מרטין לואיס מכה את ההתמודדות עם סיינסבורי כדי לתת לאנשים פגיעים יותר נקודות צוף

מרטין לואיס

ההורוסקופ שלך למחר

מרטין לואיס הגיש בקשה לבוסים בסיינסברי לשנות את הצעת הכסף האחרונה שלך



לאנשים פגיעים מאוד שכבר פדו נקודות לשימוש בעסקת 'כפילות' של נקטר, יש זמן רב יותר לנצל את המבצע, הודות לקמפיין בראשותו של מומחה הצרכנות מרטין לואיס .



האירוע השנתי מאפשר ללקוחות להכפיל את נקודות Nectar שלהם כדי להוציא בחנות על פריטים כגון מזון וחשמל, כמו גם כרטיסי קולנוע וימי חופש.



מוקדם יותר החודש, הקונים יכולים להחליף נקודות אלה בשוברים אולם העסקה אמורה להסתיים ב -17 בנובמבר.

עם זאת, אלוף הצרכנים מרטין לואיס השיק קמפיין לאפשר הוצאת שוברים ברשת, כמו גם בחנות.

עלייה במשקל של צ'רלי דימוק

המכולת פנתה כעת לכיוון פרסום עקב נעילה.



הוא אמר שלקוחות פגיעים ביותר מבחינה קלינית שכבר החליפו את הנקודות שלהם, אך לא יכולים להיכנס לחנות במהלך תקופת המבצע, יכולים כעת להחליף אותם בחזרה.

ובמקום פשוט להחזיר את מה שהם מכניסים, הם יוכלו לשמור על ערך הנקודות המוכפלות כדי לבלות זמן נוסף.



המכולת פנתה כעת לכיוון פרסום עקב נעילה

אם אתה פגיע מבחינה קלינית ויש לך מכתב מרופא המשפחה שלך על מנת לאשר זאת, תוכל להתקשר לסיינסברי בטלפון 0800 636 262 כדי להחליף אותם בחזרה.

אם אינך מגונן אך אינך פגיע מבחינה קלינית במיוחד והחלפת נקודות לשימוש בדאבל-אפ, תוכל להחליף אותן בחזרה אך לא תקבל נקודות כפולות.

אם אתם אנשים פגיעים מבחינה קלינית ביותר וכבר החלפתם את הנקודות שלכם בחזרה, תוכלו לפנות לשירותי הלקוח כדי להכפיל את הנקודות שלכם שוב.

היום הזול ביותר לטוס

אתה יכול לשמור נקודות אלה להוצאה בחנות במועד מאוחר יותר, כולל על כל מבצעים כפולים בעתיד, אמר המכולת.

דוברו של סיינסברי אמר: 'Double-up הוא מבצע שמכוון ללקוחות נאמנים של Sainsbury לקבל ערך רב כאשר הם כבר קונים אצלנו בחנות פריטים חיוניים.

'השקנו את המבצע לפני ההכרזה על הנעילה האנגלית ולקחנו את ההחלטה להמשיך להציע אותו ללקוחות, בידיעה שזה עוזר להם לקבל ערך רב לקראת חג המולד.

'למרבה הצער, רוב המוצרים הכלולים במבצע אינם זמינים לרכישה מקוונת, ולכן איננו יכולים להציע כפולות באינטרנט.

כאשר לקוחות פגיעים מבחינה קלינית כבר פדו נקודות במהלך תקופת ההנפקה שלנו מה -28 באוקטובר עד ה -3 בנובמבר, נחזיר את הנקודות הכפולות שלהם כדי שיוכלו לקבל שוב ערך רב ברגע שיוכלו לחזור לחנות.

תאריך שחרור של טרמינטור חדש בבריטניה

'כאשר ללקוחות הפגיעים מבחינה קלינית יש מכתב מרופא המשפחה, צוות שירות הלקוחות שלנו יתמוך בהם בארגון נקודות שיתווספו לחשבון שלהם.'

ראה גם: