הכירו את Lionesses: פרופיל נבחרת הנשים באנגליה במלואן כשהן רואות את תהילת יורו 2017 בהולנד

כדורגל

ההורוסקופ שלך למחר

יפן נגד אנגליה

נבחרת אנגליה בכדורגל לנשים(תמונה: Getty)



הקבוצה של מארק סמפסון שואפת להפוך לאלופת אירופה בטורניר בן 16 הנבחרות הקיץ.



מאמן אנגליה סמפסון הפגין ביטחון יוצא דופן בהרכב שלו על ידי מינוי הקבוצה שלו בת 23 שחקנים ליורו נשים 2017 של אופ'א שלושה חודשים מוקדם יותר.



רוב הקבוצה שזכתה במדליית ארד במונדיאל 2015 בקנדה חוזרת עם תקוות גדולות להניף את הגביע הגדול הראשון שלה בהולנד.

סדרת אביב אחת של ליגת העל לנשים ניהלה משא ומתן בבטחה, השחקנים נוגעים להולנד ביום חמישי, לאחר שהצדיקו את אמונת המנהל שלהם עם ניצחונות חימום נוחים בשוויץ ודנמרק.

הלביאות, המדורגות במקום השלישי באירופה מאחורי המחזיקות גרמניה וצרפת, יתחילו את האליפות שלהן במשחק טינה בהשתתפות בכורות הטורניר סקוטלנד ב -19 ביולי.



הם ממשיכים בקמפיין D שלהם נגד אלופת גביע אלגרבה, ספרד, ב -23 ביולי, לפני ששיחקו בפעם הראשונה עוד פורטוגל, ב -27 ביולי.

האם יורו 2017 תסתיים בייסורים רבים יותר מצד נבחרת אנגליה - או שהקבוצה הזו תוכל לשגשג באור הזרקורים ולפתוח תהליכים למשחק הנשים בתהליך?



מנהל

מארק סמפסון

מארק סמפסון, מאמן אנגליה, חוגג את נבחרות קבוצתו על קנדה במהלך משחק רבע גמר אליפות העולם 2015 בין אנגליה לקנדה באצטדיון BC פלייס ב -27 ביוני 2015 בוונקובר, קנדה.

(תמונה: Getty)

גיל : 3. 4

לאום : וולשית

מאמן לשעבר באקדמיה של בריסטול חשב על זכייה ביורו 2017 ועוד מעט מאז השריקה במשרה מלאה, כאשר אנגליה הודחה על ידי יפן בחצי גמר מונדיאל 2015.

סמפסון אחראי מאז שהשתלט על חלוץ כדורגל הנשים הופ פאוול לאחר יציאתם המשפילה בקבוצות ביורו 2013. יש לו שאיפות גדולות והוא גדול עוד יותר ברוטציה, החלפת שחקנים ומערכות למשחקים ספציפיים.

שוערים

אנגליה גרמניה

(תמונה: Getty)

קארן ברדסלי

גיל : 32

כובעים : 67

מוֹעֲדוֹן : מנצ'סטר סיטי

ברדסלי נולדה בארה'ב אך אוהדת אנגליה לכל החיים, אך עברה לכאן רק לפני חמש שנים כשחתמה במאן סיטי, אך הייתה חלק מההרכב שלהם מאז 2005 ושומרת הבחירה הראשונה מאז 2011.

הבלם בגובה 5 סנטימטר, בעל קשרים משפחתיים עם סטוקפורט, החמיץ את סיבוב החורף של אנגליה בסקנדינביה עם פציעה בירך לפני שחזר למקום הולדתה בגביע SheBelieves, שם ניצחו הלביאות את ארה'ב אך הפסידו לצרפת וגרמניה.

סיובהאן צ'מברליין

(תמונה: Getty Images Europe)

גיל : 33

כובעים : 43

מוֹעֲדוֹן : ליברפול

מס '1 ממרסייד החלה את הקריירה הספורטיבית שלה כמתעמלת לפני שהתקדמה בשורות הכדורגל לנוער עם אנגליה. היא הגיעה לרמה הבכירה בשנת 2004 והפכה לסטודנט אמין.

לקראת חתונתה לפני שנתיים, צ'מברליין השאיר את ארוסה אחראי על התכנון כדי שתוכל להתכונן לקראת המונדיאל בקנדה, שם הגיעה כמחליפה של ברדסלי בניצחון רבע הגמר של אנגליה על המארחת.

קרלי טלפורד

למה תרזה הרגה את קלווין בהוליוקס
קרלי טלפורד

(תמונה: Getty)

גיל : 30

כובעים : 8

מוֹעֲדוֹן : צ'לסי

הוותיק של שתי נבחרות גביע העולם באנגליה הצטרף מחדש לצ'לסי במאי לאחר חיסול גבירותיהם של נוטס קאונטי, והגיע ישר לקבוצה הראשונה כדי לסייע לכחולים לזכות בסדרת האביב של WSL.

כשגדלה ליד גייטסהד, שיחקה טלפורד גם בסנדרלנד, לידס, שם שיחקה במשחק בגמר גביע ה- FA 2008, למרות התבוסה 4-1, והתלבושת האוסטרלית Perth Glory. היא רשמה את הופעת הבכורה שלה באנגליה מול סקוטלנד בשנת 2007.

מגינים

לורה באסט

אנגליה גרמניה

(תמונה: Getty)

גיל : 33

כובעים : 62

מוֹעֲדוֹן : ללא קשר

באכזריות למגן שזייף קריירה מאמינותה, באסט לעולם לא תוכל לשכוח את השער שלה שהביא לתבוסה הצרה של אנגליה בחצי גמר המונדיאל שלה.

המזל נטש אותה פעם נוספת עם פשיטת הרגל הפתאומית של מחוז נוטס, ואילץ אותה להצטבר ליורו 2017 ללא כדורגל מועדוני. לאחר שחוותה גם כישופים בקובנטרי, ברמינגהאם, ארסנל, לידס וצ'לסי, יש לה תואר חוסן.

לוסי ברונזה

נורבגיה נגד אנגליה

(תמונה: לארס ברון - פיפ'א/פיפ'א באמצעות Getty Images)

גיל : 25

כובעים : 44

מוֹעֲדוֹן : מנצ'סטר סיטי

מניית שחקנית השנה של PFA לנשים המשיכה לעלות מאז כיכבה באנגליה בעלייה למקום השלישי בקנדה 2015, שש שנים לאחר שזכתה ביורו U19 בבלרוס.

ברונזה היה בעיקרו מגן ימני אך מסוגל ברחבי ההגנה והמרכז, והיה חבר בצד של ליברפול שזכתה בתארים רצופים בליגת העל לנשים בשנים 2013 ו -2014, כמו גם במהפכת מאן סיטי שהבטיחה את מהדורת 2016.

אלכס גרינווד

אלכס גרינווד בועט בכדור במהלך משחק הגביע היא מאמינה בין אנגליה לגרמניה באצטדיון ניסן ב -6 במרץ 2016 בנאשוויל.

(תמונה: AFP/Getty)

גיל : 2. 3

כובעים : 2. 3

מוֹעֲדוֹן : ליברפול

המגן השמאלי פרח כחבר הצעיר בנבחרת אנגליה במונדיאל בשנת 2015, לסירוגין עם קלייר רפרטי הוותיקה. אין שום סיבה שהיא לא תפרח הפעם.

כשחזר מפציעה ארוכת טווח, גרינווד החמיץ את הידידות של אנגליה לפני הטורניר מול שוויץ, לאחר שהרים צניחת רגליים במחנה האימונים. היא תחזור לשלב השני של ההכנות של אנגליה בבריטניה ובדנמרק.

סטף הוטון (קפטן)

(תמונה: לארס ברון - פיפ'א)

גיל : 29

כובעים : 85

מוֹעֲדוֹן : מנצ'סטר סיטי

קפטן אנגליה השתלט על ידי קלי סמית 'כפנים לכדורגל הנשים האנגלי. בתור MBE, היא הובילה את הנבחרת מאז 2014, וכן שיחקה בבריטניה הגדולה באולימפיאדת לונדון.

ילידת צפון מזרח, התחילה הוטון את דרכה בסנדרלנד לפני שעברה ללידס וארסנל. היא בדיוק חתמה על חוזה חדש לעונה רביעית במאן סיטי, שם החליטה על תואר ליגה אחד ושתי גביעים מקומיים.

אלכס סקוט

אלכס סקוט

(תמונה: Getty)

גיל : 32

כובעים : 139

מוֹעֲדוֹן : ארסנל

השחקנית השנייה הכי מכוסה באנגליה בכל הזמנים מתכוננת לקראת גמר היורו הרביעי והטורניר השמיני שלה, שם תתמודד עם לוסי ארד על מקום ההרכב.

המגן הימני שיחק את כל שלושת משחקי הקבוצות בכישלון אנגליה לפני ארבע שנים, כאשר אנגליה הפסידה לספרד ולצרפת ותיקו מול רוסיה. עם זאת, היא גם עזרה למדינה שלה להגיע לגמר ביורו 2009 בפינלנד, וניצחה את הולנד 2-1 בארבע האחרונות.

דמי סטוקס

(תמונה: מנצ'סטר ערב חדשות)

גיל : 25

כובעים : 37

מוֹעֲדוֹן : מנצ'סטר סיטי

המגן השמאלי המופלא משתתף בטורניר הגדול הראשון שלה בשלב הבוגרים לאחר שלצערי החמיץ את הקיצוץ לקנדה 2015, אך היא מתהדרת בניסיון עשיר ברמות נוער שונות.

בוגר סנדרלנד הפך את מנצחת ה- WSL במאן סיטי, סטוקס הבין את אלופת אירופה U19 באנגליה וראה את המחזיקים מגיעים לגמר הקמפיין הבא. היא גם קפטן צוות GB על זהב באוניברסיטת הקיץ 2013.

קייסי סטוני

קייסי סטוני מהנשים באנגליה בפעולה במהלך משחק מוקדמות מונדיאל נשים נשים בגביע העולם 2015 בין נשים אנגליה לנשים בלארוס באצטדיון גולדסנדס ב -21 בספטמבר 2013 בבורנמות ', אנגליה.

(תמונה: תמונות גטי)

גיל : 35

כובעים : 130

מוֹעֲדוֹן : ליברפול

צ'נטוריון אנגליה סלל את הדרך בכדורגל הנשים לגבול על שני עשורים. היא הקדימה את הוגהטון כקפטן וביצעה את אותה עבודה עבור צוות GB בלונדון 2012.

סטוני, אחד מהקשרים המוצלחים ביותר במדינה, היה חלק בלתי נפרד מחמש תחרויות מרכזיות, בנוסף לשחק כמנהל שחקן של צ'לסי ב -2009 והתפתח למודל לחיקוי משפיע על ספורטאים לסביות והומואים.

MIDFIELDERS

מילי ברייט

(תמונה: אוסף ה- FA)

גיל : 2. 3

כובעים : 10

מוֹעֲדוֹן : צ'לסי

הפנים החדשות ביותר במחנה הלביאות, המרכז או הקשר ההגנתי נחושים לבסס את מקומה במערך הלאומי לאחר שעלה לגדולה בניצחון בצ'לסי.

ברייט נכנס לראשונה לקפצה לכותרת הכפולה של יורו 2017 מול אסטוניה ובלגיה בספטמבר האחרון והשפיע באופן מיידי על סמפסון. היא השיגה את הופעת הבכורה שלה מול הבלגים ומאז התייצבה בתור נגד כוחה של ארה'ב.

איזובל כריסטיאנסן

(תמונה: אוסף ה- FA)

גיל : 25

כובעים : 14

מוֹעֲדוֹן : מנצ'סטר סיטי

כריסטיאנסן ביססה את עצמה כעמוד התווך של מרכז האנגליה לאחר שהופעותיה במאן סיטי בשנת 2016 זיכו אותה בשלישיית פרסים יוקרתיים, כולל שחקן השנה של PFA.

הכנף הדינמית היא גם חלוץ מיומן, שהבקיעה בהופעת הבכורה הבינלאומית שלה מול אסטוניה בספטמבר 2015 ולאחרונה בניצחון הידידותי של אנגליה 3-0 על אוסטריה באפריל, שם היא טענה מקום התחלתי מול אלן ווייט.

ג'ייד מור

אנגליה מול מקסיקו

(תמונה: Getty)

גיל : 26

כובעים : 37

מוֹעֲדוֹן : קריאה

אולי יש לה שני חורים בלב, אבל בלב מרכז השדה של אנגליה מור מורד. למרות הסיכון הזה לקריירה שלה, היא במטוס לטורניר הגדול השלישי שלה ברציפות.

הקשר של רידינג הצטרף זה עתה להצטרף לנאטס קאונטי ליידיז כשהמועדון פשט את הרגל ובילה את שנותיה המוצלחות ביותר עד כה בייצוג לידס ובירמינגהם סיטי, וזכה בגביע הפרמיירליג 2010 ובגביע האנגלי 2012 בהתאמה.

ג'ורדן נובס

(תמונה: Getty)

גיל : 24

כובעים : 42

מוֹעֲדוֹן : ארסנל

שחקנית השנה הנוכחית באנגליה וסגנית הקפטן, המתחרה באליפות אירופה הראשונה שלה, עשויה להחזיק בהשפעה על ההפסקה בהולנד.

הקשר המרכזי כובש השערים, שכיכב גם בסנדרלנד והתותחנים, כבש את שער הפתיחה של אנגליה בגביע SheBelieves מול צרפת באפריל ושוב שבר את נקודת הסיום בניצחון החימום שלה על שוויץ.

ג'ו פוטר

יפן נגד אנגליה

(תמונה: Getty)

גיל : 32

כובעים : 32

מוֹעֲדוֹן : קריאה

פעם שחקנית שמאל, כיום שחקנית משחק יצירתית, פוטר חזרה למערך אנגליה לאחר היעדרות של שבע שנים בשנת 2014. מאז מילאה חור עבור הלביאות באמצע הפארק.

איסט מידלנדר עבר קריירה סוערת, כולל תקופות עונה בשפילד, ברמינגהאם, ארסנל ולסטר. הטוויסט האחרון התרחש כשהצטרפה לרידינג באביב הקרוב בעקבות הפירוק של גבירותי מחוז נוטס.

ג'יל סקוט

(תמונה: מייקל רגן - ה- FA)

גיל : 30

כובעים : 121

מוֹעֲדוֹן : מנצ'סטר סיטי

הקשר בקופסא בגובה 5 רגל בגודל 11 סנטימטר, שזכה לכינוי 'קראצ'י' על שם הכדורגלן פיטר קראוץ ', בהחלט מוסיף מימד נוסף לחבורה של סמפסון על רקע ניסיונה הרב.

הרפתקאית ילידת סנדרלנד התחילה במועדון עיר הולדתה ועשתה את הופעת הבכורה שלה באנגליה מול הולנד בשנת 2006. מאז ייצגה את אברטון ומאן סיטי והייתה שחקנית הטורניר של אנגליה במונדיאל 2011.

פארה וויליאמס

אנגליה גרמניה

(תמונה: Getty)

גיל : 33

כובעים : 163

מוֹעֲדוֹן : ארסנל

השחקנית הכי מכוסה באנגליה בכל הזמנים, קשרה וכובש השערים ומומחה המערכות, וויליאמס, מצפה לטורניר השביעי הגדול שלה, מתוכם ארבעה על הבמה האירופית.

ללא ידיעת חבריה לקבוצה, היא הייתה חסרת בית בשש השנים הראשונות לקריירה כשהיא מסיימת את לימודיה באקדמיה של צ'לסי ועברה לצ'רלטון ולאחר מכן לאברטון, ובמקביל הייתה חלק קבוע של מרכז המגרש של הלייונס.

קדימה

קארן קרני

(תמונה: Getty)

גיל : 29

כובעים : 129

מוֹעֲדוֹן : צ'לסי

חבר מצטיין נוסף במועדון ה -100 משחקים, קארני הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בעולם כבר למעלה מעשור והוא בקיא במיוחד ברעועי הכדורגל בטורניר.

שחקן הכנף של הבלוז פרץ לזירה הבינלאומית כשהיה בן 17 בחזרה ליורו 2005 והמשיך לשחק בשלושה מונדיאלים ושלוש אליפויות אירופה, שלא לדבר על חתימת הרביעייה עם ארסנל וכפול עם צ'לסי.

טוני דוגגן

(תמונה: טוויטר/toniduggan)

גיל : 25

כובעים : 47

מוֹעֲדוֹן : ברצלונה

קדימה אדיבה עם עין חדה לשער, לדוגן יש שיעור השביתה בינלאומי מרשים, עם 15 שערים ב -47 משחקים, והוא אחד החברים הפופולריים ביותר בחדר ההלבשה של סמפסון.

רקדנית מוריס בילדות הפנתה במהירות את תשומת ליבה לכדורגל וראתה לראשונה במשמרת באנגליה בת 15. לפחד מנהלי התקשורת, היא הייתה חלק ממשלחת הלביאות שביקרה בארמון קנזינגטון בעקבות הצלחת המונדיאל.

פראן קירבי

(תמונה: קלייב רוז - פיפ'א)

גיל : 24

כובעים : 19

מוֹעֲדוֹן : צ'לסי

קירבי, המתוארת כמיני מסי על ידי סמפסון לאחר שהעלה את קנדה 2015 לשליטה, משלימה את הקאמבק שלה למחנה באנגליה לאחר 12 חודשים בחופשה עם פציעות קשות בברך וקרסול.

ההשפעה שלה על המונדיאל אולי הזכירה יותר את וויין רוני ביורו 2004. מאז, קירבי הצטרף לצ'לסי תמורת דמי שיא ושמועה את מגף הזהב של סדרת האביב של WSL על ידי הרשת שש פעמים בחמישה משחקים בלבד.

ניקיטה פאריס

גיל : 2. 3

כובעים : 12

מוֹעֲדוֹן : מנצ'סטר סיטי (בהשאלה מאברטון)

חלוץ פורה של אנגליה במגוון תחרויות נוער, חלוץ מאן סיטי בהשאלה עמד בהייפ בכך שהרוויח עלייה לנבחרת הבוגרת לאליפויות הגדולות הראשונות שלה.

פריס, ילידת מרסייד ואחותו של המתאגרף האולימפי נטשה ג'ונאס, עשתה את המהלך הטבעי לכדורגל עם אברטון. היא הייתה שחקנית בולטת בטופיס בשנת 2014, וכבשה 11 שערים ב -19 משחקים לפני שעברה למנצ'סטר.

ג'ודי טיילור

ג'ודי טיילור האנגלית חוגגת את שערה מול קנדה עם חברו לקבוצה ג'יל סקוט במהלך משחק רבע גמר נבחרת נבחרת נשים בקנדה 2015 בין אנגליה לקנדה.

(תמונה: Getty)

גיל : 31

כובעים : 25

מוֹעֲדוֹן : ארסנל

חלוץ הנוודים של אנגליה שיחק ב -12 מועדונים בחמש מדינות לפני שהצטרף לארסנל. היא איחרה יחסית לזירה הבינלאומית, והופיעה לראשונה בשנת 2014 בגיל 28.

מבחר סמפסוני של סמפסון, טיילור השיבה את האמונה שהראה המנהל שלה עם תשעה שערים באנגליה עד כה. היא הפיקה את הפתיחה ברבע גמר המונדיאל שלה עם קנדה ורק בסוף השבוע הזה, השיגה סד בשווייץ.

אלן ווייט

(תמונה: תכונות רקס)

גיל : 27

כובעים : 63

מוֹעֲדוֹן : בירמינגהם

כשהיא מביאה גודל וחוזק לקו הקדמי, הקריירה של ווייט קיבלה מכה בשנת 2014 כאשר היא הושבתה מפציעה ב- ACL, אך צורתה החופשית זכתה לקאמבק בקמפיינים האחרונים.

הפורוורד לשעבר של צ'לסי, לידס, ארסנל ונוטס קאונטי הייתה שחקנית השנה של אנגליה בשנת 2011, אז כבשה שער פלא במונדיאל מול יפן. באפריל היא השיגה את המנצחת בניצחון 1: 0 על ארצות הברית.

ראה גם: