סקירת Motorola Moto G6: אם אתה רוצה סמארטפון תקציב, תסתכל על זה קודם

מוטורולה, בע'מ

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: מוטורולה)



כוכב נבחר כוכב נבחר כוכב נבחר כוכב נבחר כוכב נבחר

מזה מספר שנים, טווח 'מוטו G' של מוטורולה (כיום בבעלות לנובו) סיפק פחות או יותר את טלפון האנדרואיד התקציב הטוב ביותר בסביבה.



ה- £1 מכיל את הרחוב הזול ביותר בבריטניה

העמדה הזו נראית בטוחה מאוד מכיוון שהשנה חשפה החברה שלוש מכשירי G6 שונים עם תצורות מעט שונות ונקודות מחיר להתאמה.



אנו נתמקד ב מחיר בינוני-219 פאונד למרות שיש גם את מוטו G6 Play הזול יותר ב- 169 ליש'ט והמוטו G6 פלוס היקר יותר במחיר של 269 ליש'ט.

אין זה ללא אתגרים - Honor 7X עולה לראש - אך כאשר OnePlus 6 מעוניין לאמץ עמדה יוקרתית יותר בשוק הסמארטפונים, למוטורולה יש דרך ברורה יותר להציע את מכשיר התקציב הטוב ביותר בסביבה.

לאחר שביליתי כשבוע עם ה- Moto G, אני יכול לומר שהוא מציע כמעט כל מה שהמשתמש הממוצע שלך יכול לרצות בסמארטפון בשנת 2018. כך הוא מתקלקל:



לְעַצֵב

ה- Moto G6 הוא גאדג'ט מפוסל דק עשוי זכוכית גורילה עמידה בפני שריטות.

הוא מלוטש ומשקף ונוטה להתכסות בטביעות אצבע תוך מספר שניות מרגע השימוש הראשון בו. מוטורולה העניקה לכל המכשירים בטווח G6 אחיזה מעוצבת בכדי לגרום להם להתאים בנוחות בידך.



כמו כל שאר הטלפונים שיוצאים בשנת 2018, ה- G6 מאמץ יחס גובה-רוחב של 18: 9 מה שאומר שהוא דוחס מסך בגודל 5.7 אינץ 'לגוף של טלפון טיפוסי בגודל 5.5 אינץ'. הוא למעשה דק יותר מהדגם של שנה שעברה.

אפילו עם המסגרות הדקות יותר, מוטורולה שומרת על סורק טביעות האצבע בחזית הטלפון. זה עשוי לפצל אנשים מכיוון שחלקם מעדיפים מיקום מאחור לפתיחה קלה בזמן שהם מחזיקים אותו - אבל אני באמת חושב שזה טוב יותר בחזית. רוב הזמן הטלפון שלי מונח על השולחן לידי - והיה מסוגל ללחוץ במהירות ולפתוח אותו מבלי שתצטרך להרים אותו.

מוטורולה G6 עולה פחות מ -300 ליש'ט - אבל לא היית מנחש את זה מהתבוננות בו (תמונה: ג'ף פרסונס)

זאק מוריס (שחקן)

כמו כן, וזה סימן עד כמה דברים מקבלים מגוחך, הטלפון הזה של 219 ליש'ט מחזיק את שקע האוזניות 3.5 מ'מ לאורך החלק התחתון ליד יציאת הטעינה USB-C. בניגוד לטלפונים שעולים כמעט סכום גדול, לא תצטרך לצרף דונגל מגוחך כדי להאזין למוזיקה בעזרת האוזניות המנוסות והאמינות שלך. ול- Moto G6 יש גם חריץ לכרטיס microSD.

אם יש חיסרון בעיצוב זה שה- Moto G6 אינו עמיד במים כמו הניידים ברמה העליונה. בטח, זה ישרוד כשהוא ניתז על ידי כמה טיפות גשם, אבל אם אתה מוריד אותו בשירותים בטעות, זה זבל.

מַצלֵמָה

אולי שמתם לב מתמונות הפרסום המבריקות שה- Moto G6 מתגאה במצלמת עדשה כפולה. מה שהיה פעם כרטיס הביקור של מכשירי הפרימיום נחת כעת בתחום התקציב.

ובנוסף לשריר החומרה הנוסף, יש חבורה של תכונות תוכנה שיעזרו לך לצלם תמונות מגניבות.

עבור חנוני הצילום שם בחוץ, כך פועלת ההתקנה של המצלמה. מאחורי עדשות הצמצם f/1.8 יש חיישן 12 מגה-פיקסל וחיישן משני של 5 מגה-פיקסל. החיישן המשני הוא להוסיף תפיסת עומק רבה יותר לצילומים, במיוחד דיוקנאות, וזה שימושי אם אתה חובב אפקט הבוקה. זה גם אומר שאתה יכול לבחור נושא ודי לחתוך אותו ישירות מהתמונה או להעלות עליהם גרפיקה או מדבקה בצורה מסודרת.

(תמונה: מוטורולה)

ערכת הגרלה לאומית גדולה

עכשיו, מבחינת האיכות העצומה, זה לא תואם את הדוגמאות של סוני Xperia XZ2, גוגל פיקסל 2 או אייפון X. זה לא מקליט וידאו ב -4 K ומהירות התריס יכולה להיות עם קצת יותר מהירות. אבל זו עדיין מצלמת כיס הגונה לחלוטין עם תכונות כמו תנועה איטית, חלוף זמן וזיהוי אובייקטים שעובד על דברים כמו מנות אוכל וציוני דרך.

להלן הביצועים של מצלמת ה- Moto G6 על בשרם:

תמונה בהירה ביום שצולמה עם ה- Moto G6 בהגדרות אוטומטיות לחלוטין (תמונה: ג'ף פרסונס)

והנה אותה תמונה שצולמה עם גוגל פיקסל 2 XL, שמחירו 700 ליש'ט ונחשבים להציע את מצלמת הסמארטפון הטובה ביותר שיש.

אותה תמונה מוארת שצולמה עם Google Pixel XL 2 בהגדרות אוטומטיות (תמונה: ג'ף פרסונס)

ביצועים וסוללה

מחירו של מוטו G6 עשוי להיות כמו פיג'ו - אך הוא מטהר כמו פגאני. יש לו מעבד Qualcomm Snapdragon 450 מגובה עם 3GB של זיכרון RAM ו -32 GB של אחסון מובנה. בפועל, זה אומר שזה די מהיר לטעינה ולדלג בין אפליקציות וישחק משחקים עתירי גרפיקה בקושי גמגום.

זה נכון שאחסון ה -32 ג'יגה -בתים יתמלא די מהר ברגע שתתחיל לטעון אותו באפליקציות ותוכן, אך תוכל תמיד לקבל גישה באמצעות כרטיס microSD.

דיוויד סמית' מור רציחות

חלק מהסיבה לכך שהביצועים כל כך טובים היא שמוטורולה שמרה על הטלפון הזה ללא אושר מכלי bloat מחורבנים. זו פחות או יותר חוויית האנדרואיד המלאה של גוגל עם רק כמה תכונות מוטורולה נוספות - רובן שימושיות. לדוגמה, תוכל להגדיר את הטלפון להיכנס אוטומטית למצב 'נא לא להפריע' אם אתה משכיב אותו עם הפנים כלפי מטה על משטח.

הגב הרפלקטיבי נראה יפה - אבל הוא יכוסה במהירות בכתמים (תמונה: ג'ף פרסונס)

חיי הסוללה די סטנדרטיים. כלומר, הטלפון הזה יחזיק מעמד כמעט יומיים אם אתה קמצן באופן השימוש שלך אך ימות תוך פחות מאחד אם תצא משעמם.

עם זאת, מוטורולה הוסיפה את הפונקציונליות 'TurboPower' שלה שאומרת (עם מטען מתאים) היא תעניק לך שש שעות סוללה בחמש דקות בלבד & apos; טְעִינָה. לא בדקתי את זה עד הסוף, אבל זה עולה מהר מאוד עם המטען המצורף.

תמורה לכסף

(תמונה: מוטורולה)

אל תטעו, הסיבה שאתה צריך להשיג את הטלפון הזה היא הערך המדהים שהוא מציע לכסף שלך.

פיצה חגיגית של פאפא ג'ונס

הוא יעשה את כל הדברים שאתה מציאותי שסמארטפון רוצה לעשות - לצלם, להריץ אפליקציות, להתקשר לאמא שלך - ולהיראות טוב תוך כדי כך. וזה עושה הכל חלק קטן מהמחיר של הבנים הגדולים. ל- Moto G6 אולי אין את הגורם המגניב של אייפון X או צלעות הצילום של פיקסל 2, אבל למי אכפת מתי זה קורה מספיק טוב וחוסך לך חבילה בצד?

כמו כן, אם אתה רוצה להיות בררן, ישנן שני אופציות אחרות של Moto G6 לבחירה. ה- G6 Plus הוא טלפון גדול יותר בגודל 5.9 אינץ 'עם מעבד נתקע ועוד זיכרון RAM עם נפח אחסון של 64GB. לחלופין, תוכל לקבל את ה- Moto G6 Play תמורת 169 ליש'ט בלבד-וזה עדיין מציע מסך בגודל 5.7 אינץ 'באיכות HD 720p ומצלמת 13 מגה פיקסל ו -3 GB זיכרון RAM, אם כי עם יציאת טעינה ישנה יותר של microUSB.

קרא עוד

מוצרי הטכנולוגיה הטובים ביותר
מחשבים ניידים אוזניות בלוטוס עכבר בלוטות ' רמקולים בלוטות '

סיכום

(תמונה: מוטורולה)

אלא אם כן יש לך רמות של עושר אישי של Scrooge McDuck, אתה באמת צריך לשקול את ה- Moto G6 לסמארטפון הבא שלך. זוהי חבילת ביצועים וערך עם משקל מושלם.

כן, יש כמה חסרונות - זה לא עמיד למים והמצלמה יכולה להיות מהירה יותר. אני גם (ברור) לא בטוח כיצד הביצועים יצטברו לאחר שנה או יותר של שימוש אינטנסיבי ועדכונים רבים מספור. אבל אז שוב - הדבר הזה עולה פחות מ -300 ליש'ט. אתה יכול לקנות שלושה מהם במחיר של אייפון X אחד ועדיין נשאר לך מספיק לקנות כמה סיבובים בפאב.

די לומר שהתרשמתי למדי מה- Moto G6 ולדעתי זהו הסמארטפון התקציב הטוב ביותר שהשתמשתי בו עד כה השנה. אין לי בעיה להמליץ ​​עליו לאף אחד לאחר טלפון חדש בתקציב מוגבל.

אתה יכול לקנות את מוטורולה מוטו G6 כאן.

ראה גם: