מרטין לואיס על איך להשיג פס רחב וקו השכרה תמורת 12 ליש'ט לחודש בסך הכל

מרטין לואיס

ההורוסקופ שלך למחר

כללים חדשים פירושם שחברות הפס הרחב, הטלוויזיה והטלקום חייבות כעת לספר לך מתי החוזה שלך מסתיים - כמו גם את העסקאות הטובות ביותר שיש אם תבחר להישאר אצל הספק שלך.



שינוי החוק-שהציג הרגולטור אופקום בפברואר-אמור, בתיאוריה, להגן על אלפי האנשים שנמצאים כיום מחוץ לחוזה ומשלמים יתר על המידה כתוצאה מכך.



'ב -15 בפברואר, החוקים שקבע הרגולטור אופקום השתנו עבור כל חברות הפס הרחב, הטלוויזיה, הסלולר והבית', הסביר מרטין לואיס בפרק 'הבוקר הזה' של יום שני.



'עכשיו, עליהם להתריע בפניך במכתב, בטקסט, בדוא'ל או בטלפון 10 עד 40 ימים לפני סיום החוזים שלך, ובכל שנה עליהם להמשיך להזכיר לך אם תישאר מחוץ לחוזה.

'זה חיוני מכיוון שמחירי החוזה יכולים להיות עצומים, למשל תקן BT הוא 45 ליש'ט לחודש (540 ליש'ט לשנה) וסיבים עד 52 ליש'ט לחודש (624 ליש'ט לשנה).

'ההתראות האלה חייבות לכלול כיצד לסיים את החוזה שלך, וההתראות חייבות לכלול את העסקאות הטובות ביותר שיש ללקוחות חדשים', הסביר מרטין.



הכללים החדשים עדיין יכולים לגרום לך להפסיד בכמה מהעסקאות הטובות ביותר שיש

למרות שהכללים החדשים יסייעו למשלמי החשבונות לדעת את העסקאות הטובות ביותר עבור לקוחות חדשים, הם לא בהכרח יוכלו לגשת לעסקאות אלה.



הוא הוסיף: 'הם רק צריכים להגיד לך מה הם כדי שתוכל לשפוט אם אתה מקבל תשלום גבוה מדי.

'למרות שחלק מהספקים הגדולים יותר, BT, סקיי, TalkTalk ו- Vodafone הסכימו מרצון עם הרגולטור שהם יסכימו. אז, לכל הפחות, עליך לעבור לזה.

הימור על גביע העולם דינמו

״עם זאת יש כאן קצת פרצה. במשך שנים אני אומר שהעסקאות הטובות ביותר הן מבצעים לטווח קצר, מכיוון שהם כוללים תמריצי מעבר גדולים שמשלמים מחלקות השיווק.

'אלה עשויים להיות זיכויי חשבונית, שוברי אמזון או כרטיסי מאסטרקארד ששולמו מראש ולעתים יכולים להגיע ל -100 ליש'ט. עם זאת, כל שעליך לומר לך בהתראות הוא התעריפים הזולים ביותר הקיימים ישירות, לא התמריצים הללו.

'החשד שלי הוא שמשמעות הדבר היא שחברות יתחילו להעלות את עלויות התעריפים של לקוחות חדשים, וגם יגדילו את ההטבות, מה שהופך את המבצעים החמים לאטרקטיביים עוד יותר'.

על מנת לקבל את העסקה הכוללת הטובה ביותר, משלמי החשבונות עדיין צריכים להשתמש באתר השוואה, הציע המומחה.

'רובם זמינים באתרי השוואה, ולרוב הם נמשכים רק שבוע -שבועיים ומשתנים כל הזמן, הוסיף מרטין.

'כל עסקאות הפס הרחב תלויות במיקוד, לכן כדי למצוא את הזול ביותר השתמש בכלי כמו הפס הרחב של מרטין משולב שמראה מה אתה יכול להשיג באזור שלך.

מהן המבצעים הזולים ביותר?

מחשב נייד עם חיבור במהירות גבוהה

רבות מהעסקאות הטובות ביותר כרגע שמורות למי שעובר דרך אתר השוואה (תמונה: Getty)

פס רחב וקו סטנדרטי

'טירונים לסניף הדואר יכולים לקבל מהירות ממוצעת של 11Mb בחוזה ל -12 חודשים תמורת 15.90 ליש'ט לחודש עבור פס רחב ושכירות קווים - אם כי לאחרונה קיבלתי דיווחים על שירותים גרועים', אמר מרטין.

'או שחדשים ל- Plusnet (חלק מקבוצת BT) יכולים לקבל מהירות ממוצעת של 10Mb בחוזה של 18 חודשים תמורת 20 ליש'ט לחודש (או 360 ליש'ט מעל 18 חודשים). אבל אתה גם מקבל 70 ליש'ט במזומן - אתה צריך לדרוש זאת - אז קח זאת בחשבון וזה מסתכם בכ -16.11 ליש'ט לחודש.

תחזית מזג האוויר השבועית של BBC

'באמצעות אתרים מסוימים יש עסקאות עד 12 ליש'ט לחודש בחוזה ל -12 חודשים'.

פס רחב וקו סיבים

'שוב, מתחילים ב- Plusnet יכולים לקבל מהירות ממוצעת של 36Mb עם השכרת קו תמורת 23 ליש'ט לחודש על חוזה של 18 חודשים, ולדרוש 75 ליש'ט במזומן, מה שהופך אותו לשווי של 18.83 ליש'ט לחודש.

'יש גם עסקה של Vodafone עם מהירויות דומות במחיר של 22 ליש'ט לחודש בתוספת שובר אמזון בסך 100 ליש'ט שתוכל להעלות אותה בסכום של 16.40 ליש'ט לחודש הכול. העסקה מסתיימת ביום שני בערב - וזמינה אך ורק באמצעות מגוון אתרי השוואה. . '

סיבים מהירים במיוחד

'עבור לאינטרנט באמצעות Uswitch, Confused.com או השוואת השווקים שוב עד הערב ותוכל לקבל חבילת מהירות ממוצעת של 63Mb עם Vodafone תמורת 24 ליש'ט לחודש, בנוסף תוכל לקבל שובר אמזון בסך 100 ליש'ט - שעליך לטעון - מה שהופך אותו לשווי שווה ערך ל £ 18.44 לחודש.

'ואם אתה רוצה יותר מ -100 מגה -ביט, באמצעות אתרים מסוימים אתה יכול להשיג אותו בפחות מ- 21 ליש'ט לחודש, ברגע שתחשב את התמריצים על החוזה.

'זכור שכל העסקאות הזולות האלה הן חוזה של 18 חודשים או שנה אחת, אז ברגע שהוא מסתיים צפה שהמחיר יקפוץ, והיה מוכן לזרוק ולעבור שוב'.

על ידי קניות מסביב, משלמי החשבונות יכולים להבטיח שהם מקבלים את העסקה הטובה ביותר - עיין במדריך שלנו בנושא זכויות פס רחב, כאן.

ראה גם: