מטפלת האם תחזור לרחוב הראשי רק חודש אחד לאחר קריסת בריטניה

חדשות מרעישות

ההורוסקופ שלך למחר

רשת בגדי הילדים שנכשלה Mothercare חשפה כי היא תחזור לרחוב הראשי חודש אחד בלבד לאחר שאישרה את קריסתה.



ריהאנה הדליפה תמונות עירום

הקמעונאית אמרה כי היא האריכה עסקה עם Boots - שתראה בגדים ממותגים של מוצרי טיפוח, מוצרי בית וטיולים, עגלות ילדים ומושבי רכב, המצויים בסניפים בפריסה ארצית.



מגוון המוצרים - שככל הנראה יכלול עודפי מלאי מ -79 סגירת החנויות - יהיה זמין בחנויות נבחרות ובאתר www.boots.com באינטרנט מאמצע 2020.



מארק ניוטון-ג'ונס, מנכ'ל Mothercare אמר: 'אני שמח להודיע ​​כי לקחנו את השותפות הוותיקה שלנו עם בוטס לשלב הבא.

'ב- Boots, עוד מותג מורשת בריטי אהוב מאוד, אנו מאמינים כי Mothercare מצאה את הבית המתאים בבריטניה.

'מגפיים היא לב ליבה של אחד מעסקי הבריאות הגדולים בעולם, ו- Mothercare תשתלב כמותג המומחים להורים וילדים קטנים הן בחנויות המגפיים והן ברשת.



״אנחנו מכירים את הצוות ב Boots היטב מהשותפות המוצלחת של מיני קלאב שהוקמה לאורך שנים רבות, ואנו מצפים כעת לעבוד בשיתוף פעולה חזק עוד יותר עם צוות Boots לעתיד.

'ההכרזה של היום היא חדשות נפלאות עבור המותג ומיליוני לקוחות Mothercare ברחבי בריטניה. זוהי גם בשורה נהדרת עבור Mothercare וקבוצת בעלי העניין הרחבה יותר אחרי תקופה קשה.



״שותפות זו בין Mothercare ו- Boots UK מביאה וודאות וקנה מידה לקבוצה המתמשכת שלנו. אלה זמנים מרגשים כאשר אנו נכנסים להסדרים החדשים האלה עם שותף בקנה מידה, היקף ומעמד של מגפיים. '

מטופלת התרסקה בממשל בנובמבר לאחר מספר שנים של גידול בחובות (תמונה: סטוק סנטינל)

אלשה דיקסון בהריון 2013

Mothercare נפלה בשנה שעברה להפסד של 36.3 מיליון ליש'ט במסגרת הסדר התנדבותי שנוי במחלוקת של החברה (CVA) שעורר את מותה.

החברה מינתה את PricewaterhouseCoopers (PwC) לנהל את מניית מספר החנויות שלה בנובמבר - ומאוחר יותר אישרה 79 סגירת חנויות ו -2,869 אובדן מקומות עבודה.

עם זאת, עסקיה בחו'ל ממשיכים לסחור, כאשר החברה אומרת כי 1,000 החנויות שלה ב -40 מדינות כולן בטוחות.

בהודעה אמרו הבוסים כי פעילות הרשת בבריטניה כבר לא מסוגלת 'לחזור לרמה של רווחיות מבנית'.

מאוחר יותר הוא מחק אלפי כרטיסי מתנה ואמר כי החזרים והחלפות כבר אינם מתקבלים.

קרא עוד

מה המשמעות של 911 מבחינה רוחנית
סיפורי כסף מובילים
מוריסון המוכרים ביצי פסחא תמורת 25 שקל אישור יום התשלום בהרשאה KFC פותחת מחדש 100 חנויות למסירה הסבר על זכויות משלוח סופרמרקט

קלייב ווילי, יו'ר מטפל האם אמרה: 'בצער ובצער עמוק לא הצלחנו להימנע מניהול Mothercare בריטניה ושירותי עסקים עסקיים, ואנו מבינים היטב את ההשפעה המשמעותית על אותם עמיתים ושותפים עסקיים בבריטניה שנפגעים מכך.

'הרחוב הראשי בבריטניה עומד בפני בעיה כמעט קיומית עם הלחצים המתגברים והולכים על פני חזיתות רבות, ובראשן רמות השכירות והתעריפים הגבוהים והשינויים המתמשכים בהתנהגות הצרכנים מרחוב לרשת.

'Mothercare בריטניה רחוקה מלהיות חסינה מפני הרוחות האלה למרות כוחו של המותג Mothercare, מגוון המוצרים הבלעדי והאיכותי ושירות הלקוחות המוכר. למרות השינויים שבוצעו במהלך 18 החודשים האחרונים התורמים להפחתה משמעותית של החוב נטו בתקופה המקבילה, Mothercare בריטניה ממשיכה לצרוך מזומנים על בסיס שאינו בר קיימא. '

ראה גם: