אותי. הוא היה כל כך מבוגר. בפעם האחרונה שראיתי אותו הוא היה ילד. עכשיו הוא היה בחור צעיר ונאה.

נימוסיו היו ללא דופי. נדהמתי מהאופן בו יצא. אמרתי לג'והאנה שהוא נותן לה קרדיט. הוא הסביר שהוא נבחן לאקס פקטור ושהוא נכנס לקבוצה על ידי סיימון קאוול. הוא אמר שהוא לא רוצה שאגלה רק כשראה אותו בטלוויזיה.

ידעתי שהוא היה בלהקה כשהיה בבית הספר ושהוא מעוניין להופיע. אני חושב שהוא מקבל את זה מהנאן שלי, הסבתא הגדולה שלו. היא מתה בשנת 2001 בגיל 86 אך עדיין שרה בפאב המקומי שלה עד הסוף. היא הייתה בדרנית שנולדה.

טרוי ניסה לדבר עם לואי מספר פעמים במהלך הסדרה אך ג'והאנה ומפיקי התוכנית הגנו ומספר הנייד שלו השתנה כל הזמן.

הייתי צריך לצפות מרחוק. כשההופעה הסתיימה והלהקה המריאה, זה לא ייאמן. בכל פעם שפתחתי נייר או הדלקתי את הטלוויזיה, הם היו שם. אמרתי לאדם המוזר שאני אבא של לואי אבל בעיקר שמרתי את זה לעצמי. לא רציתי להיראות כאילו אני קופץ על העגלה.

ג'ורג'יה הייתה משוגעת על הלהקה מההתחלה. היא הלכה לסיור אקס פקטור בשידור חי עם דודתה. לואיס ידע שהיא עומדת להיות בשורה הראשונה. הוא סימן אותה והושיט את ידו ונגע בידה שנייה או שתיים. זה עשה לה שנה.

טרוי עוזר כעת בניהול מלון קטן עם אחיו דין ותצלומים של לואיס ואנד דיירקשן תלויים על הקירות.

טרוי הצביע על אחד ואמר: זה היה 250 ליש'ט הנחה מאיביי. האורחים שלנו חושבים שזה נהדר שאני אבא של לואיס. אני אוהב אותו עד הסוף ... אני רק מקווה שהוא יודע את זה.

משמעות מספר מלאך 999

- TROY לא קיבל תשלום עבור הראיון הזה. תרומה נעשתה בשמו למען ארגון צדקה לילדים בסרטן בלובל ווד.

הרגעים הטובים ביותר של לואי טומלינסון הצג גלריה

ראה גם: