Mothercare תמכור את מרכז הלמידה המוקדמת אך היא שומרת על מלאי של 6 מיליון ליש'ט

טיפול אם

ההורוסקופ שלך למחר

מרכז הלמידה המוקדמת (ELC) מופעל בתוך 80 חנויות Mothercare בבריטניה(תמונה: NEWSAM.co.uk)



Mothercare חשפה כי מכרה את זרוע מרכז הלמידה המוקדמת שלה תמורת 13.5 מיליון ליש'ט.



רשת התינוקות, שהודיעה על תוכניות סגירת עשרות חנויות בשנה שעברה, מסרה כי רשת הצעצועים תשתלט על ידי הבדרן.



אנדי אני סלבריטי

עם זאת, הבוסים אמרו כי Mothercare תשמור על הבעלות על מלאי של כ -6 מיליון ליש'ט מהילדים. רשת, שתימכר ללקוחות במהלך החודשים הקרובים.

בהודעה נאמר כי למרות של- Mothercare יש נוכחות בשוק הצעצועים באמצעות מרכז הלמידה המוקדמת (ELC), אין לה כסף להמשיך ולהשקיע ולהרוויח מהמותג & apos;.

היא הוסיפה כי ל- Mothercare אין 'היקף' לספק מגוון מוצרים שיתאים לתחרות השוק הנוכחית - ובראשם החלטת החברה למשוך פריטים לקבוצות גיל מבוגרות בשנת 2017.



הקמעונאי הבעייתי נאלץ לערוך הסכם הצלה עם נושים במסגרת מבנה מחדש ומימון מחדש בשנה שעברה (תמונה: סטוק סנטינל)

מרכז הלמידה המוקדמת - הפועל במידה רבה כוויתורים בחנויות Mothercare - ימשיך להופיע בסניפים ובאינטרנט.



היא פועלת בתוך 80 חנויות Mothercare בבריטניה, 400 חנויות בינלאומיות באמצעות שותפי זיכיון, ובאינטרנט.

הרכישה כוללת גם את תיק מותגי הצעצועים של ELC, כגון Happyland.

מארק ניוטון-ג'ונס, מנכ'ל Mothercare אמר: 'התקדמנו משמעותית בחודשים האחרונים כאשר אנו ממשיכים בשינוי האסטרטגי שלנו בכדי לספק עתיד בר -קיימא ורווחי עבור Mothercare.

'סילוק זה של מרכז הלמידה המוקדמת מספק צעד נוסף לקראת ביטול החוב הבנקאי שלנו, והסדרי הזיכיון החדשים שלנו עם הבדרן יביאו ללקוחותינו הצעה צעירה עוד יותר, הן בחנויות והן באינטרנט. אנו מצפים לעבוד עם הצוות ב- The Entertainer בשנים הבאות.

ksi נגד לוגן פול זרם בחינם

'נעדכן בהמשך בתוצאות השנה המלאה שלנו במאי.'

מרכז הלמידה המוקדמת נוסד בשנת 1974, במקור כעסק להזמנת דואר המציע צעצועים וספרים עם תוכן חינוכי.

מרכז הלמידה המוקדמת נוסד בשנת 1974 כעסק להזמנת דואר המתמחה בתכנים חינוכיים (תמונה: UIG באמצעות Getty Images)

בשנה עד 24 במרץ 2018 היא הניבה הכנסות של 73.9 מיליון ליש'ט והניבה רווחים של 1.1 מיליון ליש'ט.

הבדרן נוסד בשנת 1981 באמרשם, בקינגהאמשייר, על ידי צוות בעל ואישה, גארי וקתרין גרנט, מתוך חזון להפוך אותו לחנות הצעצועים האהובה ביותר-ילד אחד, קהילה אחת בכל פעם '.

כיום היא ממשיכה להיות רשת חנויות הצעצועים הגדולה ביותר בבעלות משפחתית בבריטניה עם 163 חנויות - היא פעלה גם באינטרנט כ- TheToyShop.com.

ריק פרפיט מת

גארי גרנט, מייסד The Entertainer, אמר כי אנו שמחים להוסיף את ELC למשפחת The Entertainer. הוא מגיע להיסטוריה עשירה של מותג בריטי אהוב מאוד, התומך בהורים ובסבים עם הלמידה, ההתפתחות והמשחק של ילדיהם בשנים הראשונות.

'ננסה להביא חיים חדשים להיצע המוצרים תוך שמירה על רמת האיכות הגבוהה של ELC ידועה. על ידי שילוב הניסיון שלנו עם השותפים הנלהבים והמסוגלים של ELC ברחבי העולם אנו מצפים להמריץ מחדש את המותג לדורות הבאים.

בהתייחס למכירה, אמרה Mothercare שהמהלך יסייע לה לפרוע חובות של כ -17.5 מיליון ליש'ט בשנה הקרובה, בעוד שהיא גם חתמה על הסכם זיכיון באורך הזרוע עם הבדרן לאספקת צעצועים לחנויות ובאינטרנט.

העסקים של Mothercare בבריטניה לא רווחיים כבר יותר מעשור, מה שאילץ את החברה להוזיל עלויות ולנסח תוכנית הישרדות ביולי האחרון.

בינואר הוא הזהיר מפני 'תקופה מאתגרת' לאחר שאפילו המכירות הדיגיטליות בקמעונאי ירדו ב -16.3%.

היא האשימה את מכירות האייפד הנמוכות יותר בהובלת תוכנית סגירת החנויות שלה וכן הצעה קטנה יותר של צעצועים & apos; עם פחות הנחה.

נמלה וליסה ארמסטרונג

בסוף מרץ 2019, מספר החנויות העסקיות של הרשת ירד מ -137 במאי 2018 ל -79. החברה גם אמרה כי היא שואפת להיות נטולת חובות עד סוף השנה.

קרא עוד

סגירת רחובות
עוד חנויות House of Fraser ייסגרו עובדי אסדה אמרו לחתום על חוזים חדשים וויליאם היל לסגור 700 חנויות הימורים M&S יכולה לסגור עוד חנויות

ראה גם: