מרטין לואיס מוציא אזהרה חשובה לכל בריטי עם חשבון PayPal

מרטין לואיס

ההורוסקופ שלך למחר

בתקופה בה המדינה מבצעת רכישות רבות יותר באינטרנט ובאמצעות תשלומים ללא מגע, המומחה לחיסכון בכסף מרטין לואיס הזהיר כי PayPal אינה מציעה את אותן הגנות.



העצה הגיעה לאחר שצופה בתוכנית הכסף של מרטין לואיס שאל אם עדיין יש לה אותה הגנת תשלום באמצעות Apple Pay.



בעוד שכרטיסים אחרים מוגבלים בסכום של 45 ליש'ט לעסקה אחת, ל- Apply Pay אין גבול, כך מדווח שיא יומי .



הצופה ג'ויס אמר: 'לאחרונה התחלתי להשתמש ב- Apple Pay לרכישות מעל לגבול ללא מגע, אך אני חושש שאולי אין לי הגנה על סעיף 75'.

מרטין השיב: Apple Pay היא רק דרך נוספת להשתמש בכרטיס שלך, זה בעצם כמו להשתמש בכרטיס, אתה עדיין מקבל את ההגנה על סעיף 75 מה שהופך את חברת כרטיסי האשראי לאחראית במשותף אם אתה קונה משהו שמחירו עולה על 100 ליש'ט, אך פחות מ £ 30,000.

מרטין לואיס הזהיר כי ייתכן ש- Paypal לא תציע את אותן ההגנות בעת שימוש בכרטיס האשראי שלך באמצעות שירות התשלומים שלהם (תמונה: קן מקיי/ITV/REX/שוטרסטוק)



אבל זה לא המקרה כאשר אתה משתמש ב- PayPal.

מרטין הזהיר: לא אותו הדבר עם PayPal, לפעמים אתה לא מקבל את ההגנה הזו באמצעות כרטיס האשראי באמצעות PayPal, אבל אתה עושה זאת ברוב המקרים ב- Apple Pay.



באתר PayPal נאמר כי התוכנית 'הגנת קונים' מזכה אותך בהחזר על מלוא מחיר הרכישה של פריט בתוספת עלויות המשלוח המקוריות ששילמת, אם קיימת, כאשר אינך מקבל אותו ממוכר או כאשר אתה מקבל פריט, אך הפריט אינו מה שהזמנת.

המומחה מסר את האזהרה בפרק האחרון של תוכנית הכסף של מרטין לואיס (תמונה: SIPA USA / PA Images)

הראשון בהגנות הוא סעיף 75 לחוק אשראי לצרכן 1974 מהווה הגנה משפטית למשתמשי כרטיס אשראי ברכישות של יותר מ -100 ליש'ט ופחות מ -30,000 ליש'ט.

לכן מנפיק הכרטיס שלך אחראי במשותף אם משהו משתבש ברכישתך.

השני הוא חיוב חוזר, המכסה את כל תשלומי הכרטיסים באמצעות בנקים וחברות בנייה.

אף שאינה זכות צרכנית ישירה, זהו תהליך המאפשר לך לבטל עסקה אם אינך מצליח לפתור מחלוקת עם עסק.

ראה גם: