'אחותי סידרה לי עם שרק!' - איימי וולש של אמדרדייל בהתבגרותה עם כוכבת Girls Aloud Kimberley

חדשות טלוויזיה

ההורוסקופ שלך למחר

כוכבת הבנות בקול רם קימברלי וולש תמיד חיפשה את אחותה הקטנה איימי בכך שבדקה את החברים שלה והבהירה כשלא חשבה שהם הגיעו לגרד.



אז כשפגשה רווק יפה תואר בעת שכיכבה כנסיכה פיונה בסרט 'שרק המחזמר' בווסט אנד בלונדון, היא לקחה את העניינים לידיים.



משמעות מלאך של 333

איימי, 27, שזה עתה הצטרפה לקאסט של אמדרדייל כנערה בעייתית סוערת, צוחקת כשהיא נזכרת בשידוך של אחותה לפני שנתיים וחצי מה שהוביל לפגישתה עם השחקן בראדלי ג'אדן, בן 27.



היא אומרת: קימברלי כיכבה במחזמר וברדלי הבין את החלק של שרק אז כולם עשו את החזרות שלהם יחד.

היא התיידדה איתו והזמינה אותו למסיבת יום ההולדת ה -30 שלה.

כוכבת הילדות בקול רם אחותה של קימברלי וולש, איימי וולש

עסק משפחתי: כוכבת הילדות בקול רם אחותה של קימברלי וולש, איימי וולש, דיברה על קריירת התוכנית שלה. (תמונה: איסטניוז)



היא עשתה שידוכים מומחים. היא תמיד מאוד מגוננת איתי, במיוחד כשזה נוגע לבנים, אז אישורו אליו מוקדם עזר לו לצאת בגדול.

לפני המסיבה היא אמרה לי, 'יש מישהו שהלך הלילה שאולי יעניין אותך', אז היא שתלה את הזרע וזה קרה. פשוט התחלנו, אז זה בזכותה.



החיים בבית עם הוולשים כשגדלו בברדפורד נשמעים כמו סצנה מתוך The Sound of Music.

אחותה הבכורה סאלי, בת 35, הייתה הראשונה שהלכה לבית ספר מקומי לדרמה, ואחריה הגיע במהירות קימברלי, בת 32.

איימי והאח אדם, 30, הצטרפו מאוחר יותר כשהיו מבוגרים מספיק. משחק ושירה הפכו להסחת דעת מהכאב כאשר הוריהם התגרשו.

איימי אומרת: זה היה בית די כאוטי. היינו ממציאים מופעים בסלון שלנו. יש לנו שלושה בני דודים בגיל דומה וכשכולנו היינו ביחד זה היה כמו משפחת פון טראפ.

התאמה: איימי וולש הכירה את החבר בראדלי ג'אדן בזמן שכיכבה במחזמר שרק (תמונה: איסטניוז)

כל יום היה מופע אחר. היינו מתרגלים ומתאמנים על מחזות זמר שונים שלמדנו בבית הספר הבימתי.

לאדם תמיד נאמר היכן לעמוד ומי לשחק, הוא הוטל עליי כמוני. סאלי וקימברלי היו מסורים מאוד. הם היו קמים לפני הלימודים ומתאמנים ומתרגלים דברים.

תמונות של צ'רלי צ'רלי

אמא שלי היא מורה למוזיקה אז היא הייתה מנגנת על פסנתר. זה היה נפלא. זה היה אסקפיזם עבורנו, זה עזר לנו להימלט מהגירושין של ההורים שלנו.

זו הייתה סאלי, לא קימברלי, שהייתה הראשונה להצליח. תוך שנה בבית הספר Stage 84 בברדפורד היא קיבלה את תפקידה המקצועי הראשון והמשיכה לככב בדרמות טלוויזיה כמו חוות טמבלדאון ובית החולים לילדים. אדם נחת חלק ב- Heartbeat.

איימי אומרת: היה לנו מזל כי הייתה לנו ההזדמנות ללכת לבית ספר בימתי. לכולם יש חלקים חוץ ממני. רק אני לא קיבלתי תפקידים מקצועיים עד שהייתי מבוגר.

כוכבת הילדות בקול רם, אחותו של קימברלי וולש, איימי וולש

כל כך מאושרת: איימי בדייט האחרון עם ביו בראדלי (תמונה: איסטניוז)

זה היה משהו שכולנו היו בנו ונהנינו לעשות. מכיוון שהייתי הסאלי הצעירה ביותר וקימברלי היו משתמשים בי כדי לבדר את עצמם. הם היו עושים סצנה מתוך מופע, Les Miserables, ואני אצטרך להיות הילד בוכה ומישהו גוסס. זה נשמע סדיסטי אבל היה מאוד כיף. הנחתי עליהם את ההכשרה שלי.

בגיל 16, נחתה סאלי חלק באמרדייל, שם שהתה שלוש שנים. אז עד שקימברלי נבחנה לפופסטארס: היריבות בשנת 2002, איימי כבר הייתה רגילה היטב לאחות מפורסמת.

היא אמרה: זה היה מוזר יותר כשסאלי נכנסה לטלוויזיה מאשר כשקימברלי נכנסה לבנות בקול רם. לצאת לקניות עם אחותך ולהכיר אותך ברחוב היה מוזר מאוד.

זה היה מוזר יותר עם סאלי. כולם בכפר ידעו מי היא ושהיא בטלוויזיה. אבל מכיוון שהיא עשתה את זה כל כך הרבה שנים, אף אחד לא הופתע כל כך. זו הייתה הפעם הראשונה שנתקלתי בצד התהילה של הדברים.

זה לא הרגיש כל כך מוזר כשקימברלי הפכה לגדולה. אני זוכר שהלכתי למועדון כשהייתי בן 18 והשיר שלה עלה במועדון וכולם צרחו. אז הייתי רגיל שהם זוכים להכרה ולכן זה מעולם לא היה מוזר.

איימי הצטרפה כעת לאמרדייל בתור טרייסי שאנקלי, דמות כאוטית שמתחילה לצאת עם סם דינגל. היא מודה שהיא אהבה כל רגע בסבון ה- ITV1 הוותיק.

איימי וולש בחוץ אבל רובי לוסון ג'יימי שלטון

פאב שיח: איימי משחקת את טרייסי הקשה באמרדייל (תמונה: ITV)

סאלי הייתה בהופעה שלפני, לפני 15 שנה, והיא יצאה עם מרלון דינגל, היא אומרת. אז זה היה מצחיק שהובאתי לשחק את עניין האהבה של דינגל אחר.

היה נהדר לדבר עם סאלי על אמדרדייל, היא נתנה לי הרבה עצות טובות. היא ילדה כרגע ולכן היא לא רצתה שזו היא. היא אמרה לי ליהנות מכל רגע ואני נהנתי.

איימי בילתה שלושה חודשים בצילומי סצינותיה באמרדייל, המוקרנות בימים אלה, אך הדלת נותרה פתוחה בשבילה.

בית פרד וורד מערב

היא אומרת: טרייסי הייתה דמות מצוינת לשחק. יש לה לב טוב אבל היא מרקע מחוספס ואביה בכלא. היא נאלצה להיאבק כדי לשרוד והיא כן מנצלת את טבעו הטוב יותר של סם.

אם היא שם יותר, יש לה פוטנציאל להראות את הצד הרך שלה. אתה יכול לראות שהיא פצועה בפנים. הדלת נותרה פתוחה בשבילי, אני לא נופל מצוק שאני שמח עליו. אשמח לחזור.

בזמן הצילומים, איימי מצאה את עצמה גולשת בספה, נשארת עם סבתה וחבריה ברחבי ברדפורד, כששנה שעברה עברה אמה דיאן ללונדון לשם שמרטפות.

קימברלי וולש

אחות כוכב: קימברלי מצפה לילדה הראשון שלה עם בן הזוג לטווח ארוך ג'סטין סקוט בכל יום עכשיו (תמונה: Splash)

לסאלי יש שני ילדים קטנים וקימברלי מצפה לילדה הראשון עם בן הזוג ג'סטין סקוט, כל יום עכשיו.

איימי מתרגשת להיות שוב דודה. היא אומרת: ארבעת הילדים של אמא נטשו כאן והלכו לגור בלונדון אז היא חשבה 'למה לא', והיא ירדה.

כולנו גרים קרוב מאוד זה לזה כך שזה נהדר עבור בייביסיטר. קימברלי תמיד קיוותה שאני אהיה פנויה בסביבות ספטמבר אז זה עבד לה טוב! יהיה נהדר להיות שוב דודה. אני לא יכול לחכות. זה בכלל לא הרבה זמן ללכת.

היא מצליחה ממש וכולנו נרגשים לגלות מה זה וזה ברור שזה בסדר ובריא. הם עשו את חדר הילדים. הכל מוכן.

בחודש שעבר קיימברלי ערכה את מקלחת התינוקות שלה בבית הנצ'ר ווינצ'נדון, ליד איילסברי, באקס, מוקפת במשפחה וחברים.

עשינו לה מקלחת תינוקות מקסימה והיה לנו מזל עם מזג האוויר, אומרת איימי. זה היה מתוכנן ממש יפה.

קבוצה מחבריה התכנסה למשקאות ואוכל והיו משחקים כמו לנחש את משקל התינוק והיינו צריכים לקשט בייביגרוס קטנים לכשיגיע. היא קיבלה הרבה מתנות.

איימי אמרה שהיא וברדלי אהבו להיות בסביבה של ילדים אך לא תכננו להקים משפחה משלהם.

שנינו אחים אבל יש לנו הרבה אחייניות ואחיינים שיעסיקו אותנו, היא אומרת. הקריירה שלנו במקום הראשון כרגע. אבל פשוט עברנו לגור אחד עם השני וזה מאוד מרגש.

ראה גם: