סקירת Moto G5 Plus: טלפון תקציב שעושה הרבה מעבר למשקל שלו

מוטורולה, בע'מ

ההורוסקופ שלך למחר

כוכב נבחר כוכב נבחר כוכב נבחר כוכב נבחר כוכב לא נבחר

סדרת ה- Moto G גילתה נישה כאחד הטלפונים התקציביים הטובים ביותר בשוק, אך רענון השנה מעלה את העניינים.



בעוד שדגמים קודמים הציגו מכשיר בעל ערך טוב ומחוספס שכמעט מבצע את העבודה, ה- G5 Plus שואף לשרת טלפון תקציב עם ברק יוקרתי שאינו מכריח אותך להתפשר.



אבל בעקבות אפשרויות זולות אחרות דוגמת OnePlus, ZTE ו- Huawei, האם הצליחה מוטו לייצר טלפון תקציב שעולה על משקלו? והאם הגיע הזמן לשקול האם באמת צריך להוריד 800 ליש'ט+ על דגם דגל?



לְעַצֵב

למרות שמדובר במכשיר בעל מראה חסר תקנה שלא יזכה בפרסי עיצוב, הוא מהווה עלייה ברורה לעומת מאמצי Moto G קודמים.

לוח המתכת נותן תחושה של מכשיר יוקרתי, גם אם הוא הופך אותו למעט חלקלק. שאר המכשיר הוא מפלסטיק והוא מגיע בשני צבעים - גרסת זהב די בלינג'ית למדי ואפור שמור יותר.

השוואת ביטוח רכב מרטין לואיס

אמנם העיצוב הפשוט אינו כולל סנוור של אייפון או מכשיר סמסונג ברמה גבוהה, אך אין כאן דבר שיכבה אותך יותר מדי.



לְהַצִיג

צג ה- G5 Plus הוא אחת התכונות הטובות ביותר של הטלפון. המסך ברור, חד ובהיר, ומתגאה בביצועים מצוינים מכל זוויות הצפייה.

גרסת הפלוס מגיעה עם מסך 5.2, שהוא בערך נקודת המתוק למעריצים שאינם פאבלטים, כמוני (בדיוק כמו דונלד טראמפ, לא התברכתי בידיים גדולות).



כדי לעזור לך למקסם את גודל המסך תוכל להחליף את כפתורי השליטה על המסך הרגילים על המסך של אנדרואיד עבור סורק טביעות האצבע. על ידי החלקה ולחיצה כפולה על החיישן בצורת מלבן מתחת למסך ניתן לך מעט יותר נדל'ן שהופך את המסך למתאים לחלוטין לתמהיל הרגיל של גיימינג, צפייה ומדיה חברתית שאתה צריך ממכשיר.

תוֹכנָה

ה- G5 Plus מריץ את אנדרואיד 7.0 נוגט מהקופסה, כאשר מוטורולה ממשיכה להציע את אחת מחוויות האנדרואיד הטהורות מחוץ לטלפון Pixel של גוגל עצמו.

מה שמוטו מביא למסיבה הוא אפשרויות ההתאמה האישית המעולות שלהן, כולל פעולות מוטו המאפשרות לך להדליק את המצלמה בעזרת טוויסט של פרק כף היד או להפעיל את הלפיד בעזרת קוצץ קראטה. כל אלה הם באמת תכונות שימושיות ברגע שאתה מתחיל להשתמש בהן, לא גימיקים שאתה מנסה פעם ושוכח מהם.

הדאגה הפוטנציאלית היחידה כאן היא שמוטורולה התעכבה עם עדכוני התוכנה שלהם בדגמים ישנים יותר מאוחרים, כלומר אתה יכול לחכות לאחר ש- Android 8.0 ישוחרר מאוחר יותר השנה.

מַצלֵמָה

תחום אחד שבו טלפונים תקציביים לעיתים קרובות נופלים - כולל סדרת ה- Moto G4 - הוא המצלמה.

אם אתה בחוץ בתנאי הבהרה טובים יש הרבה מה לאהוב עם המצלמה האחורית של 12 מגה פיקסל, שהיא בהחלט טובה יותר מרוב הטלפונים במחלקה זו.

עם זאת, בוא בלילה, או ברגע שתצא פנימה הביתה הוא יתחיל להיאבק, ויזרק תמונות קלות למראה. אבל בהתחשב במחיר שאתה משלם, זה לא מציאותי לצפות למצלמה מובילה בתעשייה, אז אנו נותנים לה כרטיס כאן.

המפלצת של ווסטר

חיי סוללה

ל- G5 Plus יש סוללה של 3,000 מיליאמפר / שעה המבטיחה חיי יום שלם והיא שוב מספקת כאן, ונותנת לך בקלות חמש או שש שעות זמן במהלך יום.

אם אתה לא נתקע אז המטען הכלול של TurboPower יכול לספק שש שעות טעינה תוך 15 דקות - תכונה שימושית במיוחד, ששוב, זה משהו שתשתמש בו שוב ושוב.

מפרט

טלפונים תקציביים לרוב לא יהיו תקועים כאן, עם האטות וביצועי גמגום הפשרה על שמירת עלויות.

ובעוד של- G5 Plus אין את ערכת השבבים העדכנית ביותר או המפרט החזק ביותר היא הצליחה להתמודד עם כל מה שזרקתי אליו עם מעט מאוד מהירות בהיבט השימוש היומיומי.

סרטוני וידאו, מוזיקה ומשחקים כולם מבוצעים ללא בעיות או פיגורים, מה שכן גורם לך לתהות אם אתה באמת צריך להתיז על מכשיר שהוא פי שלושה מהמחיר.

הוא מגיע עם זיכרון מובנה של 32 ג'יגה -בתים, אך ניתן להטיל כרטיס MicroSD במכשיר שלך, כלומר אחסון אינו מהווה בעיה.

מחיר ותאריך יציאה

להלן הדבר הטוב ביותר ב- Moto G5 Plus - המחיר. המכשיר יחזיר לך רק 249 ליש'ט, מציאה מוחלטת, בהתחשב בביצועים.

ההילוך העליון ג'רמי קלארקסון

הוא יוצא כעת ממחסן Carphone ומאתר מוטורולה.

פְּסַק דִין

אם אתה מחפש טלפון תקציב שעושה הרבה יותר מהמשקל שלו, אז זה הטלפון בשבילך.

ה- G5 Plus מציע ביצועים מעולים, חיי סוללה מצוינים, מצלמה משביעת רצון וגרסה טהורה של אנדרואיד עם ציוצים מינימליים אך שימושיים של מוטורולה.

מבחינת השימוש השוטף אין הבדל קטן בין זה לבין מכשיר יוקרתי, כלומר סדרת Moto G נשארת באמת והצעת התקציב הטובה ביותר שיש.

ראה גם: