'חתונת DIY שלי הצילה לי אלפים': הסודות ליום מיוחד בתקציב

חתונות

ההורוסקופ שלך למחר

צלמים: מילי בנבו

כלת עשה זאת בעצמך אלכס פירס ובעלה מארק(תמונה: צלמים: מילי בנבו)



חצי מאיתנו חושבים שאנחנו מוציאים יותר על חתונות מאשר בעבר, על פי סקר של ג'ורג 'הום.



שבעה מכל עשרה מהנשאלים האשימו את המחיר הממריא של מקומות החתונה.



כמעט ארבעה מכל חמישה זוגות בוחרים בחתונות DIY על פני חבילה, ואחד מכל שלושה ערך את החתונה בבית משלהם.

אבל לא כולם יכולים להתאים את משפחתם למחצה עם שתי מיטות, אז שאלנו שתי כלות עשה זאת בעצמך, אלכס וקייטי, איך חסכו כסף בחתונות הביתיות שלהן.

אלכס

צלמים: מילי בנבו

השמלה הייתה בחצי מחיר במכירה לדוגמא (תמונה: צלמים: מילי בנבו)

התחלנו לא לחשוב רק על לחסוך כסף, אלא לעשות משהו קצת יותר אישי. היינו בין האחרונים מחברינו להתחתן, אז היינו בהרבה חתונות שונות. די היינו מוכנים להימנע מחתונה במלון שבה אתה צריך להשתמש בלהקות שלהם וכל זה.



צלמים: מילי בנבו

המקום לא גבה פקק (תמונה: צלמים: מילי בנבו)

במקום זאת, מצאנו בית כפרי גדול בדבון . הם אמרו: הנה המפתחות - עשה מה שאתה רוצה. הרבה מחברינו הקרובים שהו שם כל סוף השבוע, ומכיוון ששילמו עבור החדרים שלהם מחיר המקום היה סביר למדי.



הכנו הזמנות משלנו. זה בהחלט היה עניין של כסף - התחייבתי להוציא 300 ליש'ט כאשר נוכל לעשות זאת בעצמנו תמורת 25 ליש'ט במחשב. כמו כן, אני חושב שהזמנות הן מסוג הדברים שאנשים מסתכלים עליהם, רושמים את התאריך ואז זורקים לפח.

חנויות אלדי חדשות שנפתחות ב-2019

באופן דומה, אני אוהב פרחים, אבל לא רציתי להוציא עליהם 1,000 ליש'ט. גיפסופילה משמש לעתים קרובות כדי לרפד זרי פרחים - הוצאנו כ -150 ליש'ט וקיבלנו חלק מזה.

צלמים: מילי בנבו

אלכס מצאה את הנעליים שאהבה במכירה (תמונה: צלמים: מילי בנבו)

מבחינת בידור, יש לנו הרבה חברים מוכשרים ולכן לא הוצאנו כסף - הרבה להקות שלהם ניגנו במקום.

קיבלתי את השמלה שלי במכירה לדוגמא. במקום לשלם 1,675 ליש'ט קיבלתי אותו ב -800 ליש'ט. מכירות לדוגמא בחנויות טובות מצוינות - וכולן מאורגנות מאוד. הם הכניסו שלושה מכם בכל פעם ואם מצאתם את השמלה הנכונה, תוכלו לקחת אותה איתכם. היו כמה נעליים של 500 ליש'ט שרציתי אבל לא יכולתי להרשות לעצמי. אחר כך הלכתי ליריד חתונה ומעצב הנעליים מכר אותם ב -100 ליש'ט.

החליפה של בעלי הייתה 89 פאונד eBay . קיבלנו את זה בהתאמה אישית - כל העניין עלה כ -150 פאונד.

צלמים: מילי בנבו

העוגה הייתה תוצרת בית - ומלוחה (תמונה: צלמים: מילי בנבו)

לא היה צוות במקום. ערכנו בעצמנו שולחנות יום קודם ועבדנו עם קייטרינג מקומי. בכל הנוגע לאוכל, היו לנו לוחות שיתוף והרכבנו שולחן קינוחים משלנו. זה היה יותר נינוח וזה הסתדר בזול יותר מארוחה יוקרתית.

דייב אוונס לי אוונס

אני לא חובב קינוח עצום. במקום עוגת חתונה, חמותי לעתיד הכינה לנו עוגת פסטה בת שלוש שכבות-זה היה שלוש פשטידות וכולם אכלו אותה עם ברנסטון פיקל. זה לא עלה לנו כלום.

במקום לא היו דמי פקק, כך שנוכל להביא את האלכוהול בעצמנו, שהיה הרבה יותר זול. הייתה לנו קופסה כנה שבה האורחים יכולים לצרוך שקל אם הם שותים.

גם אני נכנסתי להרבה תחרויות וזכיתי בהמון - כולל 1,000 פאונד הנחה מהצילום שלנו. הצלמים שלנו היו מדהימים גם כן. זכיתי גם בביתן חתוך לחוף הים.

צלמים: מילי בנבו

אלכס: 'חתונה היא המסיבה הגדולה ביותר שתעשי אי פעם' (תמונה: צלמים: מילי בנבו)

העיקר שרצינו שזה יהיה אישי. ועשינו את זה ביחד - היה לי מזל שבעלי באמת התעניין בזה. בטח חסכנו בערך 4,000 ליש'ט.

אם זה היה רק ​​יום החתונה, היינו מוציאים פחות מ -10,000 ליש'ט, אבל מכיוון שהחלטנו לשכור את הבית לשבוע זה היה יותר.

חתונה היא המסיבה הגדולה ביותר שאתה עושה לערוך עם כל האנשים האהובים עליך, אז לא רציתי לראות אותם רק אחר הצהריים. רציתי להוציא את הכסף באופן יצירתי כדי שיחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר.

קייטי

צילום רייצ'ל הייטון

קייטי בדסון ובעלה דין (תמונה: רייצ'ל הייטון צילום)

שווי נטו של קונור מקגרגור 2021

הייתה לי תמונה כל כך ברורה של איך שאני רוצה שהיום ייראה וירגיש שהמחשבה לערוך חתונה בחבילה לא ממש מושכת. מקום אחד רצה 17,000 ליש'ט רק לאוכל ולשכור את המקום להיום.

אני אדם די יצירתי ורציתי להיות מעשי ככל האפשר.

זה היה נהדר כי הכסף שחסכנו במקום, הזמנות ועוגות שהצלחנו להוציא יותר כדי לוודא שכולם נהנים.

צילום רייצ'ל הייטון

האסם היה 'בד ריק' & apos; (תמונה: רייצ'ל הייטון צילום)

בחרנו אסם פימהיל כי זה היה קנבס ריק ונוכל לקשט אותו פחות או יותר כמו שאהבנו. קנינו את כל הפרחים ממוריסון ואז סידרנו אותם בצנצנות, בקבוקים ודליים. אפילו סידרתי עדיין פרחים לשושבינות בבוקר החתונה.

קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על הפרחים. אמא שלי עשתה עבודה מדהימה. היא לא חנות פרחים - פשוט יש לה יכולת טבעית ליצור זרי פרחים יפים.

צילום רייצ'ל הייטון

קייטי קנתה לה פרחים בסופרמרקט (תמונה: רייצ'ל הייטון צילום)

אבא שלי ואני עיצבנו את ההזמנות - ציירנו תמונה של פימהיל אסם ואפילו מפה מצוירת ביד. היה לי המזל שיצרתי את השמלה שלי על ידי חבר שלי. בינינו עיצבנו את השמלה ואז היא יצרה אותה.

בחרנו בברביקיו במקום בארוחה לשבת כיוון שרצינו להיות מסוגלים להירגע ולהתערבב עם כל האורחים שלנו. זה גם הסתדר ביותר ממחצית המחיר.

צילום רייצ'ל הייטון

כולם עזרו עם העוגות (תמונה: רייצ'ל הייטון צילום)

היה לנו שולחן עוגה ושאלנו כמה משפחה וחברים אם אכפת להם לאפות משהו נחמד. השולחן היה עמוס בעוגת גזר, עוגת שוקולד, מרנגים, קאפקייקס, טפטוף לימון ופלאפים. הייתה לנו אפילו אפשרות ללא חלב. אחותי אמה הכינה את עוגת החתונה.

המקום שלנו לא גבה מאתנו פקק ולכן סיפקנו אלכוהול בעצמנו. זה היה נהדר כי עם הכסף שחסכנו, הצלחנו להוציא יותר על כך שכולם יהנו.

דבר אחד שלא הוזלנו עליו היה צילום . חשבנו לעשות את זה, אבל דיברנו עם זוגות נשואים והם אמרו: 'זה תמונות החתונה שלך - אתה לעולם לא תחזור לרגעים האלה'.

לחתונת עשה זאת בעצמך יש יתרונות וחסרונות. יום לפני כן, התנדנדתי מקורות מהמאה ה -16 במקום לבצע את האיפור שלי. אבל לא הייתי רוצה את זה אחרת.

חסכו כסף על החתונה שלכם

לבלוגר שלנו לחיסכון בכסף ריקי וויליס יש טיפים כיצד להוזיל עלויות בכל שלב בחתונה שלך - הוא הצליח לעשות זאת בפחות מ -2,000 ליש'ט.

אם אתה עדיין תצטרך לחסוך, בדוק כיצד הזוג הזה הרוויח קצת כסף בצד, ואיך הזוג הזה הרגל לחסוך.

איך לצפות באיגרוף הלילה

כלות עשה זאת בעצמנו הצליחו למצוא מקומות גמישים בקייטרינג, מוזיקה ואלכוהול.

תוכלו למצוא קישוטים בתקציב ב ג'ורג ' ופרחים בסופרמרקטים כמו מוריסון , אסדה ו סנסברי . אתה יכול להשוות את מחירי הפרחים באמצעות mySupermarket .

חתונת ה- DIY שלי חסכה לי אלפים - הנה מה שעשיתי

ראה גם: