לוגן פול מהמם את המעריצים עם ההופעה שלו נגד The Miz ב-WWE SummerSlam

הַאָבְקוּת

ההורוסקופ שלך למחר

לוגן פול הדהימה WWE מעריצים עם ההופעה שלו נגד The Miz ב-WWE Summerslam, לאחר שהשיג ניצחון מרשים בנאשוויל. פול סוף סוף קיבל את ההזדמנות שלו להתמודד עם The Miz לאחר שקרא לו שוב ושוב.



וגם, כוכב היוטיוב האמריקאי הותיר את הקהל המום בהלם לאחר שניצח את השחקן בן ה-41 באצטדיון ניסן. הקרב נבנה מתוך התור של The Miz על פול, לאחר שהם זוג בהתחלה יחד בצוות תג ברסלמניה.



לאחר שנלחמו יחד, השניים תפסו את אגדת ה-WWE ריי מיסטריו ואת בנו דומיניק וניצחו במשחק בטקסס מול קהל מעריץ.



עם זאת, The Miz הסתובב בצורה דרמטית על בת זוגו, והקים את ההתנגשות בסוף השבוע שבו פול הצליח לנקום. היוטיובר עשה את משחק יריבו החדש עם מהלך לזכור, כאשר הוא לקח את החבל העליון לפני שהוציא שפריץ יוצא דופן של צפרדע.

המיז שכב מעבר לשולחן הכרוז, ולאחר מכן שוטח אותו פול המעופף - יחד עם השולחן - והותיר את הקהל של נאשוויל בהלם. אחרי ההתנגשות, היוטיובר הבוטח בעצמו חשף שהוא שמח לשים את המנטור שלו פעם 'במקומו'.

 פול הבטיח את ניצחונו בסטייל.
פול הבטיח את ניצחונו בסטייל

הוא אמר: 'אני מותש. אני חייב להיות כנה הספורט הזה מטורף, זה אחד הדברים הכי מטורפים שעשיתי אי פעם, אני לא מאמין כמה מהר זרקו אותי ברמה הכי גבוהה וציפיתי להופיע, אבל בסופו של דבר זה מה עידו.



'שמתי את מיז במקומו, אמרתי לו בדיוק מה אני הולך לעשות ועשיתי את זה. הוא מזלזל בי, כבוד זה כבוד אבל ניצחתי את המנטור שלי. כשדיבר על התזת הצפרדע המעופפת שלו מהחבל העליון, פול המשיך ותיאר את המהלך שלו כרגע שהוא 'יזכור כל חייו'.

הוא המשיך: 'אוי בנאדם, זה הדברים שאתה חולם עליו בתור ילד. כאילו זה החומר שחיקיתי כשגדלתי. הייתי עומד על קצה הספה ומטרק את החבר שלי ואני צריך לעשות את זה עכשיו בחיים האמיתיים, בנאשוויל עם 50,000 אנשים שצופים, אחי זה רגע. זה רגע שאזכור לשארית חיי.



ראה גם: