מיהו האלק האיראני? כל מה שאתה צריך לדעת לקראת הופעת הבכורה של כוכב האינסטגרם באגרוף

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

כוכב האינסטגרם האיראני האלק יערוך את הופעת הבכורה שלו באגרוף לאחר מסע ספורט קרבי עצירה-התחלה ביום ראשון בלילה, כאשר הוא יתמודד מול טיטאן הקזחי בדובאי.



שמו האמיתי של המשפיען הוא סג'אד גריבי, ולמרות שהיה לו עוקב עצום והופיע במספר פרסומים ותוכניות טלוויזיה מרכזיות ברחבי העולם, עדיין יש סביבו אווירה של מסתורין. הוא משך אליו כמיליון עוקבים אינסטגרם עמוד עם תמונות וסרטונים המציגים את השרירים העצומים ומעללי הכוח שלו.



אבל תמיד הייתה תחושה שהמשקל העל-כבד במשקל 6'2 אינץ' 385 ק'ג ערך את התמונות שלו כדי לגרום לעצמו להיראות בכושר טוב יותר ממה שהוא באמת. מעריצים מרבים להגיב על התמונות שלו לועגים לו ומתבדחים על פוטושופ, אבל הוא בדרך כלל לא השיב להאשמות אלו.



נמלה מקפרטלין וליסה ארמסטרונג

אז מי זה סג'אד גריבי? הוא נולד ב-19 בדצמבר 1991 באהוואז, ח'וזסטן. היו לו הורים חמורי סבר, שמאז טענו שהם מתנערים ממנו בגלל עימות מביך עם היריבה מרטין פורד, שם הוא נדחק על פני חדר כושר. כיום הוא מתגורר בבושהר על חוף המפרץ הפרסי.

הוא התחרה בהרמת כוח, אך טען כי פרש עקב פציעה ברגל לאחר שהתחרה מגיל 16 בערך. הוא השלים תואר ראשון במסחר מאוניברסיטת בושהר אזאד, והיו לו הצעות רבות להופיע בסרטים עבורו. מִבנֶה גוּף.

עלייתו לגדולה החלה בסביבות 2016 כשהכריז כי יעזור להילחם בדאעש בסוריה. הוא היה תומך גדול בגנרל סולימאני והציע להיות אחד מחייליו לאחר שתמונותיו שימשו תחילה בדיווחים כוזבים על כך שהוא מעורב בסרטוני דאעש.



  האלק האיראני טוען שהוא מפתח גוף מסיבי עם מבנה גוף מרשים
האלק האיראני טוען שהוא מפתח גוף מסיבי עם מבנה גוף מרשים ( תמונה: sajadgharibiofficial/אינסטגרם)
  האלק האיראני סג'אד גריבי
אבל הוא חותך דמות שונה מאוד בסרטונים לא ערוכים

כיום, הוא ידוע יותר בזכות הפוסטים המקוממים שלו ברשתות החברתיות ובניסיונותיו הכושלים הרבים לעבור לעולם הלחימה. כבר לפני קיץ 2019 הוא החל לדון בקריירת ספורט קרבית עתידית, והוא הוכרז כחתום באליפות הלחימה ב- Bare Knuckle Fighting במהלך ליל הקרב של נובמבר בין ארטם לובוב וג'ייסון נייט.

עם זאת, חודשים ספורים לאחר מכן העולם נקלע לאי סדר, ואירועים נעצרו ברחבי העולם, והשפיעו על כל ענפי הספורט כולל אגרוף חשוף. הוא מעולם לא עשה את הופעת הבכורה שלו בקידום, כשנשיא הקידום דיוויד פלדמן סיפר NEWSAM לחימה שהיו חששות שהוא לא היה אמת בתמונות שלו.



הקידום נפל בסופו של דבר מהתקשורת עם גריבי, הסביר פלדמן עוד במרץ. השיחות הסתבכו כשלא קיבלו הבטחות שהוא 'אמיתי', מה שנותן אמון נוסף לטיעון שהוא כתב את הפוסטים שלו ברשתות החברתיות.

בסופו של דבר, הוא חתם בבוקסטאר, ליגת לחימה של מפורסמים שזה עתה עשתה הופעת בכורה רכה במנצ'סטר עם אירוע אגרוף צווארון לבן. הם רצו לעלות רמה עם הופעה גדולה, ולהרכיב את האלק האיראני נגד מרטין פורד; השחקן הבריטי המכונה 'האיש הכי מפחיד בעולם'.

הקרב הוכרז לתחילת אפריל, לפני שהועבר לסוף החודש כדי שללוחמים בכרטיס יהיה כמה שיותר זמן להתאמן. אגדת הכדורגל פטריס אברה הייתה אמורה להתמודד מול כוכב היוטיוב אדם סאלח באותו אירוע, עם שני הסופר-כבדים באירוע המרכזי.

עם זאת, האירוע החל לרדת מהפסים כאשר פורד וגאריבי הגיעו פנים אל פנים בדובאי לאירוע לפני קרב. מהר מאוד התברר שייתכן שהאיראני אינו האיש המתואר באינסטגרם, בעוד שפורד היה ענק לגיטימי של אדם, ששלח אותו לעוף בדחיפה לאחר שהפרצוף שלהם התקרב מדי לנוחות.

האיראני פרץ בבכי על התקרית, ובהמשך טען כי משפחתו התנערה ממנו בשל חולשתו. 'אני לא יכול להתקשר למשפחה שלי; כשחזרתי [לאיראן] לא הלכתי למשפחה שלי', אמר האלק במהלך התמוטטות רגשית בטלוויזיה האיראנית.

'אני לא יכולה לדבר עם אבא שלי ועם אמא שלי, כשדיברתי איתה, היא אמרה: 'האדם בסרטון הזה שראיתי הוא לא הבן שלי, הבן שלי הרבה יותר חזק מזה'. כואב לי הלב כש אני לא יכול לדבר עם המשפחה שלי, איבדתי את הגאווה שלי ואני הרוס.

'איך אני יכול להסביר? הם רימו אותי ונפלתי ארצה. המשפחה שלי אמרה שאתה תלך לשם ותגמור אותו. הם ציפו להיפך. איך אני יכול לישון או לנוח?

'אני אישית מרגיש מאוד רע ואני לא יכול לישון אבל אני לוקח עכשיו כדורי שינה. כשאמא אומרת את זה לילד שלה, איך אפשר לסבול את זה? יש הרבה לחץ, אם משלמים לי אפילו דולר אחד כדי לעשות את זה אני לא יכול להמשיך'.

פורד יצא בסופו של דבר מהקרב, וציטט את בריאותו הנפשית של יריבו כסיבה לא להמשיך את ההתמודדות. הוא היה פייבוריט עצום, עם יתרון של שישה אינץ' בגובה, ונראה שהתאמן באופן לגיטימי בניגוד להאלק האיראני, שצילומיו המוגבלים מציגים אותו ברמה נמוכה מאוד אפילו בסטנדרטים של סלבריטאים.

אתה חושב שהאלק האיראני ינצח את טיטאן הקזחי בהופעת הבכורה שלו באגרוף? תן לנו לדעת את המחשבות שלך בקטע ההערות לְהַלָן!

גריבי זעם כשהקרב בוטל, ועדיין נחוש בדעתו שעליו להילחם בבריט. בינתיים, הוא נקרא על ידי ג'ומנוב אלמת בחיטוביץ', המכונה ברשתות החברתיות הטיטאן הקזחי.

למרות שמספר הצופים היה קטן בהרבה, נראה שהאיש החזק הקזחי הוא יריב הולם יותר, בהיותו נמוך וקטן בהרבה מיריבו. השניים ילחמו באירוע של Wicked 'n' Bad בדובאי באצטדיון P7, ומציין את הופעת הבכורה של שניהם באגרוף.

היריבות נמשכת כבר מספר שנים, כאשר האלק האיראני עשה תחילה הסכם בעל פה לעשות את הקרב כבר לפני נובמבר 2020. הם סוף סוף יישבעו את הריב ביניהם על ארבעה סיבובים של שתי דקות בדובאי, והאלק האיראני התעקש שהוא שוב יקרא לפורד אם יזכה.

מייגן ברטון-הנסון עירומה

'הקרב הזה הוא בשבילי כדי ליישר את השיא', אמר גריבי בהצהרה על הודעת הקרב. 'אני אהיה אלוף גדול עבור איראן ואייצג את עמי בכבוד ובכל כוחי.

'אחרי שאנצח בקרב הזה, אני רוצה לאתגר את עצמי מול מרטין פורד, הקרב הזה יקרה, אם מרטין מפחד מכדי להילחם בי אז העולם יידע. אני נכנס לזירה עכשיו מוכן להילחם'.

ראה גם: