מרטי ויילד מרגישה 'ברת מזל' לחיות ולעשות מוזיקה חדשה לאחר הפחדת לב

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

מרטי ויילד מרגישה 'ברת מזל' לחיות ולעשות מוזיקה חדשה לאחר הפחדת לב



מרטי ויילד דיבר על כמה מזל שהוא מרגיש שהוא חי ומוציא מוזיקה חדשה ועכשיו גם כותב את זיכרונותיו.



הזמר בן ה -81, הידוע בלהיטים כמו Teenager In Love, נמצא במצעדים מאז 1958 ויש לו אלבום חדש שיצא ביום שישי הכולל סינגל דואט עם הבת קים בשם 60s World.



למרטי הייתה פחד בריאותי דרמטי במהלך הנעילה כשקרס בבית עם דופק לא סדיר. באפריל הותקן לו קוצב לב.

בשיחה עם המראה אמר: זו הייתה חוויה מאוד עמוקה בהרבה מובנים. יותר מכך אחר כך. רוב הזמן שאני עובר דברים, אני לא חושב עליהם יותר מדי, אתה פשוט עושה דברים ודברים קורים לך. אבל אחר כך התחלתי להבין לקראת סוף שלבי בית החולים שלי איזה מזל יש לי לצאת כשאנשים אחרים בבית החולים צריכים להישאר תחת הנסיבות האלה.

תאריך שחרור חייל החורף בבריטניה

מרטי ויילד מרגיש 'בר מזל' שחזר לעשות מוזיקה אחרי הפחד הבריאותי שלו



הם לא יכלו לראות את יקיריהם, את ילדיהם או את נשותיהם - זה היה פשוט נורא. לא ידענו, עדיין לא יודעים, היכן זה יסתיים עם קוביד. מה עומד לקרות. אבל כמו כל חוסר הוודאות של החיים, גם האופטימיות של בני אדם מדהימה כי אני יודע שנצא מזה. ידעתי שנגיע. אני אופטימי עם טבע האדם. תמיד נגיע.

אם מישהו אמר לי, האם אתה תשיר בגיל 70, כנראה שלא יכולתי להתחייב אז. אבל עמוק בפנים אני חושב שהאמנתי שכן.



משפחתנו חיה בשביל מוזיקה: קים ואני, אשתי וילדיי, נכדיי. מוזיקה היא המהות העיקרית. לא היה לי קול כל כך טוב כמו אלביס או האוורליס או אנדי וויליאמס, אבל יש לי מזל שהקול שלי החזיק מעמד. אתה נלחם בגיל, אבל חוץ מגוף חורק והיציאה מהמיטה היא הישג מרכזי, עשיתי בסדר.

מרטי ויילד מופיעה במופע הרוקנרול של הסוליד גולד סוליד

הבת קים הוסיפה על קריסת אביה: הרגשתי שכל הסיוטים הגרועים ביותר שלי קורים במקביל. מה שבאמת הפחיד אותי זה שלא היינו שם בבית החולים. לתדהמתי המוחלטת - מכיוון שאבא והטכנולוגיה אינם החברים הטובים ביותר - הוא הצליח לעבור אלי ב- FaceTime. היה מוזר לראות אותו במיטה לובש שמלת בית חולים, אבל ראיתי את החיוך המקסים הזה וידעתי שזה יהיה בסדר.

כמו כן, אבא התחיל לכתוב את זיכרונותיו כשהיה בבית החולים. ואמי הייתה שולחת לי אותם, זכרונות ארוכים. ניסינו לגרום לאבא לרשום את אלה במשך הרבה מאוד שנים והוא תמיד היה עסוק מדי במשחק גולף. אבל מכיוון שלא היה בידו מועדון גולף, הוא שלח הודעה לטלפון. אז, עכשיו אבא כותב באופן קבוע זכרונות מילדותו ומהקריירה והחיים המוקדמים שלו והפילוסופיה שלו. אז זה דבר חיובי להפליא שיוצא מזה.

סיפור החיים בטוח יכלול את ההופעות שלו בלהקתו The Wildcat בתקופה בה הוא כאחד מזמרי הרוקנרול הבריטיים המובילים, יחד עם טומי סטיל וקליף ריצ'רד. הוא גם כתב שירי להיט לבת קים כמו ילדים באמריקה וזכה ב- MBE בהצטיינות השנה החדשה 2017.

ורן טרוייר אוכל רכבת תחתית

מרטי סיפר גם על היריבות הידידותית שלו עם קליף ריצ'רד (בתמונה) (תמונה: הרשות הפלסטינית)

אם מדברים על היריבות הידידותית שלו עם קליף ריצ'רד, עם הצמד כמעט באותו גיל, מרטי הוסיף: הייתה יריבות עד כדי כך שאם הייתי יכול להשיג שיר טוב ממנו ולהפיל אותו מהמצעדים, הייתי שמח ... אבל מעולם לא עשיתי זאת.

אם יכולתי להשיג תפקיד תרשים גבוה יותר מצוק, אף אחד לא היה מנסה יותר ממני לעשות זאת, תאמין לי. אבל כאנשים? אין יריבות. אנו דומים מאוד במובנים מסוימים. מאוד מאוד ענייני בחיים. היה לו רקע טוב גם כן, רקע משפחתי טוב שהשאיר אותו ברמה. הוא היה מאוד ראש ונשאר כך. הוא כנראה רואה את חייו כמוני - בסופו של יום, זו עבודה. עבודה בשכר טוב ואנחנו מפונקים כמו מטורפים, אבל זו עבודה.

* האלבום Running Together של מרטי ויילד יוצא היום (2 באוקטובר) והדואט שלו עם קים - עולם שנות ה -60 - יוצא באותו היום כסינגל. לבת קים יש אלבום הלהיטים הגדולים בשנה הבאה. יום האלבום הלאומי, שבו הם שגרירים, הוא 10 באוקטובר.

ראה גם: