אמה רדוקאנו הרגישה שהיא 'מתה שלוש פעמים' כשהיא מתגברת על מחסום הכאב בזכייה ב-Citi Open

טֶנִיס

ההורוסקופ שלך למחר

אמה רדוקאנו הודתה שהיא הרגישה כאילו היא 'מתה שלוש פעמים' לאחר שהתגברה על מחסום הכאב כדי להזמין מקום ברבע גמר סיטי הפתוחה. ראדוקאנו ניצחה ביום חמישי את הכוכבת הקולומביאנית קמיליה אוסוריו 7-6, 7-6, אבל זה לא היה פשוט עבור אלופת ארצות הברית הפתוחה.



קרואטיה נפסלה מגביע העולם 2018

במהלך 2022, המתבגרת הבריטית נאלצה להיאבק בבעיות פציעות שללא ספק פגעו בהתקדמותה לאורך העונה. והזכייה האחרונה שלה לא הוכיחה אחרת.



בהתנגשות הקרב, ראדוקאנו קיבלה טיפול רפואי באמצע הדרך בשל שלפוחיות ביד המחבט שלה - פציעה שעלתה לה בסופו של דבר באליפות אוסטרליה הפתוחה השנה.



עם זאת, בת ה-19 חפרה עמוק והבטיחה שהפעם לא תהיה חזרה כשהיא המשיכה לנצח במשחק במערכות ישרות. לאחר מכן, היא אמרה: 'אני חושבת שמתתי בערך שלוש פעמים במשחק הזה וחזרתי - בכנות, אני לא יודעת איך. קמילה היא כל כך לוחמת. עבדתי כל כך קשה על כל נקודה.

הוא אחיו האמיתי של טומי פיורי טייסון

'כשהיא חוזרת, הדינמיקה של המשחק משתנה קצת, אז אני פשוט מאוד שמח שעברתי את המשחק הזה'. כשהתייחסה לפסק הזמן הרפואי שלה, המשיכה רדוקאנו: 'בתחילת המשחק הייתי בסדר, אבל אז לאורך המשחק העור שלי פשוט נקרע - הוא היה די גולמי ופתוח'.

 אמה רדוקאנו ניצחה את המשחק במערכות ישרות.
אמה רדוקאנו ניצחה את המשחק במערכות ישרות. ( תמונה: Getty Images)

בת ה-19 תכין את עצמה רק למשחק רבע הגמר השני שלה ב-2022, שם היא תתמודד רוּסִיָה של לודמילה סמסונובה על מקום ברביעיית הגמר. בתצוגה מקדימה של ההתמודדות היא אמרה: 'היא חלוץ כדור גדול ויש לה את היכולת לקחת את המשחק מהידיים שלך, אז בשבילי זה רק על התאוששות הכי טוב שאני יכול למחר.



'שנינו נרגיש את זה, וזה עניין של מי יישאר קשוח'. השיפור שלה בכושר מגיע בזמן המושלם עבור הכוכבת הבריטית המתבגרת, כשהיא ממשיכה להתכונן להגנת ארה'ב הפתוחה שלה בפלאשינג מדוז שתתחיל בעוד פחות מחודש.



מה קרה לטים וונקוט

ראה גם: