לאדם שיצא לחדר הדרקונים עם אתר האינטרנט שלו בחינם יש כעת עסק של מיליון ליש'ט

דרקונים דן

ההורוסקופ שלך למחר

מומחה מציאות שהופיע ב- Dragons & apos; לדן עם אתר האינטרנט שלו בחינם יש כיום עסק בשווי מיליון ליש'ט - למרות שלא סיים עסקה עם אחד הטייקונים המפורסמים.



Deepak Tailor, 33, מלונדון, התחיל LatestFreeStuff.co.uk מחדר השינה שלו לפני תשע שנים בשנת 2012 לאחר שסיים את לימודיו באוניברסיטה, במטרה לסייע לקונים אחרים שמכירים כסף.



העסק הגיע עד מהרה לכדור שלג כאשר אלפי אנשים נהרו למצוא חינמיים, והיזם חיפש כוח לעוצמה, והיזם חיפש דרך להאיץ את צמיחתו.



קדימה קדימה ארבע שנים, ויישום מוצלח להופיע ב- Dragons & apos; דן ראה את דיפק עומד מול פיטר ג'ונס, דבורה מידן, טוקה סולימן, ניק ג'נקינס ושרה ווילינגהאם, כשהוא מתחייב להשקעה של 50,000 ליש'ט עבור אחזקה של 10% בעסקיו.

חייט Deepak על דרקונים דן בשנת 2016

חייט Deepak על דרקונים דן בשנת 2016 (תמונה: יוטיוב)

לאחר שהשיג את הצעותיה של שרה וטוקא, עסקה עסקית עם אשת העסקים מרובת המיליונרים, שראתה את דיפק לוחץ ידיים על סמך התנאים המדויקים שביקש עוד בשנת 2016.



אבל מה שהצופים לא ראו הוא שהעסקה לא הסתיימה בפועל לאחר ההופעה בעקבות מה שכינה דיפאק בבדיקת נאותות.

עם זאת, זה לא מנע מ- FreeFreeStuff.co.uk לפרוח וערכו מוערך כעת בכמיליון ליש'ט.



בעל בנק הליפקס

בדיפוק ל- The NEWSAM אמר Deepak: Dragons & apos; דן היה הדבר המפחיד ביותר שעשיתי אי פעם.

הסיכוי לדבר בטלוויזיה הוא אחד הדברים הכי קשים שיכולתי לחשוב עליהם ותוכנית זו באמת מציבה אותך בחזית ומרכז מצלמות הטלוויזיה.

לפעמים אתה יכול אפילו לעמוד עד שעתיים בזמן שאתה מציב את העסק שלך. אז אני יכול להבין מדוע מתמודדי עבר באמת יכולים להיאבק בלחץ עז.

למזלי, המגרש הלך טוב והדרקונים אהבו את העסק.

זה היה נהדר אם היינו יכולים לקבל את ההשקעה כי היינו גדלים אפילו יותר ממה שכבר עשינו בעקבות הדרקונים & apos; מראה המראה אבל זה לא היה אמור להיות במקרה שלנו.

סוכנות הנסיעות הטובה ביותר בבריטניה
דיפאק עם כמה מהנתונים החינמיים שרכש במשך השנים

דיפאק עם כמה מהנתונים החינמיים שרכש במשך השנים (תמונה: lastdeals)

דיפק פתח את LatestFreeStuff.co.uk מחדר השינה שלו

דיפק פתח את LatestFreeStuff.co.uk מחדר השינה שלו (תמונה: lastdeals)

למרות שהעסקה לא הצליחה עבור דיפק, אתר האינטרנט שלו מושך כעת יותר ממיליון איש מדי חודש ויש לו למעלה מ -500,000 לייקים בפייסבוק.

המוציא המתמצא, המנהל גם אתר עסקאות אחר LatestDeals.co.uk , אמר שהוא הקים את LatestFreeStuff.co.uk כדי לתת לציידים מציאה אחרים פלטפורמה לראות את כל החינכים הנוכחיים במקום אחד.

האתר פועל על ידי פירוט כל הדרכים שבהן ניתן להשיג דברים בחינם - כולל שוברי אמזון, בושם מעוצב ואפילו גאדג'טים מובילים כמו מכשירי iPhone.

לדוגמה, זה יאגד את כל החברות שמחפשות בודקי מוצרים או מחלקות דוגמאות בחינם, כמו גם אפליקציות ואתרים שבהם תוכל להרוויח כסף או שוברים על ידי מילוי סקרים או חוות דעת.

Deepak מעריכה כי כ -95% מההצעות הן בחינם לחלוטין למעט כמה שותפים שגובים תשלום עבור דמי משלוח.

דיפק לא סיים את העסקה שלו אבל האתר שלו עדיין פרח

דיפק לא סיים את העסקה שלו אבל האתר שלו עדיין פרח (תמונה: lastdeals)

הוא אמר: אנחנו גדלים במהירות בשנים האחרונות ככל שהביקוש גדל לפלטפורמות שלנו. הערך שלנו הוערך בכמיליון ליש'ט.

שמתי לב שאנשים מתקשים למצוא חינמיות אמיתיות ומדגם חינם של מותגים בבריטניה.

כדי למצוא את ההצעות האלה אנשים היו צריכים להירשם להרשמות ניוזלטר מרובות, להוריד הרבה אפליקציות ולהצטרף לכל ערוצי המדיה החברתית של החברות.

אבל אנשים גם פחדו מהונאה. ידעתי שיש דרך טובה יותר ולכן יצרתי פלטפורמה אמיתית שבה אנו עובדים עם המותגים.

על בסיס יומי, ריכזתי את המסלולים החופשיים הטובים ביותר של היום מהחברות הטובות ביותר בבריטניה, כך שאנשים פשוטים וקלים לתבוע את ההטבות הטובות ביותר בחינם.

הציצים של ונסה האדג'נס

בהתייחס לעתיד העסק שלו, דיפאק אומר שחברות נוספות מתחילות להציע דוגמאות בחינם כדי לנסות ולמשוך לקוחות חדשים - מה שהוא מצפה יהיה בתורו יותר תנועה לאתר שלו.

יש לו גם תוכניות להשיק את החברה בארצות הברית ובקנדה.

דיפק אמר: אני רואה שהחברה ממשיכה לצמוח. בשנים האחרונות יש מגמה הולכת וגוברת בחברות שמשתמשות בניסיון לפני שהן קונות כאסטרטגיה שיווקית.

יותר מ -80% מהצרכנים נוטים יותר לקנות מוצר בעתיד אם ניסו דגימה בעבר.

האתר שלי צמח מאחורי הביקוש הגובר לצרכנים לנסות מוצרים חדשים.

5 הטיפים המובילים של Deepak למציאת חינם

  1. צור כתובת דוא'ל שנייה לשימוש בעת הגשת בקשה למתנות חינם. חברות ששולחות freebies נוטות לשלוח הרבה מיילים. תוכל להגדיר כתובות דוא'ל חדשות ב- Gmail.com או ב- Outlook.com ולהשתמש רק בכתובת דוא'ל זו לצורך דרישת חינם לדגימות.
  2. הורד את האפליקציה לנייד LatestFreeStuff.co.uk ולהירשם לאתר שלנו עלון דוא'ל לשמוע על הצעות חדשות מכיוון שהן יכולות להיגמר ממש מהר.
  3. הגש בקשה למתנות חינם בהקדם האפשרי. ככל שאתה מהיר יותר, כך הסיכויים שלך טובים יותר. חינמיים פופולריים נוטים להיסגר די מהר.
  4. הקפד לפעול לפי ההנחיות של כל הצעת חינם. מלא את כל הפרטים שהם צריכים - כולל הקפדה על כתובת הדואר הנכונה. אתה לא רוצה שהחינמיות שלך יגיעו בטעות למקום הלא נכון.
  5. הקפד להשתמש בתכונה 'מילוי אוטומטי' בדפדפן האינטרנט שלך כאשר אתה מגיש בקשה למספר חינם. כפתור זה יכול להיות כל כך מועיל על ידי מילוי כל הפרטים שלך במהירות וחוסך לך הרבה זמן!

ראה גם: