אשתו של מייקל בובלה 'מאובנת' בגלל הזמר כאיומי המוות נשבעים לכרות את אצבעותיו

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

לואיסנה לופילאטו , 32, חשפה כי היא קיבלה איומי מוות מצמררים.



הם באים לאחר הטענות על התעללות שווא נגד בעלה הזמר מייקל בובל, בן 44.



השחקנית הארגנטינאית הודתה כי זרים מעוותים אמרו לה שהם ידקרו או יירו במייקל כאשר ידרוך ברגל הבאה במדינה.



לואיסאנה המודאגת גם גילתה כי קיבלה תמונות של נשק כולל סכינים לאחר ביקורת על הקרונר הקנדי מאנשים שהרגישו שהתעלל באשתו במהלך אינסטגרם לייב.

לואיסנה לופילאטו, בת 32, חשפה כי היא קיבלה איומי מוות מצמררים (תמונה: luisanalopilato / Instagram)

האמא לשלושה, שבילתה את סגירת הנגיף עם משפחתה בקנדה, נאלצה להגן על בעלה לאחר המחלוקת שנוצרה בחודש שעבר על ידי תמונות של בן 44 המרפק את אהבתו לטווח ארוך.



מייקל סומן כשוביניסט זכר לאחר סרטון המרפק ופרסום קטעים ישנים שנבחרו על ידי התקשורת הארגנטינאית, כולל קליפ אחד שבו הוא אמר ללואיסנה: אתה מת.

היופי הבלונדיני, סיפר לתוכנית הטלוויזיה הארגנטינאית Intrusos כי הזוג האהוב זכה לתמיכה רבה, אך בתוך כך, הייתה גם הרבה שנאה.



זרים מעוותים אמרו לה שהם ידקרו או יירו במייקל

מייקל סומן כשוביניסט זכר לאחר סרטון המרפק (תמונה: luisanalopilato / Instagram)

'קיבלנו הרבה אהבה מאנשים אבל לא תאמינו לכמות האנשים ששלחו לי תמונות עם נשק שאמרו שהם יהרגו את מייק כשהגיע לארגנטינה, תמונות של סכינים מאנשים שצוחקים ואומרים שהם הולכים לחתוך מאצבעותיו, השאירו לנו פצצה או תנו לו מכה.

'זה גרם לי לפחד ואני עדיין מרגיש קצת מפוחד'.

היא הוסיפה: 'זה לא נחמד לקבל איומי מוות. היו הרבה איומים. המסרים החיוביים שקיבלנו עלו במספרם אך אני דואג למשפחתי. סבלתי מאוד ממה שקרה.

השחקנית התעקשה שמייקל מעולם לא היה תוקפני כלפיה

'זה גרם לי לפחד ואני עדיין מרגיש קצת מפוחד' אמר לואיסנה על איומי המוות

״זה גרם גם למייק הרבה כאב. הוא אוהב את ארגנטינה והוא אוהב להיות איתי בארגנטינה כשאני עובד. הוא אוהב את החברים שיש לו בארגנטינה. אתה יכול לדמיין איך זה מרגיש לקבל תמונה מארגנטינה של צעיר האוחז בנשק והאזהרה: 'זה מה שאתה תקבל כשתבוא לכאן!'.

כשהתעקש שוב שמייקל מעולם לא היה תוקפני כלפיה והם היו קורבנות של מערבולת 'חדשות מזויפות' שהוקצפה ברשתות החברתיות, אמר לואיסנה: מייק הוא ג'נטלמן שתמיד דואג לנסות לגרום לי אושר עוד יותר ממני. כבר.

כעת הומלץ לבני הזוג להפסיק לשתף את חיי האינסטגרם (תמונה: WireImage)

״אנשים הקרובים אליי, החברים והמשפחה שלי, יודעים זאת. סבלנו רבות מההאשמות האלה. אם האנשים האלה שאני לא מכיר ולא יודעים עלינו כלום רצו לפגוע בי, אז הם השיגו זאת, במיוחד אחרי שיצאתי בפומבי להגיד מה האמת והם לא רצו לשמוע אותה '.

לואיסאנה הגיבה בעקבות הטענות להתעללות שווא בחודש שעבר ואמרה שתבחר את בעלה פי אלף והבטיחה לציבור כי אין לה בעיות בנישואיה.

קרא עוד

הבחירות של עורך Showbiz
קייט הדומעת אומרת שילדים איבדו את אבא & apos; ג'ף משתף פרדי במראה דומה דפ סיים את נישואי ענבר בגלל קקי קייט גארוואווי מאשרת את חזרת GMB

דובר בובל התעקש מאוחר יותר: כל מה שכולם צריכים לעשות זה לראות אותם ביחד בפייסבוק לייב כל יום. הם שותפים שווים ואוהבים ומתייחסים זה לזה בכבוד הגדול ביותר. הם זוג יפה '.

כעת הומלץ לבני הזוג להפסיק לשתף את חיי האינסטגרם.

ראה גם: