מרקוס טרסקוטיק צופה עתיד מזהיר עבור וויל סמיד לאחר המאה ב'מאה'.

קרִיקֶט

ההורוסקופ שלך למחר

האגדה האנגלית מרקוס טרסקות'יק פתחה את המבחן מאות לפני שילד ההיסטוריה וויל סמיד בכלל נולד.



כפי שסמיד הכריז על כישרונו הקדום, מכה את המאה הראשונה אי פעם ב'מאה'. ביום חמישי בערב, Trescothick נזכר במשחק ה-XI השני עבור סומרסט, שבו שניהם הוציאו טונות עם פער גילאים של 26 שנים המפריד בין הישגיהם.



בגיל 42, ה פתיחת המבחנים לשעבר רק התברר שהנוקשים יחזרו לכושר לאחר פציעה בכף הרגל, כאשר הצטרף אליו במדרגה, ב-153-2 נגד סאסקס ב-Taunton Vale, על ידי ילד בן 16 שרק סיים לשבת ב-GCSE שלו. עד ש-Trescothick היה בחוץ עם 126, הזוג הוסיף 92 והוא נהנה ממבט בשורה הראשונה של פוטנציאל הפטריות של סמיד.



ומאמן החבטות של אנגליה, שזכה ב-76 משחקי מבחן, יכול כעת לראות דרך ברורה לנבחרת הכדור הלבן הלאומית עבור חובט חסר פחד ש'עושה את זה יותר ויותר טוב' בחברה הנעלה. ה-116 של Smeed למחרוזת השנייה של סומרסט לפני ארבע שנים, בברית הבלתי נשכחת ההיא עם גיבור אפר ב-2005, הדהדה אצל טרסקות'יק כשילד הפלא שלו עשה טיסה בברמינגהם פיניקס מול Southern Brave באדג'בסטון.

הפעם, סמיד בן ה-20, שאחסן ארבע ציונים A* במתמטיקה, מתמטיקה, פיזיקה וכימיה ברמה א', הגיע לשלוש ספרות מ-49 כדורים בלבד - וסימן את הסיבובים שלו 'קצת שרוט'.

טרסקות'יק אמר: 'אני זוכר שחבטתי איתו כמה פעמים בסוף העונה ההיא ב-2018, ונפח הריצות הרב שהוא קלע עשה את הרושם הגדול ביותר. וויל תמיד היה סקורר כבד - מהקריקט בבתי הספר ועד למסלול ה-11 השני של סומרסט והלאה, תמיד הייתה לו היכולת להגיע ל'גדול' ומשלב מוקדם היה ברור שקריקט כדור לבן הולך להתאים לו.



'דבר אחד שבולט במשחק שלו הוא היכולת שלו להכות את הכדור בצורה נקייה ולפגוע בכדורים מאורך טוב. והוא עושה את זה יותר, או יותר טוב, כשהוא משחק במאה ומצלמות הטלוויזיה עליו - נראה שהוא מתענג על האירוע הגדול, הבמה הגדולה, וזה סימן מעודד'.

  בירמינגהאם, אנגליה - 31 ביולי: 2005 גיבור האפר מרקוס טרסקוטיק צולם במהלך רשתות אנגליה לקראת משחק המבחן הראשון נגד אוסטרליה באדגבסטון ב-31 ביולי 2019 בברמינגהם, אנגליה. (צילום מאת Stu Forster/Getty Images)
2005 גיבור האפר מרקוס טרסקות'יק בירך את Smeed לאחר המאה ההיסטורית שלו ( תמונה: סטו פורסטר / Getty Images)

טרסקות'יק שיחק בנבחרת ה-20 הראשון של אנגליה, נגד אוסטרליה ברוז בול ב-2005, בעידן שבו שחקנים נאלצו להתאים את המשחק שלהם מהעמילן של קריקט מהשורה הראשונה לסטירה ולדגדוג חסרי קשר.



דור לאחר מכן, סמיד יכול להיות אחד משחקני הקריקט הראשונים של אנגליה שזכו בתחרויות בינלאומיות לאחר שגדל כמעט אך ורק בגרסאות כדור לבן של המשחק. רק בהופעתו השנייה בסומרסט, כילד בן 18, סמיד כבש 82 מ-49 כדורים מול גלוסטרשייר בפיצוץ החיוניות.

טרסקות'יק הודה: 'בשלב זה יש סיכוי גבוה יותר לשחק קריקט בכדור לבן עבור אנגליה מאשר בכושר הארוך יותר. הרוב המכריע של הקריירה שלו עד היום בילה בתחרויות כדור לבן אבל הוא מספיק מוכשר, אם הוא רוצה לעשות את זה ולגרום לשיטה שלו לעבוד בשבילו, כדי להשתיל אותה בזירה מהמעלה הראשונה. ברור שהוא יצטרך לשחק קריקט מחוזי ולפתח טכניקה שיכולה להחזיק את הלחץ על שחקני כדורת עם קורדונים מחליקים ושדות התקפה.

  וויל סמיד קלע את המאה הראשונה אי פעם ב-The Hundred
וויל סמיד קלע את המאה הראשונה אי פעם ב-The Hundred ( תמונה: נתן שטירק - ECB/ECB באמצעות Getty Images)

'אבל בשבילו להיות הראשון שכבש מאה במאה מדבר בעד עצמו. סביר להניח שהיית מצפה שמישהו כמו ג'וס באטלר או ג'ייסון רוי, אחד מהבינלאומיים המבוססים, יעשה את זה לפני כל אחד אחר, אז בתור סמן זה סימן בריא לעתיד. הוא ללא ספק אחד השחקנים ב'גל' הבא של לקוחות פוטנציאליים מוכשרים שאנו מקווים להתקדם למערך הכדור הלבן'.

קפטן אנגליה זוכה גביע העולם, איאין מורגן, שפירסם עבור סקיי ספורטס כשסמיד השתחרר ביום חמישי בלילה, זיהה את המשמעות של עלמת המאה, אה, מאה. הוא אמר: 'זה תור בחול לקריקט אנגלי. הוא לא משחק שום משחק מהשורה הראשונה, הוא בעיקר שחקן קריקט T20 וברור שהוא יוצא דופן במה שהוא עושה.

'ראינו תחרויות זכיינות אחרות ברחבי העולם, שמושכות שחקנים בעלי שם גדול, יוצרות גיבורי בית. וויל סמיד הפך לאחד מהם'.

ראה גם: