M&S חושפים את מגוון מוצרי המולד לשנת 2019 - והכל נראה מדהים

מרקס וספנסר

ההורוסקופ שלך למחר

חזירים בשמיכות, ברי וכול הפודינגים



מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



הקיץ אולי רק הסתיים, אבל שום דבר לא גורם לנו יותר במצב רוח לחג המולד מאשר אוכל חג המולד. במיוחד כשזה אוכל של חג המולד של M&S ...



מוסד בריטי מרקס וספנסר חשפה זה עתה את כל האוכל החגיגי שהיא תמכור השנה, כולל הודו המושלם, החזרת המותגים הרוטב הנמכר ביותר , כמו גם הרבה מזונות מסקרנים.

זרם חי של man utd tv

כבר חי באתר M&S, ככל הנראה, ההזמנות כבר מגיעות במהירות ובמהירות, כשהראשון הוצא רק 13 דקות לאחר שהאתר עלה לאוויר.

כל מי שמזמין חגיגה חגיגית מעל 85 ליש'ט לפני ה -10 בנובמבר, יזכה גם הוא בחינם חינם בונוס, עם כל הזמנות הציפורים המוקדמות כולל קופסת שוקולד חינם או בקבוק יין.



כן, כן, כן, כן 1000% כן

אף על פי שחג המולד אמור להיות כולו הודו ושוקולד, למען האמת, זו הגבינה שהכי מעניינת אותנו.



אז לשנת 2019, חברת M&S השיקה מבצע ענק הניתן להיפרדות וטבילה & apos; Brie En Croute (12 ליש'ט), הכולל ברי שלמה בנורמנדי, מוקף בצק עלים מלא בחמאה, המשובץ ברוזמרין ושום. הוא נועד להאכיל שישה אנשים, אך אנו חושבים שנוכל ללטש אותו לבד ...

זה 65 לירות שטרלינג, אבל זו כנראה הודו הטוב ביותר אי פעם

הכוכב השני של התוכנית הוא אולי מרקס וספנסר & apos; אוסף מושלם & apos; טורקיה: כתר הודו בריטי עסיסי וממולא עם מלית חזיר, מרווה ובצל, במחיר 65 פאונד אבל משרת 12-14 אנשים.

לטבעונים, יש חתיכת מרכז להפסקת הופעה לא פחות, בדמות חדשה צלי חגיגי צמח מטבח ( 12 פאונד, מגיש ארבע), המורכב ממפרק טבעוני עם מלית חמוציות וערמונים, רוטב טבעוני וללא נקניקיות קוקטייל חזיר.

יש גם אופציה טבעונית

באשר למנות ראשונות, ישנן שתי אפשרויות דגים מהודרות לא פחות לבחירה, כולל אופנתיות קוקטייל לובסטר וסרטנים או סרטן המלך ( 15 פאונד, משרת ארבע) ו מתאבן סלמון מעושן ( 15 פאונד, משרת שישה).

האם נוכל לשלוף אותם כביתיים?

פודינג חכם, התכונן לפה שלך למים, כיוון שיש תפריט עצום של קינוחים מפנקים כגון וניל שמנת פצצת שלג של מוס ופירות יער ( 15 פאונד, משרת עשר), קינוח שוקולד ודובדבן של Plant Kitchen, 10 פאונד עם גנאש דובדבן מורלו וא מעט פודינג טופי דביק (12 ליש'ט, משרת שמונה).

ג'רארד באטלר ומורגן בראון

אם אתם מתכננים מסיבה גדולה השנה ומתכננים לגרום ל- M&S לבצע חלק מהקייטרינג, יש גם כמה אפשרויות מזנון מרשימות.

נקודות השיא כוללות M & S & apos; פירורי בשר חזיר ופירות נדיר (14 ליש'ט ל -20 חתיכות), חזירים ספרדים בשמיכות (10 ליש'ט ל -32 חתיכות), לחמניות מאודות פטריות (14 ליש'ט ל -24 חתיכות) ותת -קציצות ועגבניות (14 ליש'ט ל -20 חתיכות).

תרוץ לך שם ...

ראה גם: